Suorat sanat, mitä et voi suoraan sanoa
Siskolleni: koirat eivät ole lapsia, et voi kutsua itseäsi äidiksi koska omistat koiria. Äitienpäivä ei myöskään koske muita kuin naisia joilla on ihmislapsia, edelleenkään koirat eivät ole lapsia.
Kommentit (127)
Ihmisille joilla lapsi että rakastakaa sitä lasta ja olkaa kiitollinen siitä sillä kaikki ei sitä lasta saa
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:19"]Viiraako vähän päässä kun pitää joka helvetin viestiin kommentoida jotain äpäröistä?!?? Taitaa oma lapsettomuus sattua syvälle ja kovaa.. Mene itkemään tyynyyn, älä tule tänne vollottamaan joka ikiseen viestiin!
[/quote]
Eh, hä? Olen maininnut kahdessa (2:ssa) viestissä äpärän. Eli älähtikö koira johon kalikka kalahti? Vai miten se oli....?
[/quote]
Taitaa olla niinpäin että äpärä on vähän liiankin tuttu sana sinulle kun sitä noin tiuhaan viljelet. Itse en ikinä kyseistä sanaa käytä, mutta toisaalta ei ole ollut tarvekaan. En ole ns. äpärä, eikä lapsenikaan, ja vaikka ystäväpiirissä on lapsia tehty ilman avioliittoa niin eihän heitä nykyään kuitenkaan äpäröiksi kutsuta..
[/quote]
Et osaa lukea? Vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi?
Ehkäpä sunkin kannattais nyt vaan ottaa ja sulkea kone ja painella unille.
Et näemmä enää tosiaa ymmärrä lukemaasi ja mielikuvituksesi laukkaa jo ihan ihme sfääreissä.
Hyvää Yötä murmelini!
XOXOXO
[/quote]
Muista ottaa lääkkeet!
[/quote]
Kiitos samoin raksutin. Ps otin mää sen särkylääkkeen ku tuli pääkipeeks sun tyhmyydestä. Muista sää ottaa se mieliala lääke ni ei tarvi rageta kissaäiteille täällä ;)
[/quote]
Mä en ragennu täällä kellekkään, en ees lukenu koko keskustelua läpi. En siis ole toi "vastustajasi", kuhan kehotin muistamaan ne lääkkeet kun jutun laatu alkaa lähennellä psykoosia :)
En ota mitään kantaa teidän kissa-äiti-voiko-olla-mieliteisiinne, mut sen sanon että tuo omien argumenttien esittäminen ja vasta-argumenteista noin kimpaantuminen on vähän huolestuttavaa.. Kyseessä kun on vain av-palsta, ei näitä juttuja kannata noin tosissaan ottaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:50"]Siis te ootte keskustellu noista kissoista kolme sivullista? Ettekä päässy yhteisymmärrykseen? Jomman kumman puolen argumentoinnissa ja/tai luetunymmärtämisessä on pahasti vikaa!
[/quote]
Jaa kummankohan.. Äännestetään! Peukku ylös eläinlapsille ja peukku alas jos kannatat ihmislapsia
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:19"]Viiraako vähän päässä kun pitää joka helvetin viestiin kommentoida jotain äpäröistä?!?? Taitaa oma lapsettomuus sattua syvälle ja kovaa.. Mene itkemään tyynyyn, älä tule tänne vollottamaan joka ikiseen viestiin!
[/quote]
Eh, hä? Olen maininnut kahdessa (2:ssa) viestissä äpärän. Eli älähtikö koira johon kalikka kalahti? Vai miten se oli....?
[/quote]
Taitaa olla niinpäin että äpärä on vähän liiankin tuttu sana sinulle kun sitä noin tiuhaan viljelet. Itse en ikinä kyseistä sanaa käytä, mutta toisaalta ei ole ollut tarvekaan. En ole ns. äpärä, eikä lapsenikaan, ja vaikka ystäväpiirissä on lapsia tehty ilman avioliittoa niin eihän heitä nykyään kuitenkaan äpäröiksi kutsuta..
[/quote]
Et näemmä enää tosiaa ymmärrä lukemaasi ja mielikuvituksesi laukkaa jo ihan ihme sfääreissä.
Hyvää Yötä murmelini!
XOXOXO
[/quote]
Muista ottaa lääkkeet!
[/quote]
Kiitos samoin raksutin. Ps otin mää sen särkylääkkeen ku tuli pääkipeeks sun tyhmyydestä. Muista sää ottaa se mieliala lääke ni ei tarvi rageta kissaäiteille täällä ;)
[/quote]
Mä en ragennu täällä kellekkään, en ees lukenu koko keskustelua läpi. En siis ole toi "vastustajasi", kuhan kehotin muistamaan ne lääkkeet kun jutun laatu alkaa lähennellä psykoosia :)
En ota mitään kantaa teidän kissa-äiti-voiko-olla-mieliteisiinne, mut sen sanon että tuo omien argumenttien esittäminen ja vasta-argumenteista noin kimpaantuminen on vähän huolestuttavaa.. Kyseessä kun on vain av-palsta, ei näitä juttuja kannata noin tosissaan ottaa :D
[/quote]
Jos et kerran lukenu keskusteluja niin miten ne sun mielestä oli menossa psykoksi? Taitaa sulla olla pahoja harhoja ja uskon et sanat mitä et uskalla sanoa on että tarvitsisin ne lääkkeet oikeasti itse sillä olen ihan dingdong kukkuu
mieheni siskolle sanoisin:
- hanki oma tyylisi ja lakkaa matkimasta meitä.
samanlainen tyyli ei tarkoita samaa sohvaa,
pöytiä, seinien väriä, lattiaa, kaappeja, lastenhuonetta,
laatikoita, naulakkoa ja kenkätelinettä,lasten pihakalusteita (itsetehtyjä),
lamppuja, pihakalusteita,grilliä, ulkovalaisimia jne jne jne kuin meillä.
minun on turhauttavaa tulla kylään, jos kämppämme ovat identtiset.
Eikä se auta jos muutan jotain, teet heti saman perässä.
pakko ostaa vaikka sitten osamaksulla samaa kuin meillä,
vaikka vastaavia tuotteita on maailma täynnä.
mutta kun on pakko saada juuri se sama mitä meillä.
kaikki mitä teen, tekee tämä yksilö perässä.
pieni mitätön asia, mutta silti ottaa se ankarasti päähän.
tälläistä kun ei viitsi ääneen sanoa..
Joku tais unohtaa mistä tässä ketjussa piti jutella.
Hei, sä joka tän alla olevan kirjotit, rauhotu :D kirjotin ton muista lääkkeet -kommentin, mutta en muita, en ole siis tässä keskustelussa kanssasi väitellyt. Olen siis kirjoittanut tämän kommentin lisäksi kommentit numero 86 ja sen muista lääkkeet jutun. Tuosta 86:sta voit lukea perustelut....
Kannattaiskohan sunkin käyä lelurille näyttäö sun hengentuotoksias? Ei nekään nyt miltään järin terveiltä vaikuta.
Kiitos huolenpidostasi, mutta en minä lääkkeitä tarvitse. Ja en suinkaan ole "crazy cat lady", vaan ihan tavalline työssä käyvä nainen jolla on lapsina kaksi kissaa. Olenko siis sinusta hullu?
Mieti mitä lapsesi on sinun mielenterveydelle tehneet, kun sinusta mihinkään ei saa kiintyä "kun ne kuolee kuitenkin". Ethän sinäkään kiinny lapsiisi? Ne kuolee kuitenkin, ihan kuten sinäkin. Kai opetat lapsillesi myös sen, etteivät kiinny sinuun tai isukkiinkaan, kun kuolettehan te kuitenkin?
Ehkä sinusta minä kaipaan lääkitystä, mutta eipä se sullekaan pahaa tekisi. Mieti miksi sinun pitää lesoilla ukkosi rahoilla keskustelussa johon ne vaan ei kuulu. Ei ole järin fiksua ensin aloittaa haukkimista ja sen jälkee menettää loputkin sivistyksen ja järjen rippeet kun saat takaisin tasan samalla mitalla. Etkö kestä sanailua vai häpeätkö häviötäsi?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"]
Mitkä hullut pilkunnussijat ja kissanaiset tänne oikein iski? :D
Pilkunnussijoille tiedoksi: tuskin yksikään näistä kissanaisista lulee olevansa biologisesti kissan äiti, vaan tarkoittaa että kissa on perheenjäsen jonka tarpeista huolehditaan, ja siksi tuntuu luontevalta kutsua sitä lapseksi.
Eiköhän anneta kaikkien rakastaa kissojaan, koiriaan, lapsiaan (oli äpärä rai ei) ja kutsua itseään äidiksi, isäksi tai vaikka jeesukseksi, ja jatketa alkuperäisestä aiheesta?
[/quote]
Maailma tursuaa vanhenevia kissanaisia, jotka eivät enää hahmota, että heillähän tosiaan olisi niitä ihmislapsiakin. Voimien huvetessa ja lauman kasvaessa eivät saa enää kissatkaan perheenjäsenen kohtelua. Etkö ymmärrä siloittavasi heidän tietään kohti yksinäistä vanhuutta julistaessasi suvaitsevaisuutta? Tässä taitaisi olla koko paljon suoria sanoja sanottavaksi, jotta se kissanaisen ura ei niin kiehtoisi silloin, kun ihmisellä vielä on jonkinnäköinen realistinen mahdollisuus valita, miten loppuelämänsä viettää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:59"]mieheni siskolle sanoisin:
[/quote]
Miksi maailmassa myytäisiin samanlaisia juttuja jos vaan te saatte ostaa. Duncan pitäs olla Imarreltu et tyylistäs tykätään.
VOI LUOJA. Tää ketju on nyt virallisesti av-mammojen uusi pohjanoteeraus!
Tehkää uusi keskustelu ja äänestäkää siellä peukuilla, ihmislapset vs. eläinlapset!! :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"]
Mitkä hullut pilkunnussijat ja kissanaiset tänne oikein iski? :D
Pilkunnussijoille tiedoksi: tuskin yksikään näistä kissanaisista lulee olevansa biologisesti kissan äiti, vaan tarkoittaa että kissa on perheenjäsen jonka tarpeista huolehditaan, ja siksi tuntuu luontevalta kutsua sitä lapseksi.
Eiköhän anneta kaikkien rakastaa kissojaan, koiriaan, lapsiaan (oli äpärä rai ei) ja kutsua itseään äidiksi, isäksi tai vaikka jeesukseksi, ja jatketa alkuperäisestä aiheesta?
[/quote]
Maailma tursuaa vanhenevia kissanaisia, jotka eivät enää hahmota, että heillähän tosiaan olisi niitä ihmislapsiakin. Voimien huvetessa ja lauman kasvaessa eivät saa enää kissatkaan perheenjäsenen kohtelua. Etkö ymmärrä siloittavasi heidän tietään kohti yksinäistä vanhuutta julistaessasi suvaitsevaisuutta? Tässä taitaisi olla koko paljon suoria sanoja sanottavaksi, jotta se kissanaisen ura ei niin kiehtoisi silloin, kun ihmisellä vielä on jonkinnäköinen realistinen mahdollisuus valita, miten loppuelämänsä viettää.
[/quote]
Aika hauskaa että tämä kissanainen on 20v. Ei se mitään tulihan mulle ittellekkin vähä ikä kriisi ku tajusin nii ikäloppu olevani. Ja hei täällä av.lla kun on sanottu et 20 on liian nuori äitiks
Haluan sanoa kissanvihaajille et vetäkää käteen
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvää Yötä murmelini!
XOXOXO
[/quote]
Muista ottaa lääkkeet!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos et kerran lukenu keskusteluja niin miten ne sun mielestä oli menossa psykoksi? Taitaa sulla olla pahoja harhoja ja uskon et sanat mitä et uskalla sanoa on että tarvitsisin ne lääkkeet oikeasti itse sillä olen ihan dingdong kukkuu
[/quote]
En lukenut kokonaan, mutta sen verran että ymmärsin kyllä mistä on kyse ja suoraan sanottuna en pysyny perässä teidän jutuissa: ensin kissat on jonkun lapsia mutta eihän ne voikkaan olla koska on ihmislapsia. Ja yhtä äkkiä kaikki on äpäriä ja jonkun mies tienaa 300 tonnia vuodessa, mutta silti kissat vai oliko ne lapset :D Tässä välissä myös pelastaisi elukkansa palavasta talosta ennemmin kuin lapsen?
Jos se, etten pysy tässä "järjenjuoksussa" mukana tarkoittaa, että olen ihan "dingdong kukkuu", niin ok, sovitaan sitte niin :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:59"]mieheni siskolle sanoisin:
[/quote]
Miksi maailmassa myytäisiin samanlaisia juttuja jos vaan te saatte ostaa. Duncan pitäs olla Imarreltu et tyylistäs tykätään.
[/quote]
En jaksaisi rautalangasta vääntää mutta..
oli aluksi ihan ok, mutta oikeasti jos toisen ihmisen koti on kauttaaltaan täynnä täsmälleen samoja huonekaluja niin en ymmärrä sitä.
se tuntuu ahdistavalta,
että joku näkee niin paljon vaivaa, että etsii sen saman huonekalun kertatoisensa jälkeen kuin meillä Ja sitten sitä ylpeänä esittelee ja kysyy hoito ohjeita.
ja tottakai niitä saa ostaa, mutta miksi juuri ne samat..
harmaa sohva niitä on myynnissä suomessa useampi sata varmaankin ja halvemmallakin kuin meillä mutta kun ei.
Ottakaa kantaa kissanainen kyselyyn. Siellä voit kertoa mielipiteesi et kissa vai vauva
Ja kun se olisikin vain huone kalut, vaan kaikki pintamateriaalit myös.
98
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 03:02"]
[/quote]
[/quote]
En jaksaisi rautalangasta vääntää mutta..
oli aluksi ihan ok, mutta oikeasti jos toisen ihmisen koti on kauttaaltaan täynnä täsmälleen samoja huonekaluja niin en ymmärrä sitä.
se tuntuu ahdistavalta,
että joku näkee niin paljon vaivaa, että etsii sen saman huonekalun kertatoisensa jälkeen kuin meillä Ja sitten sitä ylpeänä esittelee ja kysyy hoito ohjeita.
ja tottakai niitä saa ostaa, mutta miksi juuri ne samat..
harmaa sohva niitä on myynnissä suomessa useampi sata varmaankin ja halvemmallakin kuin meillä mutta kun ei.
[/quote]
Ootko miettinyt et monesti sisaruksilla on samankaltaisia kiinnostuksen kohteita ? Osta läpällä joku tosi ruma juttu ja katotaan osaako perässä. Jos ostaa niin parempi sanoa suoraan ku itkeä
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 02:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvää Yötä murmelini!
XOXOXO
[/quote]
Muista ottaa lääkkeet!
[/quote]
En käytä, mutta kai sinä muistit ne jo ottaa?
Pusuhaleja murmelini!! ;)
[/quote]
No se selittää paljon! Ehkä sun ois ihan aiheellista hankkia jonkin sortin tabuja. Oot nimittäin hyvää vauhtia matkalla simpsoneiden hulluks kissanaiseks.
Näytä lekurille viestis tässä keskustelussa, varmasti kirjottaa mielellään useammankin reseptin :)
[/quote]
Kannattaiskohan sunkin käyä lelurille näyttäö sun hengentuotoksias? Ei nekään nyt miltään järin terveiltä vaikuta.
Kiitos huolenpidostasi, mutta en minä lääkkeitä tarvitse. Ja en suinkaan ole "crazy cat lady", vaan ihan tavalline työssä käyvä nainen jolla on lapsina kaksi kissaa. Olenko siis sinusta hullu?
Mieti mitä lapsesi on sinun mielenterveydelle tehneet, kun sinusta mihinkään ei saa kiintyä "kun ne kuolee kuitenkin". Ethän sinäkään kiinny lapsiisi? Ne kuolee kuitenkin, ihan kuten sinäkin. Kai opetat lapsillesi myös sen, etteivät kiinny sinuun tai isukkiinkaan, kun kuolettehan te kuitenkin?
Ehkä sinusta minä kaipaan lääkitystä, mutta eipä se sullekaan pahaa tekisi. Mieti miksi sinun pitää lesoilla ukkosi rahoilla keskustelussa johon ne vaan ei kuulu. Ei ole järin fiksua ensin aloittaa haukkimista ja sen jälkee menettää loputkin sivistyksen ja järjen rippeet kun saat takaisin tasan samalla mitalla. Etkö kestä sanailua vai häpeätkö häviötäsi?