Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi katsot minua vihaisesti tai et

Vierailija
25.06.2014 |

osallistu keskusteluun,kun miehesi juttelee kanssani. Olen tavallinen, pitkähkö ja hoikka nainen, varmaankin enemmän sellainen söpö kuin kaunotar. Minut tunnetaan työni tai harrastusteni kautta täällä ja toisinaan minulle jutellaan kaupassa, kadulla tai uimahallissa.

Ei minua tarvitse silmäillä ikävästi, en ole kiinnostunut miehestäsi, vaan sillä hetkellä hänen asiastaan. Saat näyttämään itsesi jotenkin epävarmalta, kun suhtaudut vihamielisesti. Voit osallistua keskusteluun tai kouluttaa miehesi siten, ettei hänkään ala jutella kanssani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, aloitan sen koulutuksen sitten.

Vierailija
2/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi huono yritys tää aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jokseenkin ylimieliseltä, aivan kuin haluaisit sanoa "sori, ei se mun vika oo et sun miehes ihastuu muhun, pitäisit parempaa huolta itsestäs"

Vierailija
4/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sua ap jos olet tosissasi :D

Vierailija
5/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko normaalisti vai kikattelet ja leikit hiuksillasi?

Vierailija
6/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aloitus. Minä voisin sanoa naapureille seuraavaa: - Olen tottunut sihen, että tervehditään kohteliaasti naapureita, niitä miehiäkin. Se, että vastaan miehesi kysymyksiin ei tarkoita, että olen hänestä kiinnostunut. Puhuisin sinullekkin, mutta et edes tervehdi.

Vierailija
7/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tervehditkö sä näitä naisia, puhutko yksikössä vai monikossa?

Vierailija
8/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Täällä on eräs kaunis edustustehtävissä oleva nainen (saatat olla se :)) joka on miellyttävä, avoin, iloinen ja puhelias. Miehet viihtyvät hänen seurassaan ja jäävät juttelemaan. Itse olen harvoja naisia joka juttelee hänelle. Tottapuhuen itsekin katsoin vähän nenänvartta pitkin häntä ensin, mutta oikeasti hän on aivan ihana ihminen jolle on turha olla kateellinen. Joten uskon että on kyse kateudesta. Ja kateus taas kertoo monesti siitä, että haluaisi itse olla enemmän kateuden kohteen lainen. Tämän kun tajuaa, voi ehkä itsekin muuttaa itseään parempaan suuntaan. Esim. tässä tapauksessa iloisuus, puheliaisuus, spirttisuus...

Vierailija
9/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oikeestihan sä olet tosi viehättävä, luontainen vaatimattomuutesi vaan estää sua näkemästä sitä itse. Miehet nytr vaan kertakaikkiaan vihättyvät sun olemuksestasi, eikä se sun vikasi tietysti ole. Ne naiset taas ovat ihan oikeasti epävarmoja; hekin huomaavat että olet tasoltasi kaikin puolin reilusti heidän yläpuolellaan. Ovat mustasukkaisia kun huomaavat miestensä olevan niin ihastuneit suhun. Muista: vika ei ole sinussa vaan niissä miesten vaimoissa!

Vierailija
10/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:45"]

Vaikutat jokseenkin ylimieliseltä, aivan kuin haluaisit sanoa "sori, ei se mun vika oo et sun miehes ihastuu muhun, pitäisit parempaa huolta itsestäs"

[/quote]

tää on just tätä naisten kateutta ja epävarmuutta.  jos toinen nainen uskaltaa edes puhua mun miehelle niin se on heti iskemässä.  

ei ihme että naiset on toiselleen susia...  

t. mies  

Vierailija
11/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja huono itsetunto ja kenties kyvyttömyys jutella asioista aiheuttavat aloituksessa kuvattujen naisten käyttäytymisen. Miten naiset voivat olla miestensä suhteen niin epävarmoja, että muutaman sanan vaihtaminen tai jopa tervehtiminen koetaan uhkaksi.

Vierailija
12/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siihen keskusteluun on ujuttautua jos tapitat sitä miestä herkeämättä ja osoitat mielenkiintosi vain hänelle. Anna jokin esimerkki mistä esim. voitte puhua ja vaimo tapittaa hiljaa paikallaan kun puhut miehen kanssa? Voi olla mustasukkaisuutta, joka joskus on ihan aiheellista. Tai sitten voi olla mustasukkaisuutta joka on aiheetonta. Sinun käytöksestä ja miehen reagoinnista siihen se riippuu.

Vierailija
13/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:47"]

Keskusteletko normaalisti vai kikattelet ja leikit hiuksillasi?

[/quote]

Noin käyttäytyy varhaisteini tai vajaamielinen.

Vierailija
14/14 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:19"]

Vaikea siihen keskusteluun on ujuttautua jos tapitat sitä miestä herkeämättä ja osoitat mielenkiintosi vain hänelle. Anna jokin esimerkki mistä esim. voitte puhua ja vaimo tapittaa hiljaa paikallaan kun puhut miehen kanssa? Voi olla mustasukkaisuutta, joka joskus on ihan aiheellista. Tai sitten voi olla mustasukkaisuutta joka on aiheetonta. Sinun käytöksestä ja miehen reagoinnista siihen se riippuu.

[/quote]

Ai hyvä ihme, kun nainen osaa olla mustasukkainen mistä tahansa. Tarvii nääs olla miehensä jatkuvan huomion kohteena, ettei mamma loukkaannu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi