Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko suonikohjuja ilmestyä kahdessa päivässä? vai mitä ihmettä mulla on pohkeessa??

Vierailija
12.06.2014 |

Parin päivän aikana mulle on ilmestynyt vasempaan pohkeeseen sellaisia paksuja kiemuraisia verisuonen näköisiä juttuja. Ja niiden ympärille sinertäviä alueita. Voiko olla suonikohjuja? Pohkeeseen ns. pakottaa ja nämä alueet ovat koskettaessa arat. Ei ole ennestään suonikohjuja joten en Oikeen tiedä onko nää nyt sitten niitä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google on ystävämme :)

Vierailija
2/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kohjuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvaa

Vierailija
4/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suonikohjut ilmesty "yhdessä yössä". Voisiko pohkeessa olla laskimotukos? Sattuuko pohkeeseen syvälle ja sattuuko etenkin kävellessä? Onko pohje/sääri/nilkka turvonnut? Onko ollut viime aikoina mitään tulpille altistavaa, kuten pitkää lentomatkaa? Voitko muuten hyvin? Kannattaisi ehkä käydä lääkärissä näytillä.

Jos suonet ovat painellessa hyvin arkoja ja kovia, mutta syvällä ei ole arkuutta eikä ole yleistä turvotusta alaraajassa, kyse voi myös olla vain pinnallisesta laskimontukkotulehduksesta. Sitäkin kannattaa silti käydä näyttämässä lääkärissä.

Vierailija
5/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan laskimotukos. Minulla oli kerran ja näytti hurjalta. Lähti sitten itsekseen pois.