Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkikortilla maksaminen, miten ja missä kulkee se raja jolloin kauppaa tarkistaa onko tilillä rahaa?

Vierailija
23.08.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan vielä ole koskaan niin käynyt ja joskus on vedelty huolellaki tilinylitystä..

Vierailija
2/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitetty tiliä, mut tänään menin postiin ja olin maksamassa postiennakkoa kun sanoi kassa et kortilla ei ostovoimaa 150 euron summa, tilillä oli 142 euroa, missä vika ei master card vaan normaali pankkikortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole maksuvalmiutta. Itselläni kävi juuri lääkärillä niin, kun lasku oli 190, ja tilillä oli 160 rahaa (en muistanut tarkastaa). Sitten piti soittaa miehelle, että laittaa äkkiä rahaa tlille :(

Ja tosiaan nykyään voi ihan Prismassakin olla sellainen käytäntö - tosin itse en uskalla kokeilla ;)

Aikaisemmin myyjä soitti tarkastussoiton, jos summa meni jonkun tietyn summan yli, esim. kerran kun ostin 150 euron kännykän pojalleni.

Vierailija
4/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ylitetty tiliä, mut tänään menin postiin ja olin maksamassa postiennakkoa kun sanoi kassa et kortilla ei ostovoimaa 150 euron summa, tilillä oli 142 euroa, missä vika ei master card vaan normaali pankkikortti

Vierailija
5/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinas jäädä pitsat pitseriaan kun tililtä puutui 2 euroa. Vanhat laitteet soittaa muistaakseni 50 eurosta mutta uudet laitteet vissiinkin joka kerta. Nykyään en uskalla vingutella yli, ettei sattuisi noloja tilanteita kassalla.

Vierailija
6/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortilla, on tilillä rahaa tai ei, kertaakaan ei ole vielä ostokset jääneet kassalle ja on yli 50¿:n ostojakin tehty...

Vierailija
7/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmat kassat ja automaatit(polttoaine) tarkastavat joka oston. Nämä vanhemmat joissa ei automaatio tarkastusta, myyjä soittaa 150 erkin jälkeen onko katetta.

Vierailija
8/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisi ollut vielä mun opiskeluaikana, olisin ollut niinä viikonloppuina lirissä, jolloin tili ja ruokakaappi oli tyhjä ja opintotuki tuli maanantaina..

Vierailija
9/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aika sitten ensin tankkasin S-etukortilla ja sitten tein yli 50 euron ostokset, sitten kävin Prisman infosta kysymässä onko tilillä vielä rahaa. Nämäkään ostokset eivät vielä näkyneet tilillä, ja infossa sanottiin että tilin pystyy ylittämään, sitä ei tarkisteta maksettaessa.

Vierailija
10/10 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään homma on kiinni siitä, millainen maksupääte kassalla sattuu olemaan. uudenmalliset päätteet tekevät tarkastuksen kaikista ostoista, siis vaikka muutaman euron ostosta. Vanhemman malliset sitten vasta 50 eurosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi