Työkaveri söi koko Aino-jäätelön kerralla?!
Hämmästyin kun kassalla oleva työkaveri vetäisi koko Aino-jäätelöpaketin (0,5l) kerralla tauolla. Itse otin toisesta jäätelöstä kolme pientä palloa kulhoon ja tuli täyteläinen olo. Paljonko te syötte jäätelöä yleensä kerralla?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on ihmeellistä?
Meillä yleensä koko perhe on syönyt yhdestä paketista (0,5l). Nyt tää kaveri söi itse kokonaan.
Anna syödä ja keskity omiin syömisiisi :) !
Kiihdyttääkö pierunhaju kassavirtaa?
Litra menee kevyesti. Mutta mukavaa että sulle tulee vähemmästäkin "täyteläinen" olo :D
Olen sanonut tämän täällä joskus ennenkin ja sanon uudelleen: Minun mielestäni toisten syömisien kyttääjät ovat vittumaisinta porukkaa mitä maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yleensä koko perhe on syönyt yhdestä paketista (0,5l). Nyt tää kaveri söi itse kokonaan.
Minä tunsin joskus tuollaisen perheen missä kaikessa kitsasteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että tavallinen jäätelöannos on pari palloa. Mä syön puolen litran jätskistä ihan vähintään 5 eri kertaa. Onhan tuollaisessa pönikässä yli 1000 kcal kuitenkin.
Puoli litraa jäätelöä kerralla, ei ole mikään hirmu määrä.
Etenkin näillä helteillä, kun oikein mikään ei maistu.
Syöhän ihminen jotain keittoakin n. puolisen litraa kerralla.
Voi myös verrata ateriaan, leipä, salaatti, perunat, kastike ja juoma.
Missä myydään noin pieniä 0,5l paketteja? Olen nähnyt vain 0,9l.
Mikä menee myös helposti 🤤
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut tämän täällä joskus ennenkin ja sanon uudelleen: Minun mielestäni toisten syömisien kyttääjät ovat vittumaisinta porukkaa mitä maa päällään kantaa.
Osa sentään jättää siihen kyttäämiseen mutta osa tulee vielä vauva-palstallekin päivittelemään.
Mikä Aino on 0,5l? Nuo normaalit muovipurkit on 0,85l- 0,9l.
No teille ei kannata sanoa mitään, kun on tällainen vastaanotto täällä. Kysyin, paljonko te syötte niin joku alkaa sanomaan kyttääjäksi - en tosiaan kyttäile muiden syömisiä tavallisesti. Eipä ihme, että on tämä työkaveri läskikin kaiken lisäksi, kun ylensyö. Liiallinen jäätelön syönti ei ole terveellistä, sokeria ja rasvatonta maitoa.
Sehän menee tosi helposti kerralla, ei mulla jää koskaan säästöön mistään jäätelöstä. Nauttii silloin kunnolla kun syö.
Puoli litraa? Noin vähän? No oikei, sehän on se jäätelopintti mitä jenkit leffoissa syö. Kyllä hyvää jäätelöä (jota Ainot ovat) syö kyllä puoli litraa ihan mennen tullen, pahaa ei syö edes pallollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin joskus tuollaisen perheen missä kaikessa kitsasteltiin.
Niin minäkin. Ja tyttärelleen kehittyi bulimia. Muistan, että itse aina ihmettelin niitä miniatyyrikokoisia "leipäviipaleita" ja muita tarjottavia ja jäin yleensä nälkäiseksi, kun kotona olin tottunut siihen, että saa syödä mahansa täyteen.
Ja syön muuten minäkin sen litran kerralla silloin, kun sellaisen paketin ostan. Miksi jättää sitä pakastimeen eltaantumaan ja kuivumaan?
Vierailija kirjoitti:
No teille ei kannata sanoa mitään, kun on tällainen vastaanotto täällä. Kysyin, paljonko te syötte niin joku alkaa sanomaan kyttääjäksi - en tosiaan kyttäile muiden syömisiä tavallisesti. Eipä ihme, että on tämä työkaveri läskikin kaiken lisäksi, kun ylensyö. Liiallinen jäätelön syönti ei ole terveellistä, sokeria ja rasvatonta maitoa.
Voi hellanlettat kun tinä nyt pahotit mieteti! Vittuako tulet rääpimään työkavereiden asioita tänne jos et kestä kun sinulle sanotaan että se on ruma tapa?
Valtava määrä sokeria, hyi helv.
Jos omaa jäätelöä söi, mitä sitä ihmettelet. Mulla ei vatsa pitäisi noin isosta määrästä mutta eiköhän hän tunne sietokykynsä.
Tosin jos tuo jätski oli joku työnantajan tarjoama taukolaisten juhannusherkku, sitten meni kyllä epäkohteliaan puolelle, että noin paljon otti.