Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lesbo. Kysykää mitä haluatte.

Vierailija
25.06.2014 |

Kun täällä nyt nuo tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvät asiat näyttävät kuohuttavan, niin ajattelinpa kyhätä pystyyn tällaisenkin ketjun. :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinun sukupuolielämästäsi? Miks tuot julki että olet suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa? En minäkään julista että katsokaa, minulla on MIES!

2. Miksi te lesbot kutsutte tyttöystäväänne / vaimoanne puolisoksi? Häpeättekö sanoa tyttöystävä??? Ärsyttää tuo puoliso-sana. En minäkään puhu miehestäni Puolisona, hän on aviomies.

Vierailija
42/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:14"]

1. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinun sukupuolielämästäsi? Miks tuot julki että olet suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa? En minäkään julista että katsokaa, minulla on MIES!

2. Miksi te lesbot kutsutte tyttöystäväänne / vaimoanne puolisoksi? Häpeättekö sanoa tyttöystävä??? Ärsyttää tuo puoliso-sana. En minäkään puhu miehestäni Puolisona, hän on aviomies.

[/quote]

Tässä tulikin näppärästi esille ristiriita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: Olen 22 ja olen seurustellut kuuden ihmisen kanssa. Sen lisäksi mulla on ollut pari yhden illan juttua.

41: Öhm, nyt tuli aika henkilökohtainen kysymys. :D On mulla melko lyhyet hiukset. Sen takia, että kyllästyin pitkään tukkaan, enkä ole halunnut kasvattaa sitä takaisin.

Vierailija
44/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lesboja näkemyksesi mukaan vähemmän kuin homomiehiä, vai onko se vain median yms. välittämä harha? Homot ovat useammin esillä ainakin julkisessa keskustelussa.

Vierailija
45/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Ei tarvitse. Jos aihe ei kiinnosta, voi jättää ketjun lukematta. : > Täällä nyt on vaan ollut tämä aihe aika paljon tapetilla, joten tylsyyttäni päätin aloittaa tämän ketjun jos jotakuta jotakin kiinnostaa kysellä.

Enpä muuten tiedä, miksi sana puoliso on niin yleinen. Jos ei halua paljastaa jostain syystä kumppaninsa sukupuolta, niin onhan tuo puoliso silloin ihan kätevä. Itse käytän kai useimmiten nimitystä tyttöystävä.

Vierailija
46/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:23"]

Onko lesboja näkemyksesi mukaan vähemmän kuin homomiehiä, vai onko se vain median yms. välittämä harha? Homot ovat useammin esillä ainakin julkisessa keskustelussa.

[/quote] En ole AP, mutta aika faktatietoa; lesboja on jonkin verran vähemmän kuin homomiehiä, mutta naisissa biseksuaalisuus on huomattavasti yleisempää, joissain tutkimuksissa jopa 20% naisista

Vierailija
47/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45: En usko, että lesboja on mitenkään vähemmän. Itse ainakin tunnen paljon enemmän lesboja kuin homomiehiä. Varmaan mediassa sitten tosiaan jostain syystä halutaan ennemmin nostaa homomiehet pinnalle lesbojen sijaan. 

Vierailija
48/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:14"]Jos piirit kerta on pienet, niin voitko kertoa, että onko se Antti Tuisku nyt homo vai ei????[/quote]

On se.

Vierailija
49/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet nuorten lesbovillityksestä?? Kutsutaan kavereita vaimoiksi jne.

Vierailija
50/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:23"]

[/quote] Varmaan aika samoissa luvuissa, biseksuaalisuus miehillä kyllä sitten harvinaisempaa

Vierailija
51/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kysymyksen mikä ei nyt sinuun liity, mutta jos elän hetero suhteessa ja olisin ihastunut lesbo naiseen. Mitä pitäisi tehdä? Olen aivan hukassa omien tunteideni kanssa.

Vierailija
52/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kaurapuurosta?

Vierailija
53/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys olisi mielenkiintoisempi, jos teillä olisi pieniä lapsia, mutta kysytään silti: kuinka usein harrastatte seksiä? (Heterosuhteessa kun tuo lapsien saaminen vaikuttaa usein - ainakin aluksi - naisen seksihaluihin mutta miehen ei...) Onko teidän helppo päästä samaan aikaan oikeaan vireeseen?

Entä onko dildo aivan turha kapistus lesboseksissä (kuvittelisin, etten sellaista tarvitsisi jos olisin lesbo)?

Vierailija
54/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:40"]

Kysymys olisi mielenkiintoisempi, jos teillä olisi pieniä lapsia, mutta kysytään silti: kuinka usein harrastatte seksiä? (Heterosuhteessa kun tuo lapsien saaminen vaikuttaa usein - ainakin aluksi - naisen seksihaluihin mutta miehen ei...) Onko teidän helppo päästä samaan aikaan oikeaan vireeseen?

Entä onko dildo aivan turha kapistus lesboseksissä (kuvittelisin, etten sellaista tarvitsisi jos olisin lesbo)?

[/quote]

Varmasti tietty ihan henkilöstä riippuu, millaisesta seksistä pitää... Eihän kaikki homotkaan pidä anaaliseksistä.

Vierailija
55/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:33"]

Mitä mieltä olet nuorten lesbovillityksestä?? Kutsutaan kavereita vaimoiksi jne.

[/quote]

Mikset vastaa tähän?

Vierailija
56/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:14"]

[/quote]

En ole ap, mutta voin vastata omasta puolestani. En kutsu naisystävääni tyttöystäväksi, koska en seurustele lapsen kanssa. Kutsun häntä joskus puolisoksi, koska hän on puolisoni.

Vierailija
57/58 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? Mistä vaikutus- tai lähipiirisi ulkopuolisesta asiasta maailmassa koet eniten onnellisuutta?

Vierailija
58/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempivärisi? Onko pinkki lesbojen suosima väri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi