Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdun, mutta näytän entistä löysemmältä?!

Vierailija
26.06.2014 |

Painan n. 80 kg ja nyt olen saanut pudotettua viisi kiloa. Jostain kuulin aikanaan määritelmän kiinteä läski, mikä mielestäni on sopinut minuun hyvin. Nyt kun olen pudottanut muutaman kilon, mahamakkarat tuntuvat olevan paljon löllömpiä kuin aiemmin! Mistä ihmeestä tämä johtuu ja onko vain jotain ohimenevää ennen kuin iho kiinteytyy? Apua!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas vähän kuvia niin katsotaan.

Vierailija
2/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma(kroppa)kuva tulee jäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tyhjenevät, mulle kävi samanlailla, mutta se on tilapäistä. Valuvat ikäänkuin alaspäin ja sitten liukenevat pois, joen no hätä:)

Vierailija
4/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vatsa saa olla kova ja pinkeä, silloin just on sitä vaarallista keskivartalorasvaa. Lihaksikas vatsa on sitten eri asia mutta tuskin sinulla aloittaessa sellainen oli.

Vierailija
5/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:56"]No ne tyhjenevät, mulle kävi samanlailla, mutta se on tilapäistä. Valuvat ikäänkuin alaspäin ja sitten liukenevat pois, joen no hätä:)

[/quote]

No ei kyllä enää ainakaan 40+ iässä laihduttaessa käy näin onnellisesti.. Kyllä sitä roikkonahkaa vaan. Itse totesin normaalipainon ylärajalla olevan painon pukevimmaksi tässä iässä (siis kun takana merkittävä painon pudotus).

Vierailija
6/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne löllöt makkaratkin ajallaan sulavat.

Vierailija
7/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laihduttanut vain lihaksesi pois. Kuinka nopeasti olet laihduttanut, paljonko olet saanut kaloreita (suunnilleen) päivässä, entäs proteiinia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi