22-vuotias tyttäreni seurustelee 41-vuotiaan miehen kanssa.
Kommentit (15)
Täällä 22v nainen ja 51v mies, haluatko saarnata meille?:-)
Niin joo, mä oon 23-vuotias ja mies 43.
T. Kakkonen
Voi hemmetti. siis miten joillekkin on niin vaikeeta ymmärtää että toista voi oikeasti rakastaa ja olla onnellinen vaikka ikäeroa olisi paljonkin. Minulle itselle tuli ihna yllätyksenä mieheni ikä silloin kun aloimme seurustelemaan. Ja koskaan en rahan takia mieheni kanssa ole ollut. Tienaan itse omat rahani. Ja en ole nro 3, vaikka paljon on meiiläkin miehen kanssa ikäeroa.
Mullakin oli tuollainen kausi parikymppisenä. Ei taida kuulua äidille nämä asiat.
22 ja mies 37. Esikoinen tulossa :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:36"]Voi hemmetti. siis miten joillekkin on niin vaikeeta ymmärtää että toista voi oikeasti rakastaa ja olla onnellinen vaikka ikäeroa olisi paljonkin. Minulle itselle tuli ihna yllätyksenä mieheni ikä silloin kun aloimme seurustelemaan. Ja koskaan en rahan takia mieheni kanssa ole ollut. Tienaan itse omat rahani. Ja en ole nro 3, vaikka paljon on meiiläkin miehen kanssa ikäeroa.
[/quote]Voi toki rakastaa, mutta todella vaikea hahmottaa mistä nämä ihmiset löytää yhteisen keskustelun aiheen.
T.M39 & N36 ja 20 vuotta avoliitossa
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:36"]Voi hemmetti. siis miten joillekkin on niin vaikeeta ymmärtää että toista voi oikeasti rakastaa ja olla onnellinen vaikka ikäeroa olisi paljonkin. Minulle itselle tuli ihna yllätyksenä mieheni ikä silloin kun aloimme seurustelemaan. Ja koskaan en rahan takia mieheni kanssa ole ollut. Tienaan itse omat rahani. Ja en ole nro 3, vaikka paljon on meiiläkin miehen kanssa ikäeroa.
[/quote]Voi toki rakastaa, mutta todella vaikea hahmottaa mistä nämä ihmiset löytää yhteisen keskustelun aiheen.
[/quote]
Ihan ohiksena, miten niin? Minä löydän keskusteluaiheita ihan kaiken ikäisten kanssa, vanhusten, lasten, nuorten, kuten myös miesten ja naisten, akateemisten tai duunareiden. Aika rajoittunutta ja yksipuolista on elämä, jos osaa keskustella vain itsensä kaltaisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:50"]
[/quote]
Ihan ohiksena, miten niin? Minä löydän keskusteluaiheita ihan kaiken ikäisten kanssa, vanhusten, lasten, nuorten, kuten myös miesten ja naisten, akateemisten tai duunareiden. Aika rajoittunutta ja yksipuolista on elämä, jos osaa keskustella vain itsensä kaltaisten kanssa.
[/quote]
millaiset välit sulla on isääsi?
Mulla on loistavat välit isääni. Silti haluaisin suhteeseen himpun alle 60v miehen kanssa. Itse olen 30. Tuo mies on ainoa, joka on saanut minut täysin hullaantumaan.
Mulla oli 23-vuotiaana seksisuhde yli 40v miehen kanssa. Parasta seksiä mitä olen saanut! Vanhemmat miehet osaa hommat, ovat estottomia eivätkä häpeile ehdottaa uusia juttuja :) Hyvä opettaja nuorelle naiselle.
Mä oon 20v ja seurustelena 42v miehen kanssa kolmatta vuotta. Olin just täyttäny 18 kun tapasin miehen. Ei mun äitikään jaksanut montaa viikkoa asiaa kummastella kun jo hyväksyi sen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
millaiset välit sulla on isääsi?
[/quote]
Joku muukin vastasi. Ihan asialliset. Isä on jo vanha ja toistelee samoja juttuja moneen kertaan, mutta mitä sitten? Asumme eri paikkakunnilla, eroa 350 km mutta käyn kotosalla n. 10 kertaa vuoden aikana ja soittelemme viikottain.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:41"]22 ja mies 37. Esikoinen tulossa :)
[/quote]
Candy ja Mikko??? :D
Niin? Kaksi aikuista ihmistä. What's the problem?