Ystävä pyysi yrittämään hänen miestään?
Hän on niiiiinn varma, että mies pettää, että pyysi mua menemään tänä iltana baariin, jossa mies on. Kun ystävä asuu toisella paikkakunnalla ja miehensä on vaan reissussa mun kotikaupungissani. En osaa iskeä edes oikeassa tarkoituksessa miehiä? Olen sellainen ujo hissukka, mutta monet kyllä kehuneet kauniiksi, muuten aika tylsimys. Mä nyt alustavasti suostuin. Vinkkejä pyytäisin, kuinka mä käyttäydyn ja erityisesti miten saan edes aloitettua keskusteluyhteyden miehen kanssa? Se ei tunne mua, on kuullut kyllä musta mutta ei olla tavattu ikinä välimatkan takia.
Kommentit (28)
Aika jännää! Voisin lähteä ap:n kanssa leikkimään yksityisetsivää!
Minä en suosittele osallistumista kenenkään liiton hajoamiseen. Kaunista siitä ei tule koskaan ja sivulliset, eli esim. sinä, saavat osansa kärsimyksestä. Kuvitteletko, että tämä ko. mies ottaisi ihan tyynesti sen, että hänet on tahallaan ajettu ansaan?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Jos asut Itä-Uudellamaalla niin tervetuloa! :) Ap
Minä en suosittele osallistumista kenenkään liiton hajoamiseen. Kaunista siitä ei tule koskaan ja sivulliset, eli esim. sinä, saavat osansa kärsimyksestä. Kuvitteletko, että tämä ko. mies ottaisi ihan tyynesti sen, että hänet on tahallaan ajettu ansaan?
[/quote]
Ei se tietenkään varmasti ottais, mutta mun mielestä on syytäkin nolostua jos lankeaa tuollaseen ansaan. En tunne sitä miestä yhtään ja haluisin ystävälleni mielenrauhan. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Jos asut Itä-Uudellamaalla niin tervetuloa! :) Ap
[/quote]
Hitto, asun Helsingissä. Kerro sitten miten kävi! :)
Mä luulen, että jos ap onnistuu, niin ystävä jää kantamaan kaunaa, vaikka itse pyysi iskemään. Älä tee sitä itse!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:29"]
Kuulostaa provon aloitukselta. Sellaiselta jota nyt pohjustat ja me pyydetään että laita viestiä sitten illan edetessä ja sä keksit kaikkea hurjaa että no nyt tapahtu näin ja siis apua voi ei. Vähän sama kuin se eräs että "tein deittipalstalle profiilin ja nyt tekstailen oman mieheni kanssa ja meillä on illalla treffit, apua mitä teen" -ketju.
[/quote]
Mikä tää ketju on? Alko kiinnostamaan vaikkei nyt kuulukaan oikeen tähän alotukseen. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:55"]
Entä jos menet sinne ravintolaan vain seuraamaan mitä mies puuhaa. Se on ehkä epäreilua että oikein iskemällä yrität miestä iskeä. Voithan vaikka kysyä että onko hän paikkakunnalta, onko hänellä perhettä tms? Saat ainakin tietää puhuuko mies totta. :) Raportoit sitten ystävällesi vain jos jotain ihan oikeasti tapahtuu. Siis että mies vaikka suutelee toista naista. Älä tee mitään omiin teorioihisi perustuvia johtopäätöksiä. Ja ota seuraamasi miehen tuntomerkit ylös jotta voit olla varma että seuraat oikeaa miestä.
[/quote]
Joo mä tiedän miltä mies näyttää! Mietin just, että paras olis ehkä kun saisin jonkun tutun mukaan ja voisin kyttäillä koska mies menee baaritiskille ja siinä mennä tilausta tekemään. Ja jotenkin sit no en tiiä. Vaikka ns vahingossa tönästä tai jotain ja alottaa siitä et anteeks ja mites mennyt ilta ja ihan normaaleja juttuja. En tietenkään hyökkää kimppuun ku joku hyeena vaan lähinnä tarkotus oli, et mä seurailen onko se toisten naisten perään. Kysyin ystävältä, et miksen voi vaan katsella miten se toimii niin hänen mielestään pitäis tietää kuinka pitkälle mies on valmis menemään? Mä kuulemma olen tän miehen tyyppiä jotenkin. Ja siks pyysi mua syötiksi. Ap