Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (19985)
Eläkkeet kustantaa 33miljardia euroa kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Osalta on sorrossa terskakin vaurioitunut
Sinulla munat.
Minähän olen sortaja boomer, munani ovat olleet turvassa. Meillä kaikki on aina ollut paremmin.
Eli tuhkamunaisuus on sinulla syntymäominaisuus.
Kyllä ei kai haittaa sinua ?
En tiedä. Toisaalta se on estänyt sinua lisääntymästä eikä ole uusia lissuja ikeenämme. Toisaalta se ehkä on tehyt sinusta nuorisonvihaajan.
Mietiskele sitä iltaisin.
Liekö tuossa miettimistä. On ilmeistä.
Olen ilmoittanut kaikki viestisi asiottamiksi. Ketjun tarkoitus on keskustella suurten ikäluokkien ymmärryksestä ei minun munistani, et edes tiedä onko minulla munat vai ei...siis asiaan.
Keskustelithan sinäkin jonkun terskasta. Ja minusta keskustelet täällä enimmäkseen. Et kestä omia pelisääntöjäsi. Suurten ikäluokkien periaate onkin vaatia muilta sellaista mitä ei itse pysty tekemään. Yhtä huono periaate kuin se että vastuu kannetaan vain omalle ikäluokalle.
Ps. Veri veti sinut näemmä takaisin tylsän äärelle🤭
Terskasta puhuminen oli kommentti kirjoitukseen jossa kirjoittaja väitti suurten ikäluokkien tuhonneen hänen terskan. Esitin ihmettelyni ja osanottoni tapahtuneen vuoksi. Mitä vikaa siinä ?
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Sinulla munat.
Minähän olen sortaja boomer, munani ovat olleet turvassa. Meillä kaikki on aina ollut paremmin.
En tiedä. Toisaalta se on estänyt sinua lisääntymästä eikä ole uusia lissuja ikeenämme. Toisaalta se ehkä on tehyt sinusta nuorisonvihaajan.
Olen ilmoittanut kaikki viestisi asiottamiksi. Ketjun tarkoitus on keskustella suurten ikäluokkien ymmärryksestä ei minun munistani, et edes tiedä onko minulla munat vai ei...siis asiaan.
Tuota noin. Oletkohan nyt tässä maailmassa vai lasketko nyt leikkiä? Oletko yhtään katsonut mitä itse olet kirjoitellut? onko ne asiallisia?
Voisitko kopioida jonkin kommenttini joka on epäasiallinen, yritän korjata ilmaisuani. Kiitos.
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Sinulla munat.
Keskustelithan sinäkin jonkun terskasta. Ja minusta keskustelet täällä enimmäkseen. Et kestä omia pelisääntöjäsi. Suurten ikäluokkien periaate onkin vaatia muilta sellaista mitä ei itse pysty tekemään. Yhtä huono periaate kuin se että vastuu kannetaan vain omalle ikäluokalle.
Ps. Veri veti sinut näemmä takaisin tylsän äärelle🤭
Kokeilin vain, ketju loppuu kun lopetan tänne kirjoittelun, moni on aikaisemmin toivonutkin ketjun loppua.
Kai sä Liisa käyt yhtä Ahkerasti töissäkin...
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ansiotyöt vuonna 2006, nyt vain harrastelen kaikenlaista
Tilapäisesti pientä työtä vielä teen ja kirjoittelen vauvafoorumille
Vierailija kirjoitti:
Keski-iässä eläkkeelle joten ei.
Kusimies, kiitos palautteestasi, oli ihanaa lukea, nautin joka hetkestä. Kannustan jatkamaan mutta keksi aina jotain uutta ettei muutu tylsäksi ja lopetan seuraamisen, tuo sontaläjään vertaaminen oli parasta.
Ahkera Liisa Impatiens walleriana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkera Liisa kirjoitti:
Sinulla munat.
Tuota noin. Oletkohan nyt tässä maailmassa vai lasketko nyt leikkiä? Oletko yhtään katsonut mitä itse olet kirjoitellut? onko ne asiallisia?
Voisitko kopioida jonkin kommenttini joka on epäasiallinen, yritän korjata ilmaisuani. Kiitos.
En hänen puolesta ala etsimään, mutta kohdallani kuolemantoivottelu, diagnoosit. Yleisesti nuorten kärsimyksistä nauttiminen. On sulla raukkamaisella páskąhousulla aika moinen savotta kun korjaat satoja viestejä. Olet sinä kyllä ihan tekosyy mieheksi . Voi siis sanoa, että munakomentoija osui" arkaan" paikkaan. Tyypillinen kiusaaja. Valmis käymään henkilökohtaisesti toisten kimppuun ja saadessaan itse kipeän iskun uikuttaa ja on pyytämässä apua moderaattorilta. Jota ei näemmä tullut. Ei tietenkään
näkeehän nyt monetkin että sinä olet se pahin henkilökohtaisuuksiin kävijä. kestä nyt vain tämä lääke kiltisti ja ota opiksi. Kyllä muutkin osaa nimitellä .
Kusimies, kiitos palautteestasi, oli ihanaa lukea, nautin joka hetkestä. Kannustan jatkamaan mutta keksi aina jotain uutta ettei muutu tylsäksi ja lopetan seuraamisen, tuo sontaläjään vertaaminen oli parasta.
Tuhkamuna, olet seurannut tätä ketjua ja jutut on mitä on, samoin aihe. Joten ristiriitaisuus jutuissasi jatkuu. Olet sanonut tätä tylsäksi jo puolivuotta sitten. Eikä aihepiiri ole muuttunut.
Nyt hieman piristyy kiitos sinulle mutta pelkään että sama tylsyys tulee taas kun et keksi mitään uutta.
Tuhkamuna, olet seurannut tätä ketjua ja jutut on mitä on, samoin aihe. Joten ristiriitaisuus jutuissasi jatkuu. Olet sanonut tätä tylsäksi jo puolivuotta sitten. Eikä aihepiiri ole muuttunut.
Nyt hieman piristyy kiitos sinulle mutta pelkään että sama tylsyys tulee taas kun et keksi mitään uutta.
Tuhkamunanko? Sinähän teit siitä sen lanseeraajasta ja keksijästä ilmoituksen😅 en minä sitä keksinyt, mutta otan sen kyllä käyttöön, joitain synonyymeja keksien. Paukkupatruunamulukku esim. Eli koit piristykseksi tämän mikä käsittelee sinua, ei aihetta. Mistä siis lopultakin valitat? Teit valituksen kun asia keskustelu koske puhtaasti aihetta. Tätäkin tarkoitan sinun luvattoman huonolla logiikallasi. Ei se pysy kasassa
Ylläpito nauroi pilkallisesti valitukselle joten voit huoletta jatkaa tuhkamuna kirjoituksia.
Ei todellakaan pysy kasassa. Olet taas niin oikeassa.
Yksinkertaisesti tylsää jauhaa samaa asiaa joka ei koskaan muutu.
Älä sitten jauha tuhkamuna
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle 63 vuotiaana, tulen siis elämään 126 vuotta jos 63 on keski-ikä.
Ylläpito nauroi pilkallisesti valitukselle joten voit huoletta jatkaa tuhkamuna kirjoituksia.
Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti tylsää jauhaa samaa asiaa joka ei koskaan muutu.
Älä sitten jauha tuhkamuna
Näkyy kuinka paha olo ihmisillä on, tämä ketju auttaa purkamaan pahaa oloa on siis mielenterveystyötä parhaimmillaan
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle 63 vuotiaana, tulen siis elämään 126 vuotta jos 63 on keski-ikä.
Näsäviisas tuhkamuna. Ei mikään varsinainen luonnon täysosuma🤭 Keski-ikä on ihmisen ikäkausi, kuten lapsuus, nuoruus jne .
Olen kommentoinut hänen mielipiteitään, joitakin arvostellut, joitakin kehunut joka onkin tämän ketjun tarkoitus. Kiveksistä puhuminen ei kuulu tämän ketjun asioihin, voit perustaa uuden ketjun niistä.