Heka / Länsisatamankatu 37
Onko kukaan hakenut asuntoa kyseisestä kohteesta? Onko jo onnekkaita, jotka ehti jo saada asunnon?
Kommentit (272)
Me haettiin 3-4h (ensisijaisesti 4h). Kovasti odotellaan jos vaikka kävis tuuri 🤞🏻 meillä hakemus erittäin kiireellinen kun muutto miehen kanssa yhteen ja hän asunnoton.
Mun nykyiseen asuntoon ei haluttaisi muuttaa kun työmatka kestää joka päivä melkein 2h ja se aika taas pois lapsilta 😕 yhtiö muutenkin rauhaton. Viimeaikoina jatkuvasti murtaudutaan verkkokellareihin ja asialle ei mitään tehdä.
Saatiin eilen kolmio! Nyt innolla odotellaan joulukuuta😬
Vierailija kirjoitti:
Onnea! ❤️ Mistä rapusta saitte asunnon?
Valmistuuko talot vasta joulukuussa vai silloin marraskuun lopussa?
Toivotaan meille muillekin hyvää onnea! 🍀
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki
En jaksanut hakea, kun talo on niin iso ja varmasti levoton.
A rappu, muistaakseni marraskuun 30 päivä oli ”vapautuminen”. Toivotetaan muillekkin hyvää onnea!
Vierailija kirjoitti:
Miten noista ilmoitetaan, soitetaanko / sähköpostilla / kirjeellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noista ilmoitetaan, soitetaanko / sähköpostilla / kirjeellä ?
Tuli viestillä, että saatiin asuntotarjous ja hetki sen jälkeen pamahti s-postiin.
Mä hain myös! Asun jo Jätkäsaaressa opiskelija-asunnossa kolmen lapsen kanssa. Valmistun nyt syksyllä, joten muuttaa pitäisi. Kolmen lapsen yksinhuoltajana ei ole oikein muutoin varaa jäädä Jätkäsaareen, mikä on tosi sääli kun lapset viihtyvät niin hyvin tuossa koulussakin. Mä ja lapset ollaan myös ”erittäin kiireellisiä”, mutta niin on vissiin kaikki muutkin.
Toivoa saa aina…
Mitkäs köyhien kokoontumiset täällä oikein on?
Ei oo vielä mitään kuulunut... toivotaan!
Haettu vaihtoa 2-3 huonetta asuntoon. Miksi muuten hakemuksessa on lisätty "peruttu" ja "peruutettu"? En itse ole peruuttanut. Tietääkö kukaan?
Olen hakenut isompia kolmioita ja pienempiä neliöitä alemmista kerroksista. Minulla ollut jätkäsaaren alueelle useamman vuoden haku päällä, erittäin kiireellinen, mutta ei vain tärppää. 😩 olen yksinhuoltaja.
Tarjous tuli tällä viikolla kaksioon :)
Vierailija kirjoitti:
Tarjous tuli tällä viikolla kaksioon :)
Oliko mikä rappu?
Haettiin kolmio ka saatiin asuntotarjouksen 18.6 A taloon.
Kaksioon A-rappu. Liitteet 9.7 mennessä toimistolle.
Me haettiin 4-5h asuntoja, jännityksellä odotellaan!
Jodelissa jotkut jo kirjoitteli että ois tarjottu A-rapun asuntoja?