Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mie en kestä, kun olen niin kamalan näköinen :(

Vierailija
25.06.2014 |

leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

pisteenä ii: päälle silmälasit & 90-luvulla otettu karmea, iso tribaalitatskahässäkkä olkapäässä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:39"]Muutaman vuoden väliaikainen ratkaisu puuttuviin hampaisiin on kuitusilta. Maksaa muutama sata euroa. Maantienvärisistä hiuksista ei ole kuin hyvää sanottavaa: olet miellyttävä harvinaisuus kotimaisessa katukuvassa, jossa naisten päät vilkkuu neonvaloina! Silmälasit ovat myös pelkästään plussaa, sillä paitsi että saatavilla on valtavasti hyvännäköisiä sankoja, nillä laseilla voi peittää kasvojan pieniä (esim. ongelmallista nenää...) "virheitä". Isorintaisena en myöskään ymmärrä, miksi pienet rinnat olisivat rumat? Nehän säilyvät huomattavasti pidempään ryhdikkäämpänä. En usko ollenkaan, että ap olisi niin ruma kuin väittää. Varmasti olet nätti, mutta itsekritiikki ja masis on nyt iskenyt.

[/quote] No kyllä se nyt vaan on aika karmea näky kun naisella on pienet tissit ja läski maha on paljon edempänä kuin rinnat..

Vierailija
22/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:39"]leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

pisteenä ii: päälle silmälasit & 90-luvulla otettu karmea, iso tribaalitatskahässäkkä olkapäässä

[/quote] Sussiunatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin, enkä kestä, en kyllä tajua miksi tämä on niin vaikeaa. Ja iän myötä leuan alle on alkanut muodostua järkyttävä läskipussi. Eihän mun pärställä mitään väliä pitäis olla, eikä sitä kukaan tule kotiin ilkkumaankaan, mutta harmittaa se aina vaan.

Vierailija
24/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :( Olen itsekin ihan helvetin ruma ja sen takia myös vanhaksipiiaksi jäänyt... Nyt ikää jo 40 enkä jaksa enää niin välittää rumuudestani, mutta nuorempana se oli kova paikka. 

Omat "parhaat" palani: keltaiset, isot, ulkonevat hampaat joissa ruskehtavia läikkiä (synnynnäisiä kiillepuutoksia). Lyhyt mutta leveä nenä. Pienet tihrusilmät läskien luomien välissä. Täysin muodoton ja läski pallonaama. Niin lyhyt kaula että näyttää ettei ole kaulaa ollenkaan. Äärimmäinen persjalkaisuus. Neliömäinen lattaperse. Roikkuvat tissit. Pömppömaha.

Vierailija
25/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien normimiesten unelmia siis olette. Ei muuta kuin pyyntiin vaan :)

t. m-50

Vierailija
26/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:49"]

Kaikkien normimiesten unelmia siis olette. Ei muuta kuin pyyntiin vaan :)

t. m-50

[/quote]No minä en nuorempanakaan ole kelvannut kuin niille viiskymppisille todella ylipainoisille suohirviöille, joten nyt ei varmaan enää saa niitäkään. Toisaalta olen pettynyt siihen miesten sisimpäänkin, joten eipä tuolla niin suuresti väliä.