Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten äiti haukkuu isää ja isän vaimoa lasten kuullen..

Vierailija
26.06.2014 |

Kaveriperheeni lasten äiti haukkuu jatkuvasti varsinkin lasten isän uutta vaimoa vanhemman tyttärensä kuullen niin että tyttärestä huomaa että tyttö on ahdistunut ja allapäin. Isän vaimosta on tullut tytölle tosi tärkeä ja tyttö pystyy nykyisellään kertomaan jopa paremmin vaimolle vaikeista asioista kun omalle äidilleen. Äiti myös tenttaa tytöltä jatkuvasti asioita liittyen vaimoon. Isä ja uusi vaimo on monesti yrittänyt saada äidin tajuamaan tekonsa mutta hän ei ymmärrä.. säälittää moinen :((

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:29"]

Aivan kauheaa, että täällä hyväksytään paskan puhuminen lapselle, koska "miettikää mitä jos sua ois kohdeltu kuin lasten äitiä". Siis hei katkerat naiset, jos mies ei ole halunnut olla teidän kanssanne enää, niin sitten ei ole halunnut! Sitten on jättänyt sinut! Pääskää nyt hyvät ihmiset siitä yli ja luokaa itsellenne hyvä elämä. Arvostelkaa sitten isää, jos hän ei hoida sovittuja velvollisuuksia lasten osalta. Älkää siksi, että hän jätti teidät.

En voisi koskaan kuvitella haukkuvani miestä lapsille, vaikka mies jättäisi minut. En haukkuisi vaikka olisi pettänyt minua. Sen verran tajua pitää olla, että ymmärtää, miten sellainen vaikuttaa lapseen. Ja sitä paitsi minulla on myös ylpeyttä, jos mies ei enää rakastaisi minua niin sitten ei rakastaisi ja loisin uudelleen oman elämäni ilman häntä. En jäisi katkerana itkeskelemään ja oikeuttamaan lapsille haukkumista... huh.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Kurjaa kun katkerat aikuiset ihmiset käyttävät lasta lyöntiaseena millään tavalla. Voisi miettiä kenen napa on kuitenkin lähinnä, vaikka omasta mielestään hyvä vanhempi olisikin. 

[/quote]

Tajuatko pösilö, ettei lapsia käytetä lyömäaseena, vaan tuollaisten huoraavien muijien vuoksi lapselta on mennyt perhe ja hän saattaa surra sitä, kun isän emotionaalisesti kyvytön uusi puoliso kuvittelee, että hänestä on puhuttu pahaa.

Jos lapsi saa valita, ei isin hutsu hänelle mitään merkkaa, vaan ehjä perhe. Ja lasten äiti on surullinen, täysin rikkinäinen ihminen, joka saattaa sanoa tai toimia harkitsemattomasti.

Vierailija
42/46 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:29"]

Aivan kauheaa, että täällä hyväksytään paskan puhuminen lapselle, koska "miettikää mitä jos sua ois kohdeltu kuin lasten äitiä". Siis hei katkerat naiset, jos mies ei ole halunnut olla teidän kanssanne enää, niin sitten ei ole halunnut! Sitten on jättänyt sinut! Pääskää nyt hyvät ihmiset siitä yli ja luokaa itsellenne hyvä elämä. Arvostelkaa sitten isää, jos hän ei hoida sovittuja velvollisuuksia lasten osalta. Älkää siksi, että hän jätti teidät.

En voisi koskaan kuvitella haukkuvani miestä lapsille, vaikka mies jättäisi minut. En haukkuisi vaikka olisi pettänyt minua. Sen verran tajua pitää olla, että ymmärtää, miten sellainen vaikuttaa lapseen. Ja sitä paitsi minulla on myös ylpeyttä, jos mies ei enää rakastaisi minua niin sitten ei rakastaisi ja loisin uudelleen oman elämäni ilman häntä. En jäisi katkerana itkeskelemään ja oikeuttamaan lapsille haukkumista... huh.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Kurjaa kun katkerat aikuiset ihmiset käyttävät lasta lyöntiaseena millään tavalla. Voisi miettiä kenen napa on kuitenkin lähinnä, vaikka omasta mielestään hyvä vanhempi olisikin. 

[/quote]

Tajuatko pösilö, ettei lapsia käytetä lyömäaseena, vaan tuollaisten huoraavien muijien vuoksi lapselta on mennyt perhe ja hän saattaa surra sitä, kun isän emotionaalisesti kyvytön uusi puoliso kuvittelee, että hänestä on puhuttu pahaa.

Jos lapsi saa valita, ei isin hutsu hänelle mitään merkkaa, vaan ehjä perhe. Ja lasten äiti on surullinen, täysin rikkinäinen ihminen, joka saattaa sanoa tai toimia harkitsemattomasti.

[/quote]

Katkera ex :D :D. Entisellä miehelläsi on varmasti sekä fyysisesti että luonteeltaan viehättävämpi uusi nainen verrattuna sinuun :D. Kauhea ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää tekstiä täällä. Eikö se ole vain hyvä, jos puolison nykyinen tulee hyvin toimeen lapsen/lasten kanssa? Ja että lapsi pitää häntä läheisenä ihmisenä, johon voi luottaa?

Vierailija
44/46 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avioero lapsena tiedän tämän tilanteen. Oma äitinikin haukkuu isäni uutta. Mutta tässä on se että ns. "Äitipuoleni" luulee olevansa meidän äiti. Huutaa ja puuttuu joka asiaan joka ei hälle kuulu. Haukkuu myös isäni kanssa äitiä mutta sitten isä antaa äitilleni toivoa että heistä voisi vielä tulla jotain.. Vihaan välissä olemista mutta itse en tykkää äitipuolestani ollenkaan mutta välit isään haluaisin pitää ja ne ei säily jos en mielistele Äitipuolelle sillä isäni suuttuu aina jos sanon pienimmänkään asian tästä uudesta muijasta. Älkää äitipuolet aina luulkoot että se lapsi pitää sua parempana kuin omaa äitiään. Joillekin se voi olla parempi äiti se äitipuoli ja joillekkin parempi isä se isäpuoli mutta aina ei näin

Vierailija
45/46 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tiedän tapauksen jossa äitipuoli haukkaa miehen exää taukoamatta ja yrittää esittää äitiä lapsille. Lapset vain isän takia on mukavia tälle nyxälle. Isä pistänyt jo monta kertaa välit poikki muutaman lapsen kanssa kun ei ole hyväksynyt tätä nyksää. Turha täällä mustamaalata niitä ei kun ei ne kaikki oo katkeria..

Vierailija
46/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on todettu et YH-äitien lapset oireilee  PALJON enempi kuin YH-isien.

Feministien kuvitelma et nainen pärjää yksin yhtä hyvin kuin mies, on vaan fantasia siinä missä yksisarvinen.