Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäpätevät ihmiset työssään

Vierailija
25.06.2014 |

Moniko on törmännyt täysin väärällä alalla töitä tekevään ihmiseen, sellaiseen joka on kaikin puolin EPÄPÄTEVÄ tekemään kyseistä työtä ? Tulee sellainen tunne, että itse tekisit paremmin ja kyseisen henkilön kannattaisi suuntautua johonkin ihan muualle...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kyllä katsotaan maksa-arvot työhöntulo tarkastuksessa. Niistä keskustellaan sitten työterveydessä jos aihetta on. Kyllä työntekijän alkoholisoituminen on työterveyden ja usein esimiehen tiedossa, ei siinä mitään ilmiantajia kaivata. Asia yleensä vaan pyritään hoitamaan niin diskreetisti että se ei tulisi siellä työpaikalla ilmi. Työterveydellä ja esimiehillä on vaitiolovelvollisuus myös. Ja hyvä näin, kun niitä työ"kavereita" on joka lähtöön.

Vierailija
62/65 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet tiimiläisistäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hulluja täällä liikkuu?

Olin aikoinani vuosia kassalla töissä, ei tasan ole vaitiolovelvollisuutta. Suurin osa työnantajista tosin ei tykkää, jos asiakkaista juoruillaan.

Vierailija
64/65 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 07:22"]Mitä hulluja täällä liikkuu?

Olin aikoinani vuosia kassalla töissä, ei tasan ole vaitiolovelvollisuutta. Suurin osa työnantajista tosin ei tykkää, jos asiakkaista juoruillaan.

[/quote]

Alkossa on.

Vierailija
65/65 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallaan epäpätevä, ja olen vaativassa asiantuntijatyössä. Minulla on tosin muodollsiesti pätevyys eli alan akateeminen koulutus. Mutta tiedän olevani ns. lahjaton alalla, useimpia muita huonompi. Yksinkertaistenkin hommien hoitaminen on minulle hidasta ja myös valtavaa taistelua. Ei meinaa järki riittää. 

Mutta 20 vuotta tätä on jo tehty, joten uskon että pärjäilen jatkossakin. En ylistettynä osaajana, sellaista minusta ei alhaisen älykkyysosamääräni ja olemattoman matemaattisen lahjakkuuteni takia tule (ala on matemaattinen), mutta sellaisena luotettavana perustekijänä kumminkin.