Tinkerbellan asu
hugmetinkerhell.blogspot.fi/2014/06/uudet-aurinkolasit.html
Olen sanaton. Etenkin viimeinen kuva
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:54"]mikäs tossa on vikana?
[/quote]
Kaikki?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:54"]mikäs tossa on vikana?
[/quote]
Kaikki?
[/quote]
ok
Shortsit, toppi ja hiukset ihanat :) Pyöreät lasit ovat juuri muotia!
On kyllä aika epäonnistunut tuo vika kuva. Muutenkin tyyli aika wt.. Kauheat kynnet, pinkit hiukset tummalla juurikasvulla, tissiliivit vilkkuu topista, mauttomat sortsit. Mutta joissain kuvissa blogisti on ihan nättikin. Hänelle sopisi tumma tukka paremmin kuin tuollainen kaksivärinen..
Kyseessähän on amatööriblogi, eikä mikään muotiblogi.
Mä en pidä niistä Hersecretin rytkyistä, ne vasta onkin halvan ja mauttoman oloisia, mutta toi asu ja tukka on mun makuun!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 14:50"]
On kyllä aika epäonnistunut tuo vika kuva. Muutenkin tyyli aika wt.. Kauheat kynnet, pinkit hiukset tummalla juurikasvulla, tissiliivit vilkkuu topista, mauttomat sortsit. Mutta joissain kuvissa blogisti on ihan nättikin. Hänelle sopisi tumma tukka paremmin kuin tuollainen kaksivärinen..
[/quote] Mitä kauheaa on pitkissä kynsissä? Varmaan jokainen nainen omistaa farkkushortsit...
Kukka hitto toi ees on ? Koskaa kuullukkaa. Ihan normaali nuoren naisenalun asu.
mun mielestä toi linkitetty asu on kyllä ihan kiva ja normaali. yleensä ko. bloggaajalla on ihan kamalia vaatteita ja vaateyhdistelmiä, mutta toi on harvinaisen onnistunut.
Mitä mieltä olette tästä asusta?http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/2014/02/lepardipaita.html
Ne Hersecretin lumput on kyllä pahimpia. Kehuu itse ko vaatteita vuolaasti, mutta saakin varmaan mainostamisesta rahaa. Näyttävät ehkä halvimmilta ja huonolaatuisimmilta rytkyiltä mitä kuvitella..
se nykynen punanen tukka ei kyllä oo ihan tän blogistin parhain väri...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:26"]se nykynen punanen tukka ei kyllä oo ihan tän blogistin parhain väri...
[/quote]
Just seksikäs! Ettet ois vaan kade?
ei kai sitä aina tarvii kateellinen olla jos arvostelee. mun mielestä myös punaiset hiukset ei kyllä sovi, toisinkuin tumma väri taas tekee helistä todella aikuisen ja kauniin näköisen :) mutta mikäs siinä jos haluaa pilata tukkansa :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 15:21"]Ylös
[/quote]