Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotiaat pissikset ja some! Järkytyin kun

Vierailija
26.06.2014 |

näin Facebookissa lapseni kavereita. 10-v tytöt poseeraavat huulet töröllään, pää kenossa, selkä notkolla, rintaa ja peppua korostaen. Wtf?

Maailma muuttuu mutta ei kai tuo pitäisi olla tuon ikäisten arkea vielä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen pitäisi säilyttää keskusteluyhteys lapsosiinsa ja käydä läpi hyvässä hengessä heidän mediankäyttöään. Minne Minnapetterin herutuskuvat voivatkaan päätyä, sitä hän ei välttämättä itse vielä tajua.

Vierailija
22/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kans voi käsittää. Mulla on 11v tyttö, joka ei ole instassa eikä fb:ssa, kun en anna, mutta suurin osa sen kavereista on. Ja pitävät youtubessa jotain vlogia ja sössöttävät niissä kuin pahimmatkin pissikset. Mun lapsi on niin eri maailmassa vielä, että se on koko kesän ollut vain pikkusiskonsa kanssa, kun sitä ei kiinnosta vain koneella istua. Näin itse sanoi. Facebookiin kyllä välillä haluaa, mutta en ole vielä päästänyt. Ei tuon ikäiset vielä ymmärrä, että millaiset kuvat on ok ja millaiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on jännä että monesti noilla sössöttävillä teineillä on paljon enemmän katsojia sekä seuraajia kuin tärkeillä aikuisilla. Tietenkin joku onneton mukana, mutta niistä jotka menestyvät, tulee aikuisena menestyviä bloggaajia. Ne jotka eivät ole lapsena somessa, niistä tulee aikuisena keskustelupalstojen valittajia.

Vierailija
24/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee menestyvä bloggaaja? Wuhuu! Mikä saatuvus!

Vierailija
25/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi menestyä siinä mitä tekee netissä ja saada siitä rahaa, kun tuhlata elämänsä marinaan siellä hyötymättä siitä mitään.

Ei tietenkään elämä netissä ole aina pelkkää voittokulkua. Sen kuitenkaan mittaa suosio siellä eikä mammojen marina.

Vierailija
26/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mielummin sen av:lla narisevan työelämässä menestyvän tyttären kuin blogimaailmassa laukkujaan esittelevän huithapelin.

Vierailija
27/27 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:29"]ylilaudassanon tosi paljon järkkyjä kuvia pikkuteineistä, valisee vaan kaupungin niin johan löytyy

[/quote]

Kiitos vinkistä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi