Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (19985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä pullukka, kirahvi, pikku mies ja tukityöllistetty sekä suonikohju
Hönön katkera tilitys osastosihteerin työkokeilustaan.
Ootko pullukka vai pikku mies?
Pullukka Hönö kaipailee pikku miestä.
Kuka menee naimisiin pikku miehen kanssa?
Hönö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä pullukka, kirahvi, pikku mies ja tukityöllistetty sekä suonikohju
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö
Ruokakaupassa katsotaan kenellä on pikku mies
Vierailija
2996/3051 |
klo 12:46 | 6.1.2022
Näytä aiemmat lainaukset (4)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu vaiheessa mies on mukava ja kun muutat samaan asuntoon alkaa raivokohtaukset. Hyvässä lykyssä ei ole rahaa muuttaa pois.
Yhteen muuttaminen on ansa, ei enää ikinä kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon.
Enää muutama vuosi ja olen vapaa. Vuokra-asunto ja käytetyt kalusteet käy hyvin, kun loppuu joka päiväinen pelkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö
Ruokakaupassa katsotaan kenellä on pikku mies
Kuuluu naurua😂
Lyhyt mies täällä odottaa ;ppppppp kirjoitti:
Vierailija
2996/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu vaiheessa mies on mukava ja kun muutat samaan asuntoon alkaa raivokohtaukset. Hyvässä lykyssä ei ole rahaa muuttaa pois.
Yhteen muuttaminen on ansa, ei enää ikinä kenenkään miehen kanssa samaan asuntoon.
Enää muutama vuosi ja olen vapaa. Vuokra-asunto ja käytetyt kalusteet käy hyvin, kun loppuu joka päiväinen pelkääminen.
Kirjoittajana Pöpi, influencer 45- vuotta
Pöpi voitko linkittää toimeentulotuki jutun vuodelta 2019, missä lukee kuinka ihmiset menettävät asuntonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat pikku miehellä, mutta jos tarkoitit, että mieheni olisi lyhyt niin erehdyt, hän on on yli 180 cm. minä puolestani olen tavallista lyhyempi..jos se sinua kiinnostaa.
Tuo viesti, jonka kirjoitin niin oli ensimmäinen koskaan tälle palstale kirjoittamani ja luultavasti tämä viesti tulee olemaan viimeinen. En ymmärrä ollenkaan miten typerää porukkaa täällä pyörii ja kirjoittelee aivan älyttömyyksiä. Selvästi huomaa mikä ikäluokka on kyseessä, koska kukaan itseni ikäinen ei koskaan alentuisi moiseen.
Jos olisin jonkun tuollaisen äiti niin häpeäisin puolestasi.
no niin luulisi, mutta Hönö on keski-ikäinen, yli 40v
eikä äitinsä pidä yhteyttä
ja kehitystasonsa lienee syy myös työttömyyteensä
Luotatko siihen, että anonyymi kirjoittaja kertoo ikänsä oikein. Ja vielä peukutettu. Kuinka sinisilmäistä porukkaa täällä on?
Ei me luoteta, mut hönö luottaa, se uskoo myös kaiken mitä talouslehdessä on kirjoittu.
juuriniin,tai tulet irtisanotuksi yli 50-vuotiaana,koska firman imagoa pitää nuorentaa
Vierailija
2998/3051 |
klo 12:53 | 6.1.2022
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on se ongelma, että jos ihminen pitää itseään terveenä niin häntä ei voi määrätä hoitoon.
Jos raivokohtauksia saava ihminen on omasta mielestään terve niin häntä ei laiteta mihinkään.
Jos hänen vaimonsa ei hanki jaksaa raivokohtauksia niin vaimo on se mielenterveysongelmainen sitten.
Tätäkin alapeukutettu. Monella viranomaisella on koulutus käyty, mutta ei omakohtaista kokemusta persoonallisuushäiriöisestä, joka osaa kyllä näytellä rauhallista tietyt hetket. Kotona täysi helvetti päällä. Suomessa ei saa oikeaa apua ja lääkkeitä määrätään täysin väärille ihmisille.
Jos on lapsia niin et niin vain lähde.
Vierailija kirjoitti:
Pöpi voitko linkittää toimeentulotuki jutun vuodelta 2019, missä lukee kuinka ihmiset menettävät asuntonsa
Tee se,nniin sitten tuo satunnainen vierailija, joka ei koskaan enää kirjoittele tänne, ymmärtää meitä vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat pikku miehellä, mutta jos tarkoitit, että mieheni olisi lyhyt niin erehdyt, hän on on yli 180 cm. minä puolestani olen tavallista lyhyempi..jos se sinua kiinnostaa.
Tuo viesti, jonka kirjoitin niin oli ensimmäinen koskaan tälle palstale kirjoittamani ja luultavasti tämä viesti tulee olemaan viimeinen. En ymmärrä ollenkaan miten typerää porukkaa täällä pyörii ja kirjoittelee aivan älyttömyyksiä. Selvästi huomaa mikä ikäluokka on kyseessä, koska kukaan itseni ikäinen ei koskaan alentuisi moiseen.
Jos olisin jonkun tuollaisen äiti niin häpeäisin puolestasi.
no niin luulisi, mutta Hönö on keski-ikäinen, yli 40v
eikä äitinsä pidä yhteyttä
ja kehitystasonsa lienee syy myös työttömyyteensä
Luotatko siihen, että anonyymi kirjoittaja kertoo ikänsä oikein. Ja vielä peukutettu. Kuinka sinisilmäistä porukkaa täällä on?
Ei me luoteta, mut hönö luottaa, se uskoo myös kaiken mitä talouslehdessä on kirjoittu.
Luotan Taloussanomiin. Luotatko sä vauvapalstaan?
Onkohan rankkakin lääkitys?? kirjoitti:
Vierailija
2998/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on se ongelma, että jos ihminen pitää itseään terveenä niin häntä ei voi määrätä hoitoon.
Jos raivokohtauksia saava ihminen on omasta mielestään terve niin häntä ei laiteta mihinkään.
Jos hänen vaimonsa ei hanki jaksaa raivokohtauksia niin vaimo on se mielenterveysongelmainen sitten.
Tätäkin alapeukutettu. Monella viranomaisella on koulutus käyty, mutta ei omakohtaista kokemusta persoonallisuushäiriöisestä, joka osaa kyllä näytellä rauhallista tietyt hetket. Kotona täysi helvetti päällä. Suomessa ei saa oikeaa apua ja lääkkeitä määrätään täysin väärille ihmisille.
Pöpi hanki lääkitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
2998/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Pöpi hanki lääkitys
Pöpi onkin nainen, välillä kirjoittaa hönönä ja välillä pöpinä
Vierailija
2998/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Pöpin mies saa raivokohtauksia ;DDDDDDDDD
Vierailija
2996/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Onks pikkumiehet tällasii, höni kai tietää.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
2996/3051 |
Vierailija kirjoitti:
Onks pikkumiehet tällasii, höni kai tietää.?
Hönö ja Pöpi ;DDDDDDDD on yksi ja sama henkilö
Pienemmät(?) sukupolvet ja tää höyhensukupolvi eivät oikeesti tajua mistään mitään. Kaikki pitäis tuoda valmiina eteen ja saada työpaikkakin ilman koulutusta, mut hiton suurella palkalla. Kämppäkin pitäis olla mutta onhan huutava vääryys ettei sen vuokraa maksa joku muu. Pitää vaan saada kaikki heti ilman että itse evääkään liikauttaa
Näille ei edes uskalla puhua elämän tosiasioista, laittavat heti valituksen syrjinnästä, rasismista tai ylipäätään siitä että joku vanhempi tyyppi uskalsi puhua.
Jos näissä lepää Suomen tulevaisuus niin nesteessä ollaan.
Onneksi joskus olen tavannut näistä joitain poikkeuksiakin
Vierailija kirjoitti:
Pienemmät(?) sukupolvet ja tää höyhensukupolvi eivät oikeesti tajua mistään mitään. Kaikki pitäis tuoda valmiina eteen ja saada työpaikkakin ilman koulutusta, mut hiton suurella palkalla. Kämppäkin pitäis olla mutta onhan huutava vääryys ettei sen vuokraa maksa joku muu. Pitää vaan saada kaikki heti ilman että itse evääkään liikauttaa
Näille ei edes uskalla puhua elämän tosiasioista, laittavat heti valituksen syrjinnästä, rasismista tai ylipäätään siitä että joku vanhempi tyyppi uskalsi puhua.
Jos näissä lepää Suomen tulevaisuus niin nesteessä ollaan.
Onneksi joskus olen tavannut näistä joitain poikkeuksiakin
Mutta oikeasti varallisuus ja suuremmat tulot on eläkeläisillä, he on Suomen rikkain sukupolvi, asiasta on tehty tutkimus
Ei hönö ole hoitaja, se kuvittelee olevansa hoikka sydänkirurgi.