Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mie en kestä, kun olen niin kamalan näköinen :(

Vierailija
25.06.2014 |

leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

pisteenä ii: päälle silmälasit & 90-luvulla otettu karmea, iso tribaalitatskahässäkkä olkapäässä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta karmee kotka oonkin. pitkä ohut nokka. kapeat kasvot ja roikkuvat suupielet. Ääh en jaksa enempää kirjottaakkaan....

Vierailija
2/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:53"]

No minä en nuorempanakaan ole kelvannut kuin niille viiskymppisille todella ylipainoisille suohirviöille, joten nyt ei varmaan enää saa niitäkään. Toisaalta olen pettynyt siihen miesten sisimpäänkin, joten eipä tuolla niin suuresti väliä.

[/quote] 

No mutta nyt sä olet sitten itse se suohirviö. =) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:39"]leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

pisteenä ii: päälle silmälasit & 90-luvulla otettu karmea, iso tribaalitatskahässäkkä olkapäässä

[/quote] Parturiin ja uusi värjätty ja kerrostettu hiusluukki.

Vierailija
4/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:53"]

No minä en nuorempanakaan ole kelvannut kuin niille viiskymppisille todella ylipainoisille suohirviöille, joten nyt ei varmaan enää saa niitäkään. Toisaalta olen pettynyt siihen miesten sisimpäänkin, joten eipä tuolla niin suuresti väliä.

[/quote] 

No mutta nyt sä olet sitten itse se suohirviö. =) 

[/quote]No ilmeisesti jotain vielä pahempaa, jos oletetaan että hoikkana ja nuorenakin olin ns. samantasoinen niiden rumien, sata kiloa itseä lihavampien ja yli 10 vuotta vanhempien miesten kanssa.

Vierailija
5/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ryhdistäytykää. Aina voitte vähän laittautua. Menkää meikkiopastajalle ja parturiin. Ei moni filmitähtikään ole ilman meikkiä minkään näkönen. Nyt likat lippu salkoon ja tuulemaan:D

Vierailija
6/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:39"]

leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

[/quote]

ihmiset on erilaisia... mikä on sun paino ja pituus?   

aina voi muokata ulkonäköä... syöminen, kuntoilu, vaatteet, hiukset, ...   

Vierailija
7/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle uusi tukka hakemaan, valkaise ne hampaat, ota aurinkoa, osta oikeat hoitotuotteet rasvaiselle iholle! Hemmottele itseäsi! Nauti elämästä!

Vierailija
8/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli silmälasipäinen ja tavallinen nuori nainen. Kun tapasin hänet seuraavan kerran ihmettelin, miten hän näytti upealta. Oli laihduttanut, hommanut ruskeat piilolasit, ottanut ripsipidennykset, muotoiluttanut kulmakarvat, meikannut ja värjänyt hiukset.

Vierailija
9/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjestä asias niin, että on varaa, äläkä ulise. Sitä tilannetta ootellessa voit jo tehdä asioita, jotka eivät maksa.  Hyvä hygienia on jo jotain. p.s. Jos ei jaksa/ole varaa huolehtia itsestään, niin se omanvärinen tukka on ehdottomasti paras.

Vierailija
10/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilepa katsoa muita yhtä kriittisesti kuin itseäsi. hämmästyt miten rumia kaikki ovat.

Vierailija
11/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä piristykseksi maailman seksikkäin nainen ilman pakkelia:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/4696951/mila-kunis-no-make-up-on-stroll-with-ashton-kutcher.html

:)

Vierailija
12/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaissa pyöreä naamaisia ja vahvaleikaisia naisia pidetään kauniina.. Ei teissä mitään vikaa ole, omassa päässänne vain luulette niin

Vierailija
13/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden väliaikainen ratkaisu puuttuviin hampaisiin on kuitusilta. Maksaa muutama sata euroa. Maantienvärisistä hiuksista ei ole kuin hyvää sanottavaa: olet miellyttävä harvinaisuus kotimaisessa katukuvassa, jossa naisten päät vilkkuu neonvaloina! Silmälasit ovat myös pelkästään plussaa, sillä paitsi että saatavilla on valtavasti hyvännäköisiä sankoja, nillä laseilla voi peittää kasvojan pieniä (esim. ongelmallista nenää...) "virheitä". Isorintaisena en myöskään ymmärrä, miksi pienet rinnat olisivat rumat? Nehän säilyvät huomattavasti pidempään ryhdikkäämpänä. En usko ollenkaan, että ap olisi niin ruma kuin väittää. Varmasti olet nätti, mutta itsekritiikki ja masis on nyt iskenyt.

Vierailija
14/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hauska kuin ainoastaan kaunis!

Repesin tuolle Marilyn Mansonille! XD

Vierailija
15/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:39"]

[/quote]

Kasvojen muodolle et voine mitään, mutta meikkaustaitoa voi hioa ja hiuksia voi muokata!

Kerros nyt tarkemmin esim että millainen hiuslaatu ja millaiset hiustenhoitirutiinit sinulla on? Aittaisiko vaikka silikonittomiin ja sulfaatittomiin tuotteisiin vaihtaminen? Linkkaa vaikka Googlesta joku lähimpänä oleva kuva. Kevytväreilläkin saa kivaa piristystä aikaan, niillä mitkä kestää 8-10 pesua :) Youtubessa on todella inspiroivia meikkausvideoita.

Vierailija
16/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja persaukseen muuten saa oikasti muotoa jumppaamalla. Minä ainakin sain.

Vierailija
17/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa vaikka siellä baarissa hymyillä miehille ja ottaa katsekontaktia, otat kohteeksi vaikka sellaisen, jolla on pärstä hieman rujomman näköinen, mutta kroppa kunnossa. Takaan että löytyy vientiä tällä tavalla ja ihan keneen tahansa ei tarvitse edes tyytyä.

Vierailija
18/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Leveät ja laatikkomaiset leukaperät, epäsymmetrinen leuka vielä kaikenlisäksi. Pienet, tiskiveden väriset tihrusilmät syvällä päässä läskiluomien alla, silmät lähellä toisiaan kuin kampelalla. Nenä possumainen lyhyt ja leveät, sieraimet niin isot ja pystyt, että niistä sataa sisään. Ylähuuli pitkä kuin nälkävuosi. Iho rasvainen ja punaisenkirjava, täynnä finnejä ja pintakuivuutta, muutama ruma luomi kaunistamassa. Hampaat vinot ja keltaiset. Tukka maantienvärinen, lasimainen, rasvainen ja niin ohut, että päänahka kuultaa läpi. Otsa korkea kuin mikä, hiusraja ylhäällä ja ohut.

Kroppaa en edes viitsi kuvailla, mutta samaa sarjaa naaman kanssa. Tasan ei käy onnenlahjat, kun ulkonäköä jaetaan.

Vierailija
19/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ihanat naiset! En usko hetkeäkään sitä että olette niin rumia kuin väitätte. Mitä rumuus edes on. Minusta se on ilottomuutta, haluttomuutta huolehtia itsestään, luovuttamista ja itsesääliä. Ei kaikkien tarvitse olla huippumalleja mutta jokainen voi olla sopivasti kaunis. Jos tuntuu että meikki vain rumentaa niin kannattaa varata vaikka lyhyt opastus ammattilaiselta. Jokaisen kasvoille löytyy muutama vinkki joilla ilmettään pystyy piristämään. Huolitellut kulmat, oikean sävyinen poski- tai huulipuna tai vaikka hyvin tehty meikkipohja. Jos hiukset matelee päätämyöten ja värit allergisoi niin kannattaa kääntyä vaikka jonkin "allergiakampaamon" puoleen. Ehkä nämä paikat voivat tarjota herkkäihoisille sävytteitä tai hellävaraisia väriaineita. Jo pelkkä leikkaus ryhdistää olemusta. Jos tukka on ohut ja harva niin leikkaa lyhyt malli. Etsi vaatteita joissa tunnet itsesi kauniiksi. Kaikille vartalotyypeille löytyy omat jutut. Käänny tässäkin ammattilaisen puoleen. Nykyään kivoja vaatteita ja meikkejä saa edullisesti kun osaa etsiä.

Harva on niin luonnonkaunis että näyttää suihkusta tultuaan seksikkäältä mallimammalta. Pienellä ehostuksella saa jokainen varmasti piristettyä ulkonäköään. Ja jos tukkasi onkin harva niin nauti vaikka rinnoistasi tai korosta hoikkia sääriä hameilla. Opettele kaiken sen huonon sijaan näkemään kaikki hyvä. Hoida pitkien sormiesi kynsiä ja sipaise korkeille poskipäille pirtsakka poskipuna.

Ja sitten se kaikista tärkein. Nosta leuka pystyyn, täytä elämäsi ihanilla asioilla, hymyile, kohtele muita hyvin ja elä nauttien. Elämää ja itseään rakastava ihminen on kaunis ja hurmaava. Puhuin juuri ystäväni kanssa siitä kuinka ei niin komea mies muuttuu hurmuriksi jos hän on iloinen, positiivinen, välittävä ja tyytyväinen. Kukaan ei kiinnostu narisevasta, peilailevasta ja tylystä mallimiehestä.

Vierailija
20/26 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:39"]leveät kasvot, vantterat leukaperät. kuin miehellä! isot sieraimet, pallomaiset poskipäät, kalpea rasvainen iho. ohut, rasvaisena pitkin päätä valuva maantienvärinen tukka ( en ole uskaltanut värjätä sen jälkeen, kun alkoi pari vuotta sitten poltella päänahassa kamalasti) johon en saa oikein mitään fiksua kampausta. pienet tissit, mahamakkaroita, lättänä perse. koon 42 kaviot, lapiokädet, hartiat kuin ladonovet. keltaiset hampaat, joita puuttuu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta ( haluaisin implantit, mutta ei ole varaa ). tunnen olevani hirveän ruma,edes meikkaaminen ei piristä! kun tuossa yhtenä päivänä olin lähdössä ystäväni kanssa parille siiderille & laitoin  kajalia sekä huulipunaa, näytin Marilyn Mansonilta!!! ilman mustaa tukkaa tosin. itku pääsi ja olin jäädä kotiin..

[/quote]

No jos yhtään lohduttaa niin tuskin olisit sen onnellisempi ns kauniina. Itse olen ehkä ns kaunis ja yhtä tuskaa ollut tää elämä. Ei kauneus kuitenkaan ole se, mikä lopulta elämänlaadun ratkaisee. Kauniitkaan ei löydä välttämättä puolisoa esim ja ovat yhtä yksinäisiä.