Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupsista vaan, välit meni isovanhempiin, mutta menköön ! :)

Vierailija
26.06.2014 |

Niin konservatiivista höttömöttöä molemmat. Kaikki uusi ja vapaampi touhu on "saatanallista" (siis ovat kristillisiä arvoja vaalivia), elävät rikasta elämää konkreettisesti, mutta siis omasta mielestään myös henkisesti. Mitä helvettiä? Yhtään enempää ei ihminen tuomitsevaisempi voisi olla. Inhoavat naispappeutta, homoja, ihmisten virheitä ja ylipäätään ihmisiä, lastenlasten vääriä valintoja. Tunneköyhiä kuin mitkäkin. Ja heidän saavutuksiaan pitäisi aina hehkuttaa ja egoboostata LAPSENLAPSENA omaa ISOVANHEMPAA? Excuse-moi? Kukaan vastaavassa tilanteessa?

Minäpä sitten vetäisin ihme hormoniraivarit eli sanoin kuinka harmittaa kun ei ole mitään yhteyttä heihin, kaikki on niin perskutan tuomittavaa ja vain HE osaavat elää OIKEIN. Tyynesti sanoivat, että voinen poistua nyt helvettiin heiltä. Siis ei noilla sanoilla vaan tietenkin sivistyneen mukaystävällisesti. Ei jumaliste mitä suomenruotsalaista höttöpaskaa.

Minä siis 25, isovanhemmat 65-75.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhukset on niin jumittuneita omiin arvoihin etteivät nää nenäänsä pidemmälle. Mulla ihanat tuomitsevat VL isovanhemmat joiden mielestä olen itsekäs kun en vauva automaatiks ryhtynyt (erosin lahkosta)

Vierailija
2/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittele ja rauhoittele.

Ole onnellinen, etteivät puhuneet rumasti sinulle. Se siitä olisi vielä puuttunut.

Pidä välit kunnossa koska ovat isovanhempiasi. Mutta eihän sinun tarvitse heitä tiheästi nähdä. Jouluna ja juhannuksena, nielet kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ymmärtää että he ovat eläneet ihan erillaisessa maailmassa ennen meitä. Minä ainakin kestän pian kuolevan isoäitini mielipiteet mistä vain.

Vierailija
4/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:01"]

Koita ymmärtää että he ovat eläneet ihan erillaisessa maailmassa ennen meitä. Minä ainakin kestän pian kuolevan isoäitini mielipiteet mistä vain.

[/quote]

Sepä se onkin, että koittaa katkeruuden ja ymmärryksen välillä haahuilla. Toiselta puolelta molemmista isovanhemmista oikein aistii sen, että välittävät. Mutta nämä eivät ota koskaan MITÄÄN yhteyttä. Eivät ehkä osaa, mutta hitto minunko pitäisi aina olla järjestämässä tapaamisia? Jotka ovat heille kiusallisia kun ei kiinnosta jälkikasvu luultavasti pätkääkään? Enkä jaksa sitä egon boostaamista myöskään. Vaikka kuinka nielen niin ei, en edes sitä paria tuntia.

Kolmoselle: jouluna vain nähdään. Niin kuin muutenkin koko suku. Ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta kenenkään asiat.

-Ap

Vierailija
5/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinä olet oikeassa ja muut väärässä!

Vierailija
6/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:11"]

Hienoa, että sinä olet oikeassa ja muut väärässä!

[/quote]

Niin munkin mielestä. :)

-Ap

Vierailija
7/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoäitini on ylidramaattinen. Tarkoitan siis, että jos asiat eivät suju hänen mielensä mukaan, niin kohta sitä jo itketään. Aina tarkoitetaan myös vain hyvää ja vedotaan siihen, että kohta sitä kuollaan. Varmaan tuota vanhuutta.

Vierailija
8/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:18"]

Mun isoäitini on ylidramaattinen. Tarkoitan siis, että jos asiat eivät suju hänen mielensä mukaan, niin kohta sitä jo itketään. Aina tarkoitetaan myös vain hyvää ja vedotaan siihen, että kohta sitä kuollaan. Varmaan tuota vanhuutta.

[/quote]

Voiha vitsi, niinpä! Käsitän kyllä, että voisihan sitä huonomminkin olla, mutta kai sitä vaan katsoo tätä elämänmenoo omasta vinkkelistään. :) Jännä just toikin, että nämä isovanhemmat, jotka mulle läheisempiä on alkaneet molemmat jauhaa noista kuolemajutuista paljon, vaikka kumpikin alle 70-v.. Kai se on sen asian hyväksymisen käsittelyä vaan...

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi