Riittääkö yksi paketti hiusväriä pitkille hiuksille?
Eivät mihkään puoleen selkään asti ole, mutta paljon yli olkapäiden.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:17"]Tummanruskeaksi meinasin värjätä, aikaisemmin ollut myös mutta haalistunut tosi paljon, en ole värjännyt varmaan yli puoleen vuoteen. Oma väri sellainen maantienharmaa... Yksi paketti ehkä siis riittää, halvalla koitan päästä ;)
[/quote]
Kyllä se varmaan riittää mutta yritä levittää todella tasaisesti ja hiero väri kunnolla hiuksiin.
Minä ostaisin kaksi. Sekoittaisin aluksi vain toisen ja jos se ei riitä, niin sitten sekoittaisin toisesta kolmasosan/puolikkaan tai tarpeen mukaan. Ylimääräinen jää sitten seuraavaan kertaan.
Osta varmuuden vuoksi kaksi. Mitä merkkiä ostat? Eri merkeillä on erikokoisia paketteja. Käytä ensin toinen paketti ja jos riittää, palauta toinen. Kaikkialle ei saa palauttaa hiusvärejä mutta esim. Prismaan ja Citymarkettiin olen palauttanut avaamattoman paketin.
Kotiväreistä ainakin Feria riittää vähän pidempäänkin tukkaan.
Riippuu merkistäkin siis. Jotkut piisaa hätäseen polkkamittaan...
Älä vaan säästä jo sekoitetun hiusvärin jämiä! Väri hapettuu ja väritulos voi olla mitä tahansa. Myös räjähdysvaara on olemassa, vaikka onkin todella epätodennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:43"]
Älä vaan säästä jo sekoitetun hiusvärin jämiä! Väri hapettuu ja väritulos voi olla mitä tahansa. Myös räjähdysvaara on olemassa, vaikka onkin todella epätodennäköistä.
[/quote]
Eihän kukaan niin kehoittanutkaan, vai kehoittiko?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:43"]Älä vaan säästä jo sekoitetun hiusvärin jämiä! Väri hapettuu ja väritulos voi olla mitä tahansa. Myös räjähdysvaara on olemassa, vaikka onkin todella epätodennäköistä.
[/quote]
Ei sitä väriä tartte kerralla tehä kaikkee. Ite joskus ite raidoitin päätä ja sekoitin aina neljäsosan purkista kerralla.
^Totta, lupaan treenata tätä kehnoa sisälukutaitoa :)
Kyllä riittää. Levität, hierot ja kampaat vain tositosi hyvin!
Riittää. Itse värjäsin ruskeet 55cm Micro lööpit (150kpl) oman tukan seassa punaseks, joten varmasti riittää, kun jatkojenkin kanssa yks pkt riitti helposti
Mulla riittää just ja just lyhyeen tukkaaan yksi paketti, joten osta ihmeessä kaksi, niin tulee kauniimpi lopputulos.
Ei riitä edes olkapäille yltäviin hiuksiin jos on paksu tukka ja hiuksia paljon.
Kyllä, varsinkin jos käytät vaaleaa hiusväriä?
Itse käytän vain yhden paketin vaikka pitkät ja paksut hiukset, näyttää luonnollisemmalta ja "raidoitetummalta" jos alta on hieman (huom ei mitään kovin isoa värieroa) tummemmat hiukset.
Niin kuin kampaajalla tehdään usein tummanvaaleisiin hiuksiin vaaleampia raitoja vain päällisosioon/puoleen päähän, näyttää luonnollisilta eikä tuhoa hiuksia niin paljon.
Niin kuin kampaajalla tehdään usein tummanvaaleisiin hiuksiin vaaleampia raitoja vain päällisosioon/puoleen päähän, näyttää luonnollisilta eikä tuhoa hiuksia niin paljon.
Riippuu varmaan minkä väriseksi värjäät. Jos ei ole mikään radikaali sävyero niin voi hyvinkin riittää kun ei ole niin just jos omaa väriä kuultaa läpi sieltä täältä. Sitten jos ei haeta luonnollista lopputulosta vaan vaihdetaan värikartan toisesta päästä toiseen päähän niin se toinen purkki on hyvä olla etenkin jos on paksut hiukset.
Tummanruskeaksi meinasin värjätä, aikaisemmin ollut myös mutta haalistunut tosi paljon, en ole värjännyt varmaan yli puoleen vuoteen. Oma väri sellainen maantienharmaa... Yksi paketti ehkä siis riittää, halvalla koitan päästä ;)