Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy vaatekaupan myyjältä :)

Vierailija
26.06.2014 |

En kerro missä kaupassa olen töissä, mutta myymme vaatteita ja sisustustuotteita.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ei sovituskopeissa saa olla kameroita! Ei saa kuvata edes sovitusaluetta jos sellainen on. T. Vaatemyyjä

Vierailija
2/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läppää toi nyt on olevinaan että kopissa kamerat? Ei todellakaan saa kuvata koppeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko tyhmä ja luulee peilissä olevan tarran tarkoittavan sitä, että kopissa on kamerat, tai sitten tämä on provo.

Vierailija
4/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kameravalvonta on erityisesti kielletty myymälöiden sovituskopeissa, puku- ja suihkutiloissa sekä käymälä- ja pesutiloissa."

http://www.suojax.com/index.php?node_id=9993

Vierailija
5/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos henkilö menee kauppaan ohitettuaan videovalvonnasta kertovan tarran, salakatselupykälän mukaan henkilö on antanut hiljaisen suostumuksensa videovalvontaan, eli valvonta on sallittua. Tämä ei kuitenkaan koske sovituskoppeja – siellä kameravalvonta ei lain mukaan ole sallittua, vaikka esillä olisi kameravalvonnasta kertova tiedote."

http://www.kysy.fi/kysymys/kaikki-kaupat-korostaa-etta-sovituskopin-sisalle-ei-saa-kuvata-mutta-onko

Vierailija
6/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:13"]Onko asiakkaan vai liikkeen, eli myyjien, tehtävä viedä sovitetut vaatteet takaisin paikoilleen (jos ei siis rekkiä sovituskopin edessä)? Mikä on liikkeen virallinen kanta asiaan ja mikä oma mielipiteesi?

[/quote]

Meidän liikkeissä on rekki sovituskoppien vieressä, myyjät vievät vaatteet paikoilleen. Niin sen pitäisi ollakin. Me haluamme tehdä asiakkaan asioinnista mahdollisimman mukavaa ja helppoa.

Ap

[/quote]

No niin hyvä kiitos, taidat olla oikealla alalla! Toisin kuin edellinen myyjävastaaja. Ymmärrät, että on liikkeen etu että asiointi on asiakkaalle mahdollisimman helppoa - näin asiakkaat asioivat liikkeessä ja ketju saa rahat moninkertaisena takaisin. Ärsyttäviä nämä "se on asiakkaan tehtävä, vai sotketko joka paikassa kuin kotonasi!" -meuhkaajat.

[/quote]

Rakastan työtäni :) Meillä asiakkaat eivät jätä vaatteita lattioille nurinpäin lojumaan, vaatteet jätetään aina nätisti henkarilla roikkumaan. Ehkäpä asiakkaat käyttäytyvät niinkuin heitä kohdellaan.

Ap

[/quote]

Mä olen vaatemyyjä ja kukaan ei todellakaan rakasta tota työtä. Joka vuorossa on aina joitain ihan vitun ärsyttäviä asiakkaita jotka haastaisi mielellään pihalle. Mun mielestä porukka on koko ajan typerämpää ja ärsyttävämpää ja tätä mieltä on kyllä ihan kaikki jotka on alalle vähän pidempään ollut. 

Vierailija
7/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 17:13"]Onko asiakkaan vai liikkeen, eli myyjien, tehtävä viedä sovitetut vaatteet takaisin paikoilleen (jos ei siis rekkiä sovituskopin edessä)? Mikä on liikkeen virallinen kanta asiaan ja mikä oma mielipiteesi?

[/quote]

Meidän liikkeissä on rekki sovituskoppien vieressä, myyjät vievät vaatteet paikoilleen. Niin sen pitäisi ollakin. Me haluamme tehdä asiakkaan asioinnista mahdollisimman mukavaa ja helppoa.

Ap

[/quote]

No niin hyvä kiitos, taidat olla oikealla alalla! Toisin kuin edellinen myyjävastaaja. Ymmärrät, että on liikkeen etu että asiointi on asiakkaalle mahdollisimman helppoa - näin asiakkaat asioivat liikkeessä ja ketju saa rahat moninkertaisena takaisin. Ärsyttäviä nämä "se on asiakkaan tehtävä, vai sotketko joka paikassa kuin kotonasi!" -meuhkaajat.

[/quote]

Rakastan työtäni :) Meillä asiakkaat eivät jätä vaatteita lattioille nurinpäin lojumaan, vaatteet jätetään aina nätisti henkarilla roikkumaan. Ehkäpä asiakkaat käyttäytyvät niinkuin heitä kohdellaan.

Ap

[/quote]

Mä olen vaatemyyjä ja kukaan ei todellakaan rakasta tota työtä. Joka vuorossa on aina joitain ihan vitun ärsyttäviä asiakkaita jotka haastaisi mielellään pihalle. Mun mielestä porukka on koko ajan typerämpää ja ärsyttävämpää ja tätä mieltä on kyllä ihan kaikki jotka on alalle vähän pidempään ollut. 
[/quote]

Oon itse ollut alalla 10v, ja voin sanoa rakastavani työtäni. Miksi yleistät noin? Olet itse väärällä alalla tai väärässä työpaikassa.

Rakastan työtäni siksi että olen mitä mahtavimmassa työpaikassa töissä, mulla on ihanat työkaverit ja työni on mielenkiintoista ja vastuu kasvaa kokemuksen myötä. Ehkä kannattaisi harkita muihin tehtäviin vaihtoa? :)

Vierailija
8/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin ilmoittaa iltapululle tästä sovarikuvauksesta, kunhan vaan selviää mikä liike.

Nyt aivoriihi käyntiin: missä myydään vaatteita ja sisustustuotteita? Itselleni tulee ainakin heti mieleen Indiska.

Vierailija
9/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:42"]Voisikin ilmoittaa iltapululle tästä sovarikuvauksesta, kunhan vaan selviää mikä liike.

Nyt aivoriihi käyntiin: missä myydään vaatteita ja sisustustuotteita? Itselleni tulee ainakin heti mieleen Indiska.
[/quote]

Indiska, H&M (ne missä on home- puolikin), muita ei tuu mieleen mullakaan

Vierailija
10/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hävis kuin tuhka tuuleen kun tuli hankalia kysymyksiä.

Vierailija
11/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Indiskassa töissä?

Vierailija
12/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:42"]Voisikin ilmoittaa iltapululle tästä sovarikuvauksesta, kunhan vaan selviää mikä liike. Nyt aivoriihi käyntiin: missä myydään vaatteita ja sisustustuotteita? Itselleni tulee ainakin heti mieleen Indiska. [/quote] Indiska, H&M (ne missä on home- puolikin), muita ei tuu mieleen mullakaan

[/quote]

eihän ap välttämättä työskentele ketjuliikkeessä. seittäisi ainakin sitä, että pitää työtä vielä vuosien jälkeen niin mielekkäänä...

Vierailija
13/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee peilissä tarrat mutta en edes tiedä kuvataanko sisään :D tuskin kun kielletty laissa näköjään!
Kummasti ap hiljeni kyllä

Vierailija
14/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuus nyt ap tänne hehkuttamaan sitä ihanaa duuniasi, muutama kysymyskin on vielä vastaamatta. 

Vierailija
15/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiska varmasti:

- vaatteita ja sisustustuotteita

- ap sanoi tyylinsä olevan aika boheemi ja hankkivansa paljon vaatteita työpaikaltaan (koska ne sopivat ap:n omaan tyyliin)

Vierailija
16/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä indiska olla, jos ap palvelee myös herroja. Eikä siellä kyllä ole kameroita sovituskopeissa, olin Tampereen Indiskassa harjoittelussa koulun kautta. Kuulostaa enemmän joltain kivijalkapuodilta.

Vierailija
17/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:02"]

Ei voi kyllä indiska olla, jos ap palvelee myös herroja. Eikä siellä kyllä ole kameroita sovituskopeissa, olin Tampereen Indiskassa harjoittelussa koulun kautta. Kuulostaa enemmän joltain kivijalkapuodilta.

[/quote]

Mutta Indiskassa on myös sisustustuotteita, joita voi olla mieskin ostamassa.

Toiseksi tuo vaatteiden palautusrekki sovarin vieressä, H&M:llä en ole koskaan sellaisia nähnyt.

Vierailija
18/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kans joku kivijalkaliike mieleen, ei missään isoissa ketjuliikkeissä rikottaisi lakia näin. Eihän kukaan edes tule asentamaan kameroita sovituskoppeihin :o Varmasti joku pikkuliike ja omistaja laittanut jonkun oman kameran kuvaamaan?

Vierailija
19/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumin henkkamaukassa on ainakin rekki, samoin itiksessä, mihin jätetään vaatteet.

Vierailija
20/53 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta vanha aloitus