Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorat sanat, mitä et voi suoraan sanoa

Vierailija
26.06.2014 |

Siskolleni: koirat eivät ole lapsia, et voi kutsua itseäsi äidiksi koska omistat koiria. Äitienpäivä ei myöskään koske muita kuin naisia joilla on ihmislapsia, edelleenkään koirat eivät ole lapsia.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:14"]Siskolleni: koirat eivät ole lapsia, et voi kutsua itseäsi äidiksi koska omistat koiria. Äitienpäivä ei myöskään koske muita kuin naisia joilla on ihmislapsia, edelleenkään koirat eivät ole lapsia.

[/quote]

Onhan ihmisetkin eläimiä niinkuin sinäkin mutta kutsut silti itseäsi vauvan äitiksi

Vierailija
2/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niillä koirilla on äiti, mutta se äiti on koira. Ihminen ei voi olla koiran äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettääkö siskosi siis äitienpäivää koirien äitinä? Aika spookieta kyl tuo...

Vierailija
4/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla lapsilla on ruma ääni.

Vierailija
5/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:28"]Useimmilla lapsilla on ruma ääni.

[/quote]

Eipä ku ihana! Aikuisilla ne rumat on, varsinki sellanen nasaali ääni.

Vierailija
6/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ärsyttää toi lemmikkiäitijuttu. Ystäväni on muuten ihana ja järkevä ihminen, mutta hän aina vertaa kissojen omistusta äitinä olemiseen. Minullakin on ollut ties mitä lemmikkejä. Lapsia ei vielä ole, mutta olen varma, että lapsesta huolehtiminen on täysin erilaista!

Vierailija
7/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lemmikin vihaajat.

Vierailija
8/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lemmikkejä, mutta en ikinä koskaan vertaisi niitä ihmislapsiin.

Vierailija
9/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän mussukka-kissa meni tänään maton alle ja katto mua sillain "äiti mä oon täällä".........." ..........voi v***** :D

Vierailija
10/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin kissat ovat lapsia. En voi saada omia lapsia ja adoptio on liian raskas prosessi. Olen siis turruttanut ns äidin vaistoni kissoihini.

Olen jokaiselle, joka mulle alkanu mussuttaa etten voi sanoo itteeni äidiks, et joskus ne lapset vaan tuppaa olemaan karvasempia ku toiset.

Mun mielestä on hyvin loukkaavaa mennä sanomaan, et koira tai kissa tai mikä tahansa on VAIN eläin. VAIN eläinhän se ihminenkin on. Ja vieläpä ihminen on rodultaan brutaalimpi kuin moni muu eläin rotu

Vierailija
11/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri! Jatka vaan sitä fantasiointia ja käteen vetämistä, kun et muuta uskalla :D

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Ja miksi en sano tuota suoraan? Loukkaisi liikaa kyseistä henkilöä, vaikka minun mielestäni onkin totta.

Vierailija
12/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:52"]Kyllä mulle ainakin kissat ovat lapsia. En voi saada omia lapsia ja adoptio on liian raskas prosessi. Olen siis turruttanut ns äidin vaistoni kissoihini.

Olen jokaiselle, joka mulle alkanu mussuttaa etten voi sanoo itteeni äidiks, et joskus ne lapset vaan tuppaa olemaan karvasempia ku toiset.

Mun mielestä on hyvin loukkaavaa mennä sanomaan, et koira tai kissa tai mikä tahansa on VAIN eläin. VAIN eläinhän se ihminenkin on. Ja vieläpä ihminen on rodultaan brutaalimpi kuin moni muu eläin rotu

[/quote]

No jaa... kissatkin tappaa huvikseen.

Vierailija
13/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:52"]

Kyllä mulle ainakin kissat ovat lapsia. En voi saada omia lapsia ja adoptio on liian raskas prosessi. Olen siis turruttanut ns äidin vaistoni kissoihini.

[/quote]

Olen pahoillani että et voi saada omia lapsia, mutta ne kissat ei ole lapsiasi. Hienoa että yrität päästä eteenpäin elämässäsi ja koet että kissa tuo sinulle voimaa, mutta ne kissat ei siltikään ole lapsiasi ja sinä et ole heidän äiti.

Vierailija
14/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:52"]

[/quote]

Olen pahoillani että et voi saada omia lapsia, mutta ne kissat ei ole lapsiasi. Hienoa että yrität päästä eteenpäin elämässäsi ja koet että kissa tuo sinulle voimaa, mutta ne kissat ei siltikään ole lapsiasi ja sinä et ole heidän äiti.

[/quote]

Kyllä ne kissat on lapsia. Itekkin puhun itsestäni kissojen äitinä ja mies isänä. Oottepa te ahdasmielisiä

Vierailija
15/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne suorat sanat on?? Täällä vaan väitellään siitä voiko kissoilla/koirilla olla sekopää-äitejä...

Vierailija
16/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koiria. Pelkään lintuja. En halua _mitään_ lemmikkiä meille. Tähän elukka aiheeseen liittyen.

Vierailija
17/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Äitille:olet kylmä ja itsekäs ihminen 2. Yhdelle miehelle:rakastan sinua 3. Kuolleelle läheiaelle : kiitos kaikesta 4. Koko maailmalle : huomatkaa mut..

Vierailija
18/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Äitille:olet kylmä ja itsekäs ihminen 2. Yhdelle miehelle:rakastan sinua 3. Kuolleelle läheiaelle : kiitos kaikesta 4. Koko maailmalle : huomatkaa mut..

Vierailija
19/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/127 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.kaverulle:olet lapsellinen, irrottaudu hjo äidistäs..q

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän