Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet hakemaan lasta hoidosta ja lapsi sanoo " pitää päästä kakalle"

Vierailija
26.06.2014 |

Oletatko että hoitaja menee auttamaan lasta vai menetkö itse?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin minä. Jestas.

Vierailija
2/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menen itse.

Jos haen lapsen sisältä ja lapsi tarvitsee pukemisessa apua, niin en odota siinäkään kohtaa, että hoitaja tulisi vielä pukemaan. Kyllä mä itse autan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, no tietysti itse. Outo kysymys!

Vierailija
4/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nelivuotiasta ja vanhempaa kauheasti tarvitse auttaa.

Vierailija
5/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoitajan tehtävähän se vielä periaatteessa on, mutta onkohan kukaan vanhempi niin taukki että ei tajuaisi itse mennä pyyhkimään tms.

Vierailija
6/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmältä tuntuisi tuollaisessa tilanteessa jäädä pihalle / eteiseen seisoskelemaan sillä aikaa kun hoitaja käyttää lastani vessassa... Eli itse olisin käyttänyt kyllä. Ei vaan koskaan tullut eteen tuollaista tilannetta ja päiväkotiaika on meillä jo ohi.

Vierailija
7/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että odotatko sen 2 min että ollaan kotona ja käyt kotivessassa vai haluatko käydä nyt heti pk:n vessassa?

Lapset ovat osanneet 3-vuotiaasta itse pyyhkiä. Samanikäisenä aloittivat hoidossa.

Vierailija
8/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos itse seison suurinpiirteinen talvitakki rännästä tönkkönä ja lapsi on hoitajan avustettavaa muutenkin ilman kauheata lapsiruuhkaa, saatan vaikka kysyä vienkö minä vai viekö hoitaja. Itseäni ei nimittäin haittaa, vaikka potilas pyytää juuri minun apuani, vaikka vieressä on omainen vierailukäynnillä tai potilas on juuri kotiutumassa ja astumassa sairaalasta ulos. Työaika mikä työaika. sh

Vierailija
9/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itse. Lapsi on varmaan pidätellyt pitkään koska ei uskalla pyytää hoitajalta apua. Äiti on turvallinen apu.

Vierailija
10/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meille on paasattu, että kun astun portista sisään siirtyy vastuu minulle sen jälkeen kun lapsi juoksee luokseni.

Eli tottakai minä menisin kakattaa

Vierailija
11/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin tuossa tilanteessa lapselle että sanoo hoitajalle ensin heipat ja hoidan lapseni ihan itse siitä eteenpäin. Miten vaikeeta se oman lapsen takapuolen pyyhkiminen voi olla??

Meillä alkaa olla päiväkotiura takana, viikko jäljellä ja syksyllä kouluun. Yhden ainoan kerran olen pyytänyt että lapseni olisi tiettyyn aikaan puhtaassa erikseen tuodussa asussa ja ulkotamineissa odottamassa hakua. Koin kyllä saaneeni extrapalvelua.

Vierailija
12/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu on se vanhempi, joka odottaa että hoitaja hoitaa lapsen kakatuksen kun itse seisoo vieressä.

Vierailija
13/13 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu on se vanhempi, joka odottaa että hoitaja hoitaa lapsen kakatuksen kun itse seisoo vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän