Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla naisilla on ollut muna suussa vaan kelläs on ollut palli?

Vierailija
27.06.2021 |

Nyt kehumaan tähän ketjuun

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli.

Vierailija
2/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen kahdet pallit suussa.

Tomi58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sillon tällön on toki, oman miehen killuttimet. Nyt ajeltukin sitävarten, se uusi Philipskone hyvä. Mies ajeli minutkin. Nyt on siistit paikat kummallakin.

Vierailija
4/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sillon tällön on toki, oman miehen killuttimet. Nyt ajeltukin sitävarten, se uusi Philipskone hyvä. Mies ajeli minutkin. Nyt on siistit paikat kummallakin.

Mikä kone se on, voisin kanssa kokeilla. Partahöylä ei ole oikein mukava siihen.

Kukaan ei halua karvaisia palleja suuhun, mutta nautin jo pelkästä käden kosketuksesta niihin, melkein enemmän kuin munan varteen.

Vierailija
5/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palli? Siis sellainen pieni jakkara? En tiedä, ehkä jollain sirkustaitelijalla.

Vierailija
6/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kone se on, voisin kanssa kokeilla. Partahöylä ei ole oikein mukava siihen.

Kukaan ei halua karvaisia palleja suuhun, mutta nautin jo pelkästä käden kosketuksesta niihin, melkein enemmän kuin munan varteen.

No se uusi mitä telkussakin mainostetaan. Se ihan halvin kelpaa hyvin; ei tarvii mitään lisäosia. Oli kai 25 euroa Gigantissa. OneBlade. Todellahyvä myös parranajoon , kuulemma.

Vierailija
7/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinä en ikinä ota suihin. Se on naisten nöyryyttämistä. Itse pidän kyllä siitä että mies nuolee ja niin niiden apinoiden kuuluukin.

Vierailija
8/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä en ikinä ota suihin. Se on naisten nöyryyttämistä. Itse pidän kyllä siitä että mies nuolee ja niin niiden apinoiden kuuluukin.

No niin, joku mies haluaa taas riitaa...

Vierailija
9/11 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua feministinä alistua patriarkaatin vaatimuksiin. Ja jos itse kutsut itseäsi naiseksi ja feministiksi, ei tulisi sinunkaan enää alistua. Miehet ovat sikoja. Ja jos olet feministikomrade, et minua pilkkaisi.

Vierailija
10/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku 50v sinkkumies etsimässä uusinta uutta temmellys-kamua. Mieluusti semmoista feministisen natsin tuntuista, jota voin moottoriveneilyttää ja mönkijöittää oikein kunnolla vanhojen aikojen kunniaksi vapaa-aikoina. Haluaisin myös vastatapahtumana, että minua lutkuiteltaisiin, minua lutkutellaisiin tyylikkäästi niinkuin pientä hemmoteltua kakaraa 1800-luvun perheessä.

Olen vapaa-aikoina hyvin radikaali-intohimoinen, sillä pidän katsella teekupin kera ikkunastani naapurinin ruohonleikkuuta ja vilkuttelen hänelle innoissani. Tällaisessa tilanteessa kumppani olisi hyvinkin nerokas, sillä saisin vetäistä vyön irti ja hipsaista housuni kinttuihin asti. Siitä sitten vaan lutkuttelemaan! Lutkaistelun tulisi kaikua ympäri naapuruston, sillä olen kyllästynyt alkeelliseen kädellisyyteen. 

Pyrin oleskelemaan hyväsytämminen henkilö ja halajan todella paljon seuraa. Illalliset moottoriveneilyttämis- ja mönkimissessiot menevät käteviksi sillä se helpottaa stressiä minun std's! Niinkuin nykynuoriso sanoisi. 

Ystävällisin terveisin Teppo Tuomionlappi.

PS. Odottelen innolla vastauksia teiltä leopardeilta ;)

Vierailija
11/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivoakaane että pallit mahtuisi vaimon suuhun. Hyvä jos yksi kerrallaan ja sittenkin saisi suuntäydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä