Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö yhteyttä vanhusiässä oleviin sukulaisiisi?

Vierailija
26.06.2014 |

Poislaskettuna isovanhemmat tai omat jo vanhat vanhemmat. Tarkoitan kysymykselläni vähän kaukaisempia sukulaisia kuten tätejä, enoja, isotätejä jne..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:01"]

En. Hyvä jos vanhempiini, isovanhempiin jos ovat samassa paikkaa kun minä, erikseen en reissaa.

[/quote]

Ei tuo ole aina niin yksinkertaista. Sen enempää suhdettani sukulaisiin (erityisesti tiettyihin) tässä kertomatta. Sanoisin, että joskus on itselle parempi olla erossa. Ja onhan mies ja lapset ihan yhtä hyvä tuki ja turva kuin sukulaiset.

Kyllähän omiin vanhempiin ja isovanhempiin pitää pitää yhteyttä, jollei tausta ole erityisen traumaattinen, jolloin yhteydenpito olisi ilmeisesti hyvin raskasta. 

Älkää hyvät ihmiset olko välinpitämättömiä omien sukulaisten suhteen. Mistä te sitten välitätte, jollette omista vanhemmista ja isovanhemmista?

[/quote]

[/quote]

Kuka ihme olisi tekemisissä vanhojen sukulaisten kanssa saadakseen itse tukea ja turvaa? Voi jumprahuiti. Mutta silti vanhoista sukulaisista voi olla hyötyä. Isäni yhdeksänkymppinen serkku kertoi tietoja suvustani, joita ilman olin kertakaikkiaan pöljä ja pihalla. Isäni sisaruksineen ei asiasta tiennyt ollenkaan. Laajentakaa nyt hyvät ihmiset sitä sukunäkemystä, ja lakatkaa pitämästä omien tarpeiden tyydytystä elämän tarkoituksena.

Vierailija
2/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole missään yhteydessä muuhun sukuun kuin omiin vanhempiini ja veljeeni. Eivät vanhempanikaan olleet muihin sukulaisiin yhteydessä kuin omiin vanhempiinsa, ja niihinkin harvakseltaan koska asuivat kaukana kotiseuduiltaan. 

Vierailija
4/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyvä jos vanhempiini, isovanhempiin jos ovat samassa paikkaa kun minä, erikseen en reissaa.

Vierailija
5/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllähän omiin vanhempiin ja isovanhempiin pitää pitää yhteyttä, jollei tausta ole erityisen traumaattinen, jolloin yhteydenpito olisi ilmeisesti hyvin raskasta. 

Älkää hyvät ihmiset olko välinpitämättömiä omien sukulaisten suhteen. Mistä te sitten välitätte, jollette omista vanhemmista ja isovanhemmista?

Vierailija
6/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:12"]

[/quote]

Ei tuo ole aina niin yksinkertaista. Sen enempää suhdettani sukulaisiin (erityisesti tiettyihin) tässä kertomatta. Sanoisin, että joskus on itselle parempi olla erossa. Ja onhan mies ja lapset ihan yhtä hyvä tuki ja turva kuin sukulaiset.

[/quote]

Vierailija
7/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä aiempia vastaajia mietitytä se, että mitä jos teitä ei käytäisi katsomassa, kun olette ikäihmisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi