Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni laihtui ja muuttui inhottavaksi!

Vierailija
25.06.2014 |

Paras kaverini pyysi multa tukea laihdutukseen viime vuoden lopulla. Tein hänelle treeniohjelman ja ruokavalioon ehdotuksia ja kalorilaskuja. Sanoin, että tarjoan pidennetyn viikonloppuloman kun vaaka näyttää -30kg. Asutaan kaukana toisistamme, mutta soiteltiin paljon ja tsemppasin ja tuin viestin ja facebookissa. -30kg saavutettiin ja innoissani varasin meille matkan heinäkuulle Pariisiin.

Vietimme juhannuksen yhdessä. Ystäväni on upean näköinen, terve ja hyvinvoiva. Harmikseni myös muuttunut ihan mulkuksi. Aivan itseään täynnä ja leuhka. Ei osallistunut mihinkään, ruuanlaittoon, jälkien siivoukseen, saunan lämmitykseen yms. Vaihtoi kymmeniä asuja ja makoili tuolissaan. Kaiken hupuksi meni miesten kanssa saunaan ja esitteli vartaloaan ja käski miesten arvostella kouluarvosanoin.. (no nyt jo ehkä naurattaa..). Istui ja kiehnäsi miesten sylissä ja esitti jotain ihmeellistä prinsessan roolia.

Mitä tapahtui ystävälleni?? Onko tää lopullista vai joku laihtumiseen liittyvä vaihe.. Mitä meidän reissusta tulee, en tasan kestä häntä tuollaisena.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut alkaa tulla jo sellasta kommenttia eyyei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä :) Kiitos vielä kaikille neuvoista ja omista kokemuksistanne. Jos muistan niin tulen kertomaan miten reissu meni. Hyvää kesää kaikille. T. Aloittaja

Vierailija
42/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi ystävyyttä tuollaisen ihmisen kanssa. Laiska, muita hyväksikäyttävä entinen läski, joka flirttailee miesten kanssa estoitta.

Mikä oikeus ystävällä on alkaa yhtäkkiä esitellä itseään ja odottaa huomiota ja kehuja lähipiiriltään. Hänestä on tykätty aiemmin ihan erilaisella luonteella ja on valitettavaa, kun muodonmuutos rikkoo välit tärkeisiin ihmisiin.

Tiedän reilustikin laihtuneita ihmisiä, joilla luonne on pysynyt aivan ennallaan ja mitään numeroa he eivät itsestään tee. Kammoan tuollaisia ap:n mainitsemia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:36"]

Ollaan oltu parhaat kaverit 5 vuotiaasta asti. Elämä vienyt meitä ympäri suomea. On tukenut mua aina kun olen apua tarvinnut, erot, läheisen kuolema yms. Meillä on aina ollut tapana, että tsempataan toisiamme ja annetaan palkinnot jos onnistutaan :D Monet kylpylä- ja laivareissut tehty toisillemme palkkioina jostain. Nyt ajattelin että on niin iso juttu tää laihdutus et lähdetään pariisiin. (ei ollut mikään sikakallis matka 4pv).

Mutta tää käytös tuli mulle ihan märkänä rättinä päin naamaa.

[/quote]

Kurja juttu, että ystäväsi käyttäytyy nykyisin noin. Luultavimmin sinun kannattaa nyt hieman alkaa pitää puoliasi, mikäli matkallekin olette menossa. Älä ainakaan kohtele häntä kuin prinsessaa.

Itselläni hieman vastaavia kokemuksia erään ystävän suhteen. Ilmeisesti en  "suhteuttaa" tukemistani. Kyseinen henkilö oli sairastunut vakavasti ja oli allapäin myös päättyneestä suhteesta. Vuoden verran tsemppasin, kävin hänen luonaan, kuuntelin vuodatuksia, laitoin tsemppaavia tekstiviestejä ja suosittelin häntä  uuteen työpaikkaan, sillä aiemmassa oli ollut jotain ongelmia.

Kun hän toipui sairaudestaan ja oli aloittanut uudessa työssään, tapahtui jotain kummallista. Hän aloitti mykkäkoulun eli ei esim. tervehtinyt ja osoitti, että olin loukannut häntä jotenkin. Kysyessäni syytä käytökseen, oli hän sitä mieltä, etten ollut taannoin eräässä seurueessa huomioinut häntä (!). Olin äimistynyt, sillä enpä ollut arvannut, että minun olisi jotenkin pitänyt häntä erityisesti huomioida. Olin siis pyytänyt häntä kaveriporukan illanviettoon mukaan ja esitellyt hänet muille ja yrittänyt myös saada häntä keskusteluihin mukaan. Tuli jotenkin aika outo olo koko ihmisestä, että sain jotain kummallista kiukuttelua osakseni. 

Tuon jälkeen otin häneen etäisyyttä, vaikka olikin aika kummallinen tapahtuma, joka tuon kaveruuden rikkoi. 

Tästä lähtien olen pyrkinyt tukemaan ihmisiä siten, että pidän omat rajani. Eli en ole kaikin tavoin käytettävissä yksipuolisesti enkä myöskään ala tukea ketään "liikaa".  

Vierailija
44/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä palkkaa sitten sitä ihmistä, joka laihduttanut. Työaika menisi työtovereiden iskemiseen ja mulkero luonteella sotkisi vielä meidän pikkupulleroiden välit. Hyi olkoon.

Vierailija
45/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:59"]

Kerroin tuolla ihan alussa jo, että mun ex-ystävä alkoi jopa iskeä mun miestäni. Kertoi jopa ihan avoimesti, että mieheni on niin hyvännäköinen ettei hän ymmärrä miksi on mun kanssa, koska olen niin lihavakin (mulla n. 15kg ylipainoa, oli itse asiassa 25kg, kun aloin seurustella mieheni kanssa..). Hän ei kykene laihduttuaan enää ymmärtämään, että jotkut katsovat muutakin kuin vain ulkonäköä ja ennen kaikkea muutakin kuin vaakaa.

[/quote]

Melkoisia sammakoita tuollainen ihminen päästelee suustaan. 

Vierailija
46/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 15:19"]

Enpä palkkaa sitten sitä ihmistä, joka laihduttanut. Työaika menisi työtovereiden iskemiseen ja mulkero luonteella sotkisi vielä meidän pikkupulleroiden välit. Hyi olkoon.

[/quote]

Tuskinpa tuollainen käytös pelkästään mistään laihduttamisesta aiheutuu. 

Vierailija
47/48 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lihavat kuitenkin saa enemmän huomiota kuin me hoikat. Lihavaa katsovat  sekä miehet että naiset ja etenkin naiset kommentoivat jopa täälläkin heistä.

Vierailija
48/48 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas harmi. Toivottavasti menisi ohi. Tai sit sillä on niin nälkä, että tylyttää koko ajan muita.