Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soittaisitteko poliisin

Vierailija
24.06.2014 |

Jos naapurissa riideltäisiin (lue: huudetaan kurkku suorana) tähän aikaan? Tämä on päivittäistä ja joo viime yönä vaivoin tämän takia. Nyt olis jo pakko saada nukkua kun tarttis töitään tehdä ja tä, äää päivä meni töissä melkoisen väsyneenä ja päätä särkee. Huutoa on kestänyt nyt 45min. Ja huuto on päivittäistä. Olen heille itsellekin sanonut asiasta muttei mitään hyötyä. Kyseessä siis pariskunta. Asunnossa on koiria myös. Lapsen sain juuri ja juuri nukkumaan kaiken huudon ja kiroomisen keskellä mutta itselläni on vaikeuksia nukkua. Viimeksi kun soitin poliisit, kävivät ovella ja kun sieltä sanottiin että kaikki on hyvin niin jättivät asian siihen ja huuto jatkui...

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 00:04"]Jokohan ap:llä on kahvi valmiina?

Tai ainakin tippumassa...

[/quote]

Miks pitäis olla kahvia?

[/quote]

Tarinoiden tason parantamiseksi.

Vierailija
2/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toki voi pyytää, mutta kun itse hiljattain kävin vaientamassa kaverin yläkerran naapurin basson, soittamalla sen ovikelloa ja pyytämällä kauniisti laittamaan bassoa pienemmälle. Olin kuunnellut pari kuukautta tämän kaverin valitusta siitä, kuinka bassot vaan hakkaa, vaikka isännöitsijälle on lappua laitettu. Okei, en minäkään lähtis humalaista pariskuntaa hiljentämään, sitä varten on ihan toiset ihmiset. Asut siis vuokralla, mutta onko olemassa vuokraisäntää? Eli siis vuokraatko yksityiseltä vai firmalta. Voisihan sitä valittaa vuokraisännällekin, jos se ilmoittais isännöitsijälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:57"]

Apua toki voi pyytää, mutta kun itse hiljattain kävin vaientamassa kaverin yläkerran naapurin basson, soittamalla sen ovikelloa ja pyytämällä kauniisti laittamaan bassoa pienemmälle. Olin kuunnellut pari kuukautta tämän kaverin valitusta siitä, kuinka bassot vaan hakkaa, vaikka isännöitsijälle on lappua laitettu. Okei, en minäkään lähtis humalaista pariskuntaa hiljentämään, sitä varten on ihan toiset ihmiset. Asut siis vuokralla, mutta onko olemassa vuokraisäntää? Eli siis vuokraatko yksityiseltä vai firmalta. Voisihan sitä valittaa vuokraisännällekin, jos se ilmoittais isännöitsijälle...

[/quote]

Olen pariskunnalle pariin otteeseen ilmoittanut asiasta niinkuin kirjoitin ja toisella kerralla klo 00 kysyttiin minulta (mies kännissä), että miksi pitäisi olla hiljaa tähän aikaan? eilen ilmoitin heille että voisivat riidellä hieman  hiljempaa koska lapseni pelkää, ei mitään apua. Mies näyttää vanhalta narkkarilta ja jos kuulisit sen huudon niin et menisi sinäkään henk. koht sanomaan mitään. olen aiemmin heistä lähettänyt isännöitsijälle ainakin kolme lappua ja tänään lähti neljä.

Vierailija
4/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrittänyt ainakin olen :)

Vierailija
5/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:46"]No, valitettavasti me ei täällä ketjussa sua pystytä auttamaan. Se, että luulet ja uskot muiden naapureidenkin tehneen jotain, ei valitettavasti auta. Nyt pitäisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja mennä juttelemaan asiasta niiden muiden naapureiden kanssa. Onko kyseessä vuokra- vai omistusasunto(yhtiö)? Jos kyseessä on omistusyhtiö, kirjoita valituslappu isännöitsijälle ja pyydä siihen muutaman muunkin naapurin allekirjoitus, ja se sama kannattaa toimittaa myös taloyhtiön hallitukselle. Käsittääkseni isännöitsijän on kuitenkin pakko puuttua asiaan, jos siitä on kirjallinen valitus tehtynä?

[/quote]

Vuokra-asunto. Joo niin pitäisi kyllä puuttua. Jouluna tein viimeksi valituksia koska tein koko joulun töitä kahden tunnin yöunilla metelöinnin ja riitelyn vuoksi. Sen jälkeen rauhottui ja satunnaisesti kuitenkin kuului riitelyn mutta ei näin häiritsevää. Nyt taas kaksi viikkoa ollut ihan kamalaa menoa.

Nyt juuri alkoi taas kamala kolinaa yläkerrasta, toivottavasti vaikka jompikumpi muuttaisi pois.

Ja kyllähän muutkin täällä apua pyytää ongelmiin vaikkei täältäkäsin pystyisin auttamaan?

Vierailija
6/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä omassa asunnossa kaksi kissaa ja nekin jähmettyy paskan kankeaksi kun huuto alkaa.

Vierailija
7/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:36"]Jos naapurissa riideltäisiin (lue: huudetaan kurkku suorana) tähän aikaan? Tämä on päivittäistä ja joo viime yönä vaivoin tämän takia. Nyt olis jo pakko saada nukkua kun tarttis töitään tehdä ja tä, äää päivä meni töissä melkoisen väsyneenä ja päätä särkee. Huutoa on kestänyt nyt 45min. Ja huuto on päivittäistä. Olen heille itsellekin sanonut asiasta muttei mitään hyötyä. Kyseessä siis pariskunta. Asunnossa on koiria myös. Lapsen sain juuri ja juuri nukkumaan kaiken huudon ja kiroomisen keskellä mutta itselläni on vaikeuksia nukkua. Viimeksi kun soitin poliisit, kävivät ovella ja kun sieltä sanottiin että kaikki on hyvin niin jättivät asian siihen ja huuto jatkui...

[/quote] vöe että voot synnyttänyt vallan vasta ja nyt jo töihin onko vaavi pakkasessa?

Vierailija
8/76 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:36"]Jos naapurissa riideltäisiin (lue: huudetaan kurkku suorana) tähän aikaan? Tämä on päivittäistä ja joo viime yönä vaivoin tämän takia. Nyt olis jo pakko saada nukkua kun tarttis töitään tehdä ja tä, äää päivä meni töissä melkoisen väsyneenä ja päätä särkee. Huutoa on kestänyt nyt 45min. Ja huuto on päivittäistä. Olen heille itsellekin sanonut asiasta muttei mitään hyötyä. Kyseessä siis pariskunta. Asunnossa on koiria myös. Lapsen sain juuri ja juuri nukkumaan kaiken huudon ja kiroomisen keskellä mutta itselläni on vaikeuksia nukkua. Viimeksi kun soitin poliisit, kävivät ovella ja kun sieltä sanottiin että kaikki on hyvin niin jättivät asian siihen ja huuto jatkui...

[/quote] vöe että voot synnyttänyt vallan vasta ja nyt jo töihin onko vaavi pakkasessa?

[/quote]

kyllä sen 5-vuotiaan pitäis päiväkodissa tällä hetkellä olla

Vierailija
9/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ilmottaisit isännöitsijälle.

Vierailija
10/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:37"]Mitä jos ilmottaisit isännöitsijälle.

[/quote]

Isännöitsijä ei voi auttaa tähän kellon aikaan ja mun täytyy saada nukuttua tänään. Ja arvaapa kuinka monta valitusta olen tehnyt ja kolme uutta odottaa tuolla kirjekuoressa.

Vierailija
11/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oven taakse ja pyydä heitä hiljenemään. Jos siis ei ole väkivallan uhkaa. Isännöitsijälle myös ilmoittaisin. Entä muut naapurit, oletko jutellut heidän kanssaan asiasta?

Vierailija
12/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sitten poliisille ja kerro myös että isännöitsijä ei puutu asiaan.

Vierailija
13/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä oven taakse koska ovat kännissä ja arvaamattomia. Ja siellä jo kuuluu tavarat lentelevän. En ole jutellut kun en oikein koskaan törmää naapureihin. Ei edes paljoa olla lapsen kanssa kotona mutta iltaisin nyt ainakin tullaan nukkumaan ja olisi kiva kun saisi kotonaan edes nukkua :( tämä huuto on alkanut tänään jo ennen 11 aamupäivällä ja lapseni alkoi itkeä koska huuto on niin pelottavan kuuloista ja kamalaa tekstiä tulee ja kaikki kuuluu sanasta sanaan :(

Vierailija
14/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa jotenkin myös niiden koirien puolesta.

Vierailija
15/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:41"]Soita sitten poliisille ja kerro myös että isännöitsijä ei puutu asiaan.

[/quote]

Onhan isännöitsijä voinut muistaa lapulla mutta mitä se tohon huutoon auttaa? Olen myös henk. Koht. Ilmoittanut heille asiasta kahteenkin kertaan mutta kun mikään ei auta.

Vierailija
16/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, soita poliisit. Sinulla on oikeus saada nukkua kotonasi tähän aikaan, sano, että sitä on jatkunut koko päivän, jospa ne veisivät toisen sieltä putkaan.

Vierailija
17/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai soitat poliisit ja kerrot myös sinne hätäkeskukseen että on jatkunut jo pidempään tuo meteli ja että tavarat lentää ja edellisellä kerralla huuto jatkui käynnistä huolimatta.

Vierailija
18/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oo kiva että lapsi joutuu kuulemaan naapurien riehumista, varmasti pelottaa. Onkohan saaneet edes varoitusta.

Vierailija
19/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikkein kamalinta tässä on se että lapsi joutuu pelkäämään kotonaan. Ja huuto todella on pelottavan kuuloista. Olen naapureille ilmoittanut että lapseni pelkää. Ja kyllä kai ne koiratkin tosta kärsii?

Vierailija
20/76 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä ovatko saaneet varoitusta, monta valitusta olen ainakin tehnyt. Teen viikonloppuisin töitä, olen hoitoalalla ja alkaa jo pää sekoamaan kun joudun tekemään raskasta työtä parin tunnin yöunilla :( nyt ovat ilmeisesti kesälomalla kun ryyppääminen ja riitely on jokapäiväistä.