Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksinelävän järkevää ostaa astianpesukone?

Vierailija
16.03.2024 |

Tiskaan käsin mutta se kehtuuttaa välillä. Olen myös tisknnut sitä mukaa astiat kun olen käyttänyt niitä mutta joskus jää altaaseen kerääntymään että on alettava tiskaamaan kun kaapissa ei ole puhtaita.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljonko kokkailet kotona, että kannattaako.

Vierailija
2/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi mieleenkään olla ilman! 

Vierailija
4/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa niin anna mennä. Osta vaikka kaksi

Vierailija
5/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ostaa ihan vain vitutuksen määrää laskeakseen. Mielenterveyteen kannattaa satsata.

Vierailija
6/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aikuisella ihmisellä kuuluu tiskikone olla. Vaikka yksin asuu, niin tokihan sitä vieraita käy. 

Vierailija
7/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten keräät monta päivää astioita siihen. Itse tykkään pestä saman tien ne muutamat astiat mitä päivässä tulee, mutta anna palaa bro jos siltä tuntuu

Vierailija
8/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosikymmenelle AP elää :D

Vierailija
9/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä,  mutta veitset tuppaavat ruostumaan tiskikoneessa. Tiskikone on vaivaton ja keittiö on aina siisti.

Vierailija
10/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuota ees kauhiana miettiä? Yhe hengen tiskikoneita saa hintaan 150€ - 300€

Vierailija
11/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta saat sillä rahalla? Jos käytät tiskikonerahat mieluummin johonkin muuhun, niin ei kannata. Mutta tiskikoneesta on kyllä iloa pitkäksi aikaa, joka päivä. 

Vierailija
12/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten keräät monta päivää astioita siihen. Itse tykkään pestä saman tien ne muutamat astiat mitä päivässä tulee, mutta anna palaa bro jos siltä tuntuu

Eikös se ole aikä yksinkertaista. Sinulla ei silloin ole tarvetta koneelle

Vierailija
13/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten elät. Kokkailen lähes päivittäin, ja on kippoa ja kappoa salaatille, pähkinöille yms yms. Todellakin tiskikone. 

Vierailija
14/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksinasuvana pienehkö kone ja pesen sillä yhden tai kahden päivän välein. 

Vierailija
15/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin sellaisen tiskipöydällä pidettävän miniastianpesukoneen (on meillä ihanan pitkä kieli), jos vain miniatyyrikeittiöön mahtuisi. Kuivauskaapit niin onnettoman matalalla, kun niiden päälle on jälkiasennettu vesijohtoja tai tuuletusputkia tai jotain (koteloituina).

Vierailija
16/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin hankkisin. Teen isossa kattilassa satseja ja pakastan. Pienessä tiskialtaassa on pirun hankalaa pestä se iso kattila ja suuremmat kulhot jne. Joka paikkaan roiskuu vettä. Ja ihanaa kun heti syötyäsi saat kaikki astiat ja vehkeet sinne koneeseen ja keittiön siistiksi.

Kivaa leipoakin, kun ei tarvitse alkaa kävin pesemään niitä kippoja ja kappoja. Työnnän uunipellitkin koneeseen, niin pysyvät koko ajan puhtoisina.

Vierailija
17/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrsin vain voileipiä yksin, niin ainoa tiski on voiveitsi.

Vierailija
18/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ruoanlaitossa ja leivonnassa sekä tarjolle laitossa kuluu ihan sama määrä astioita syöjien määrästä riippumatta. Ei ne laitaset mikään iso osa tiskimäärää kuitenkaan ole. 

Vierailija
19/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Mulla on tiskikone, mutta pääsääntöisesti tiskaan käsin, koska se nyt vaan on nopeampaa ja vaivattomampaa :D

Vierailija
20/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä,  mutta veitset tuppaavat ruostumaan tiskikoneessa. Tiskikone on vaivaton ja keittiö on aina siisti.

Mitä ihmeen paskaveitsiä sulla oikeen on? Ei meillä ole vielä 25 vuoteen ruostunut yksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi