Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte orgasmin näissä asennoissa, naiset?!

Vierailija
25.06.2014 |

Eli kun sekstailette niin, että mies päällä?

Kun sinä ratsastat?

Kun mies panee sinua takaapäin?

Vinkkejä kiitos!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:08"]

Olen kateellinen teille :( En ole ikinä saanut yhdynnässä. Mies on ihana ja olen rentoutunut, mutta saan vain tietyllä tavalla painamalla klitorista. Esimerkiksi klitoriksen hierominen / koskeminen yhdynnän aikana lähinnä tuntuu ärsyttävältä, ei tuota nautintoa.

[/quote]

Onneksi meillä ei ole noita huolia. Nuolen ja nain vaimolleni orgasmin että saa varmasti, muutenhan se olisi epäreilua tosin hän on tosin tottunut nuolemiseeni että haluaa vielä lisää orgasmin jälkeenkinM50+.

Vierailija
22/50 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseporalla saan muuten en. Onneksi mies on remonttimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin hieron klitorista samalla. Ja joskus lähetyssaarnaajassakin.

Vierailija
24/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina ratsastaessa. Ei muuta vinkkejä kuin että pitää olla tarpeeksi kiihoittunut (hyvä esileikki) ja joskus mieheni saattaa vähän avittaa sormellansa. Ei pidä liikaa keskittyä orgasmin saamiseen. :)

Vierailija
25/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu luontevalta räplätä itseä itseään rakastellessa...sekö siis orgasminne salaisuus yhdynnässänne?

Vierailija
26/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:03"]

Ei tunnu luontevalta räplätä itseä itseään rakastellessa...sekö siis orgasminne salaisuus yhdynnässänne?

[/quote] Sepä juuri. 

Vierailija
27/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen avioliittoa!

Vierailija
28/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain ja ainoastaan ratsastaessa :D en tiiä kui

Vierailija
29/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa onnistuu, mies hieroo klitorista samalla. Samoin takaapäin joskus mutta usein tuntuu, että mies pääsee siinä työntymään jopa liian syvälle, mikä vähentää kiihottumista. 

Ratsastaminen on vähän tylsää, kun mies kiihottuu liikaa siinä mutta itse ei pääse mukaan.

Vierailija
30/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies räplää. Aion kyllä oppia saamaan ilman räpläystäkin.

Vierailija
31/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaessa en anna miehen "hyppyyttää" minua ja harvoin teen sellaista ylös alas liikettä vaan tavallaan vaan liikutan lantiota ja haen asentoa missä penis tuntuu parhaalta ja hakkaa myös g-pistettä. Yleensä auttaa kun nojaa vähän taaksepäin. Näin saan parhaiten orgasmin ja jos olen todella kiihottunut ja saanut jo aiemmin, saatan jopa squirtata.

Lähetyssaarnaajassa auttaa kun laittaa tyynyn pesun alle.

Vierailija
32/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa* pepun*

Ainainen ongelma tämä autocorrect kun ei jaksa tarkistaa ennenkuin lähettää -.-

Vierailija
33/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiksessä onnistuu, ratsastuksessa vain jos olen viittä vaille valmis, takaapäin ei onnistu ilman apuvoimia ollenkaan. :)

Vierailija
34/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa, ilman klittaa. Takaapäin vain (toistaiseksi) jos hieron klitorista samalla. Ratsastaessa en, toistaiseksi ainakaan.

Vierailija
35/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vei hetken aikaa "opetella" orgasmi, mutta kun sen kerran tajusi niin homma toimi ikäänkuin itsestään. Saan prgasmin ratsastaessa sekä lähetyssaarnaajassa ilman erillistä penetrointia (sormin kiihottamista), kunhan vartalomme vain kohtaavat "oikeassa kulmassa", useimmiten klitoriksen hieroutuessa partnerin ruumiiseen. Saattaa viedä hiukan aikaa ennen kuin tunnelmaan pääsee kunnolla, mutta ei kannata ajatella orgasmia liikaa vaan antaa tunteen viedä mukanaan ja keskittyä itse rakasteluun. Siihen,kuinka hyvältä tuntuu olla niin lähellä jotakuta. Kun uskaltaa heittäytyä ja rentoutua niin luultavasti se orgasmikin tulee aikanaan! Ainakin itsellä toimi paremmin kuin hyvin, en uhrannut orgasmille aikaa ja ensimmäinen orgasmini tulikin yllättäen ja vahingossa kun ratsastin kumppanini päällä. Ajattelin, kuinka ihanalta ja turvalliselta tuntuu olla häntä ja hups,yllättäen tulin! 

Vierailija
36/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaessa jos olen tarpeeksi kiihottunut ja en suoraan ylöspäin istuen, vaan enemmän niinkun miehen rintaa vasten, muttei kokonaan miehen rinnassa kiinni. Ja kun mies pitää samalla minun takapuolesta kiinni molemmilla käsillä.

Lähiksessä en yleensä saa, koska mies tulee liian nopeasti. Mutta klittaa hieromalla onnistuu.

Takaapäin yleensä saan jos on tarpeeksi kiihottunut ja akti kestää tarpeeksi pitkään (minä olen hidas tulemaan).

Vierailija
37/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kuvassa (kesy) oma suosikkini :

http://naurunappula.com/z/952995/

onneksi mieheni ei harrasta mitään homojuttuja kuten joku mainitsi!

Vierailija
38/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ainoastaan lähetyssaarnaajassa, jalat ihan alhaalla, tyyny pepun alla auttaa. Tulee sopivasti painetta klitorikseen. Vaihtelen toki jalkojen asentoa välillä ihan pystyyn, mikä tuntuu miehestäni tosi hyvältä mutta jos haluan saada tuntuvan orkun, niin vien jalat alas ja vedän miehen ikään kuin "syvälle syliin" :)

Joskus orgasmi on ollut lähellä ratsastaessani, haluaisin oppia saamaan siinäkin. Parhaalta tuntuu kumartua lähelle miestä ja tavallaan liukua eteen ja taakse eikä niinkään ylös ja alas.

Takaa päin tykkään kyllä mutta valitettavasti en ole siinä lähelläkään tulemista. Hieron kyllä itse klitoristani mutta se ei jostain syystä auta :/

Vierailija
39/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaessa ja lähetyssaarnaajassa käytännössä aina, takaa päin vaatii käsikiihotusta lisäksi.

Vierailija
40/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kontakti klitorikseen. Joko miehen kalulla tai hänen kehollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi