Juhannuspöhön laskeminen?
Lähteehän se hissukseen itsekseenkin, mutta olo on tukala, turvonnut. Suolisto ihan juntturassa ja sormet ja jalat ihan paksuina. Kävin saunassa ja olen juonut runsaasti vettä. Alkoholia en juhannusena juonut kuin muutaman annoksen, mutta hiilihydraattipitoisia herkkuja toki meni mm. karkin muodossa runsaasti.
Nyt kysyisin miten saada kroppa toimimaan? On kuin olisi krapula ja jalat särkevät sekä olo on ällöttävä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsit kuitenkin, älä valehtele sika.
:D
Ihan tasan kaksi annosta join. Kuoharin ja siideritölkin. kasvoihin laitoin viilentävän naamion, se vähän laski naamanpöhöä, mutta vähäinen oli siinäkin hyöty.
Kaksi on oikeasti kaksikymmentä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin voi olla, ei minulle.
ap
Mieti kun olisit vielä juonut enemmän sitä alkoholia
Osan turvotuksen syy on varmasti pitkä autossa istuminen, se selittänee osan.. mutta hitsi, että on ärsyttävää. Ei todella ole kovin hehkeä fiilis.. ja myös väsyttää ihan törkeästi.
ap
Olisit dokannut enemmän. Vatsa toimisi liukkaammin ja lisäksi alkoholi on diureetti, eikä turvotus olisi vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Mie join 35 per päivä :(
N40
Ap kuullostaa alkoholistilta. Nyt on vain kootut selitykset.
Suolapöhö -> saat pölhön pois kun syöt paljon kurkkua, melonia ja ananasta sekä juot vettä.
Sun kroppas toimii koko ajan. Siitä huolimatta että oot myrkyttänyt ja tuhonnut sitä ihan itse.
Ei auta kun odotella. Kevyttä liikuntaa, kasviksia paljon, laadukasta prodea, vettä ja lepoa. Viikon päästä on jo parrmpi.
Inkivääriteetä! Osta kaupasta valmiina pusseissa/irtoteenä tai vaihtoehtoisesti inkiväärijuurakkoa ja pyöräytä siitä teet itse. Inkivääri elvyttää kehoa mm. kiihdyttämällä verenkiertoa, poistamalla nestettä ja antamalla potkua suoliston toimintaan. Menee sekä kuumana että kylmänä.
Ananaata ja palakaaleeta , kyllä se siitä.
telkun saippuasarjoja ja läskisoossia naamaan koko päivä
😱
Mulla takana kolmas päivä ilman nikotiinia ja pöhö myös ihan valtava. Koko ajan tekis mieli jotain naposteltavaa ja maha ei ole toiminut melkein viikkoon. Ei tarvitse edes suolaa, alkoholia eikä laiskottelua näköjään...Tänäänkin kävin parin tunnin reippaalla kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Inkivääriteetä! Osta kaupasta valmiina pusseissa/irtoteenä tai vaihtoehtoisesti inkiväärijuurakkoa ja pyöräytä siitä teet itse. Inkivääri elvyttää kehoa mm. kiihdyttämällä verenkiertoa, poistamalla nestettä ja antamalla potkua suoliston toimintaan. Menee sekä kuumana että kylmänä.
Mulla on inkivääriä, tuoretta, kotona! Miten tästä valmistetaan juomaa? Raastanko vai riittääkö paloina kuumaan veteen ja sitten jäähdytys jos ei halua teetä juoda?
ap
Maistele jonkun aikaa sitä Juhannussimaa, vielä ehtii!
Nostan vielä. Yksi hyvinnukuttu yö laski jonkinverran turvotusta, mutta en uskaltanut vaa'alla vielä käydä. :) Kasvot eivät nyt ainakaan ole niin turpeat. Koitan välttää ihan höttöhiilaria nyt muutaman päivän ainakin. Vähempi hiilaria ja liikuntaa enempi. Harmi vaan kun nää helteet kyllä väsyttää ja turvottaa vaikka muuten ihania ovatkin.
ap
Ryyppäsit kuitenkin, älä valehtele sika.