Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuspöhön laskeminen?

Vierailija
27.06.2021 |

Lähteehän se hissukseen itsekseenkin, mutta olo on tukala, turvonnut. Suolisto ihan juntturassa ja sormet ja jalat ihan paksuina. Kävin saunassa ja olen juonut runsaasti vettä. Alkoholia en juhannusena juonut kuin muutaman annoksen, mutta hiilihydraattipitoisia herkkuja toki meni mm. karkin muodossa runsaasti.

Nyt kysyisin miten saada kroppa toimimaan? On kuin olisi krapula ja jalat särkevät sekä olo on ällöttävä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inkivääriteetä! Osta kaupasta valmiina pusseissa/irtoteenä tai vaihtoehtoisesti inkiväärijuurakkoa ja pyöräytä siitä teet itse. Inkivääri elvyttää kehoa mm. kiihdyttämällä verenkiertoa, poistamalla nestettä ja antamalla potkua suoliston toimintaan. Menee sekä kuumana että kylmänä.

Mulla on inkivääriä, tuoretta, kotona! Miten tästä valmistetaan juomaa? Raastanko vai riittääkö paloina kuumaan veteen ja sitten jäähdytys jos ei halua teetä juoda? 

ap

Mä olen valmistanut teen niin, että olen ensin mitannut vesimäärän kattilaan (montako kupillista aion juoda) ja sitten leikannut inkivääristä sopivan kokoisen palasen, kuorinut, pilkkonut pienemmiksi paloiksi ja heittänyt ne kattilaan kiehumaan. Ensin vesi saa kuumentua kiehumispisteeseen saakka, sen jälkeen lämpöä pienemmälle ja voi kiehua hiljaksiin kannen alla. Teen määrästä riippuen aika saa olla sellainen 20-30 minuuttia. On hyvää hunajan, kanelin tai sitruunan kanssa, jos ei sellaisenaan tykkää juoda.

Vierailija
22/22 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee useampi (2-3) lyhyt jumppa päivässä. Ei tarvitse olla edes mitään hikijumppaa, jooga tai pilateskin käy. Juo huoneenlämpöistä vettä tai haaleaa teetä, juo nesteitä ainakin pari litraa. Musta tee poistaa turvotusta tehokkaammin kuin kahvi. Mallien vanha kikka. Teepussit voi myös käytön jälkeen viilentää jääkaapissa ja laittaa silmien alle. Eikä myöskään hiilareita pariin päivään ainakaan viljojen tai sokerin muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi