Miten saatte orgasmin näissä asennoissa, naiset?!
Eli kun sekstailette niin, että mies päällä?
Kun sinä ratsastat?
Kun mies panee sinua takaapäin?
Vinkkejä kiitos!
Kommentit (50)
Purostan lantiopohjalihaksilla ja mies näykkii kaulaa ja korvia. Takaapäin saan parhaiten kun mies työntyy niin syvälle, et melkein sattuu.
Olen kateellinen teille :( En ole ikinä saanut yhdynnässä. Mies on ihana ja olen rentoutunut, mutta saan vain tietyllä tavalla painamalla klitorista. Esimerkiksi klitoriksen hierominen / koskeminen yhdynnän aikana lähinnä tuntuu ärsyttävältä, ei tuota nautintoa.
Mäkin luen näitä vastauksia vähän haikeana huokaillen, kun en KOSKAAN ole saanut yhdynnässä, en missään asennossa, vaikka kokemusta on ja ikääkin jo 36 vuotta. Sormetuksella lähtee parhaat, kielipelillä myöskin OK, mutta olen niin hidas tulemaan näilläkin, että jos näyttää että homma kestää liian kauan, en halua miehen kielen täysin puutuvan vaan pyydän armeliaasti lopettamaan. (Joo, tämäkin varmasti estää orkkuja, jos siis rupeaa miettimään, että eikö nyt vieläkään, eikö vielä nytkään, ääh...)
Mutta ehkä tässä ketjussa joitain ihan hyviä asentovinkkejä on ollut, pitää vähän kikkailla :)
Lähetyssaarnaajassa spontaanisti. Mies osaa juuri oikein liikkua sisällä ja vaihdella tempoam vaihtelen myös itse aktiivisesti asentoa ja auttaa, kun nostan lantiota eteenpäin ja avaan samalla jalkoja.
Takaapäin autan itseäni hieromalla klitorista. Tästä tulee parhaimmat orkut!
Päällä ollessa tuun aika harvoin. Tässä asennossa klitoriksen kiihottaminen jostakin syystä ei tunnu niin hyvältä. Tulen, jos mies on istuma-asennossa. Hänen ollessa makuulla tuntuman saaminen on vaikeampaa. Tällöin hieron itseäni häntä vasten ja pyydän pitämään mua lantiosta kiinni/laitan kädet rinnoille. Toimii! :)
Parhaiten saan niin, että makaan selälläni, jalat miehen ympärillä. Mies polvillaan ja pitää vyötäröstä minua kiinni ja paukuttaa kovaa :) Se on takuuvarma asento.
Aluksi sain siinä asennossa klitorsiorgasmeja räpläämällä samalla klitorista kun hommailimme. Sitten eräs päivä tuossa asennossa orgasmi oli selvästi erilainen. Ikään kuin "yhdistelmä" orgasmi. Klitoriksen hiplailun lisäksi tunsin sisällä kalun osuvan g-pisteeseen.
Nyt en tarvitse siinä asennossa enää klitorista ollenkaan. Saan pelkän emätin orgasmin, vaikkakin orgasmi on vielä parempi jos siitä tekee "yhdistelmän".
Takaapäin saan orgasmin jos räplään klitorista. Muissa asennoissa en ole ikinä saanut.
Pakko kysyä tuosta ratsastamisesta, että miksi se ei tunnu minulla missään? En ehkä osaa sitä sitten, pyrin vissiin liikaa liikkumaan ylös ja alas. Mutta minulla se asento ei tunnu kertakaikkiaan missään. Eikä mieskään vaikuta siitä asennosta erityisen innostuneelta. En tiedä eikö tunnu hänelläkään missään.
Sitten vasta jos painaudun mieheen kiinni (ylävartalolla) ja mies pitää takapuolesta kiinni ja itse tekee liikkeen, niin sitten tuntuu kivalta. Mutta jos minä olen se liikkeen ainoa tekijä ja mies makailee paikallaan, niin en saan tuntumaan sitten missään!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:45"]
Ratsastaessa en anna miehen "hyppyyttää" minua ja harvoin teen sellaista ylös alas liikettä vaan tavallaan vaan liikutan lantiota ja haen asentoa missä penis tuntuu parhaalta ja hakkaa myös g-pistettä. Yleensä auttaa kun nojaa vähän taaksepäin. Näin saan parhaiten orgasmin ja jos olen todella kiihottunut ja saanut jo aiemmin, saatan jopa squirtata.
>[/quote]
Mulle sormettaessa/kielellä orkku ei läheskään aina ole varmaa eli en siis ylipäätänsäkään orgasmeja helposti, mutta tämä tekniikka toimii. Tosin myös tätä käyttäessä pitää olla valmiiksi tosi kiihottunut. On kuitenkin ainoa asento, jossa olen saanut yhdynnässä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:08"]Olen kateellinen teille :( En ole ikinä saanut yhdynnässä. Mies on ihana ja olen rentoutunut, mutta saan vain tietyllä tavalla painamalla klitorista. Esimerkiksi klitoriksen hierominen / koskeminen yhdynnän aikana lähinnä tuntuu ärsyttävältä, ei tuota nautintoa.
[/quote] sama..
Mäkään en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä.. Klitta vaan on sellasessa paikassa ettei se hinkkaudu oikein missään asennossa. Sormin tietysti joo.
Omalla kädellä.