Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta

Vierailija
27.06.2021 |

Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).

Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.

Kommentit (19905)

Vierailija
7301/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän lapsuutensa oli niin traagista joten siksi heiltä puuttuu empatiakyky täysin. Mutta sen sijaan he ovat keskittyneet kaiken itselle haalimiseen ja luonnon tuhoamiseen ilman huolen häivää. Sairas sukupolvi kaikella tavalla. 

Olet täysin väärässä, sukupolvemme on tervehenkinen hyvinvoiva ei itsetuhoinen kuten nuoriso nykyään. Monet kaipaavat tehdastyöhön vaikka tehtaat ne vasta saastuttavat.

Itsensä kehuminen ja muiden mitätöinti ei ole tervettä vaan narsistinen persoonallisuushäiriö.

Tosiasioille et voi mitään. Nuoriso on kateellinen kaikelle mikä liikkuu ja myös liikuntakyvyttömille vanhuksille sekä ruokokerttusille koska ne hyötyivät lämpimästä kesästä,

Valitettavasti suurissa ikäluokissa on paljon persoonallisuushäiriöisiä kun eivät saaneet lapsena huomiota, asiasta oli joskus lehtijuttu.

Jos ihminen on mieleltään terve, hän ei kehu itseä ja arvostele ja hauku nuorempia, terveellä ihmisellä ei ole sellaiseen tarvetta.

Vierailija
7302/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso ongelma on eläkeläiset jotka vaatii että aikuisen lapsen olisi tultava joka viikonloppu kylään. Nämä eläkeläiset marttyyri vanhemmat tuhoavat aikuisten lastensa parisuhteita.

Keksikää eläkeläiset omaa tekemistä ja tavatkaa muita eläkeläisiä, antakaa aikuisten lastenne elää omaa elämää. Eikä työttömien kuulu tulla teidän asuntoanne ilmaiseksi siivoamaan, lopettakaa tyhmät ehdotukset, jokainen on ansainnut palkan työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi vaati ja kiukutteli, että on tultava joka viikonloppu kylään, puolisoni on ainoa lapsi. Kun käytiin kylässä, anoppi arvosteli negatiivisesti ja puuttui kaikkiin asioihimme ja valitti, että ollaan liian lyhyen aikaa kylässä. Kuka tuollaista jaksaa, me katkaisimme välit kokonaan. Anoppi joutuu pärjäämään eläkkeellä täysin yksin.

Vierailija
7304/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi vaati ja kiukutteli, että on tultava joka viikonloppu kylään, puolisoni on ainoa lapsi. Kun käytiin kylässä, anoppi arvosteli negatiivisesti ja puuttui kaikkiin asioihimme ja valitti, että ollaan liian lyhyen aikaa kylässä. Kuka tuollaista jaksaa, me katkaisimme välit kokonaan. Anoppi joutuu pärjäämään eläkkeellä täysin yksin.

Tosi rentouttavaa ja nautittavaa käydä kylässä haukuttavana joka viikko työviikon jälkeen tai pienen lapsen äitinä. En ihmettele, että osa eläkeläisistä jää täysin yksin.

Omat asiat on aikanaan päätetty ja nyt täytyisi saada koko ajan sekaantua aikuisen pojan elämään ja päättää perheen asioista.

Ja sitten itketään kun välit katkeaa eikä se aikuinen poika tulee enää ikinä käymään.

Vierailija
7305/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä on asunnot, mökit ja autot maksettu ja eläke. Autonkin pystyttiin ostamaan vasta 80- luvulla, sitä ennen töisdä piti käydä polkupyörällä. Vaateet piti tehdä itse, marjat ja sienet metsästä kerätä. Itse aloitin työnteon 15- vuotiaana- ja kovan fyysisen työn. Koulunkäynti ja opiskelu ei ollut mahdollista, kuten nykyään. Ei saanut opintotukea tai lainaa. Ja asuntokin ostettiin semmoinen, mihin oli varaa. Laina- ajat olivat lyhyitä (9vuotta). Ja tiukkaa teki. Että 55 vuotta olen töitä tehnyt.

Mielelläni olisin opiskellut ja kouluttautunut, jos olisi ollut mahdollista, mutta ei ollut. Teillä nykyisillä se kuitenkin on mahdollista. Ja omalla työllä ja säästämällä on tuo pieni omaisuus hankittu- palkka oli niin pieni, että nykyiset tuet ovat isommat. Jos olisi mahdollista, niin mielelläni vaihtaisin elämäni jonkun teistä nuorista kanssa, joka meitä haukkuu. Voisitte käydä kokeilemassa meidän elämää ja minä teidän. Sen kerron, että takaisin en vaihtaisi, saisitte jäädä sinne "helppoon" elämäämme.

Lainat teiltä söi inflaatio , töitä oli ja palkan sai pitää itse eikä elättää valtavaa ahnetta kiittämätöntä eläkeläisarmeijaa, joka pitää itseään ihmisen evoluution huipentumana.

Tajuathan miten älytön väite, että palkka oli pienempi kuin nykyiset tuet jos niillä pystyi kuitenkin ostamaan talot, mökin ja auton. Voi taivas teidän houreita.

Vierailija
7306/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän lapsuutensa oli niin traagista joten siksi heiltä puuttuu empatiakyky täysin. Mutta sen sijaan he ovat keskittyneet kaiken itselle haalimiseen ja luonnon tuhoamiseen ilman huolen häivää. Sairas sukupolvi kaikella tavalla. 

Olet täysin väärässä, sukupolvemme on tervehenkinen hyvinvoiva ei itsetuhoinen kuten nuoriso nykyään. Monet kaipaavat tehdastyöhön vaikka tehtaat ne vasta saastuttavat.

Itsensä kehuminen ja muiden mitätöinti ei ole tervettä vaan narsistinen persoonallisuushäiriö.

Tosiasioille et voi mitään. Nuoriso on kateellinen kaikelle mikä liikkuu ja myös liikuntakyvyttömille vanhuksille sekä ruokokerttusille koska ne hyötyivät lämpimästä kesästä,

Valitettavasti suurissa ikäluokissa on paljon persoonallisuushäiriöisiä kun eivät saaneet lapsena huomiota, asiasta oli joskus lehtijuttu.

Jos ihminen on mieleltään terve, hän ei kehu itseä ja arvostele ja hauku nuorempia, terveellä ihmisellä ei ole sellaiseen tarvetta.

Ja tämä megalomania näkyy juuri kollektiivina suurissa ikäluokissa. Vain taivas on rajana kun he alkavat sepittää urotöitään. Mukana on ihan suoranaisia valheita kuten sotakorvauksien maksuista ja Suomen jälleenrakennus, koko Suomen hyvinvoinnin rakennus yms.

Vierailija
7307/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovalla työllä on asunnot, mökit ja autot maksettu ja eläke. Autonkin pystyttiin ostamaan vasta 80- luvulla, sitä ennen töisdä piti käydä polkupyörällä. Vaateet piti tehdä itse, marjat ja sienet metsästä kerätä. Itse aloitin työnteon 15- vuotiaana- ja kovan fyysisen työn. Koulunkäynti ja opiskelu ei ollut mahdollista, kuten nykyään. Ei saanut opintotukea tai lainaa. Ja asuntokin ostettiin semmoinen, mihin oli varaa. Laina- ajat olivat lyhyitä (9vuotta). Ja tiukkaa teki. Että 55 vuotta olen töitä tehnyt.

Mielelläni olisin opiskellut ja kouluttautunut, jos olisi ollut mahdollista, mutta ei ollut. Teillä nykyisillä se kuitenkin on mahdollista. Ja omalla työllä ja säästämällä on tuo pieni omaisuus hankittu- palkka oli niin pieni, että nykyiset tuet ovat isommat. Jos olisi mahdollista, niin mielelläni vaihtaisin elämäni jonkun teistä nuorista kanssa, joka meitä haukkuu. Voisitte käydä kokeilemassa meidän elämää ja minä teidän. Sen kerron, että takaisin en vaihtaisi, saisitte jäädä sinne "helppoon" elämäämme.

Minulla on 3 tutkintoa, mutta asutaan vuokralla kolmiossa 4 henkeä. Puoliso tekee 40 tuntia vuorotyötä kaupassa viikossa ja saa palkkaa 1600 netto, itse työmarkkinatukitöissä. Ei saada lainaa noilla tuloilla joten eläkeläiset lopettakaa se vinkuminen, tosin ei perikuntien taloilla ole arvoa tulevaisuudessa, työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä.

Ja tekin joudutte elättämään eläkeläisiä.

Vierailija
7308/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei auta Suomea paitsi suomalaiset itse. Jos miinoitus, ilmatuki ja kenttätykistö on riittävän tehokasta, niin suoja- ja erikoisjoukot pystyvät torjumaan Krimin kaltaisen invaasion. Kabulin lentokentän ja sen jälkeen koko kaupungin neuvostojoukot valtasivat esiintyen soittokuntana ja kantaen aseita soitinkoteloissaan. Suomen ongelma on Ahvenanmaa, jonka lentokenttää venäläiset tarvitsevat itämeren operaatioissaan. Harmi vaan, että ahvenanmaalaiset eivät salli Suomea ja sen joukkoja mailleen. Mutta venäjän iso konsulaatti sinne kelpaa.

Kukahan se on, joka ei tajua nykypäivän todellisuudesta?

Pitkään en halunnut uskoa että nuoret olisivat tyhmiä mutta tätä ketjua lukiessani täytyy todeta että ovat tyhmiä. Luulevat että suuret ikäluokat alkoivat saada heti synnyttyään saada suurta eläkettä joka on vienyt heidät perikatoon. Eivätkä tiedä kuinka eläkeasioita muutetaan että saisivat hekin suuria eläkkeitä heti syntyessään.

Noinhan ei ole missään kirjoitettu joten, joko valehtelet, et osaa lukea tai olet tyhmä.

Vierailija
7309/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelma on eläkeläiset jotka vaatii että aikuisen lapsen olisi tultava joka viikonloppu kylään. Nämä eläkeläiset marttyyri vanhemmat tuhoavat aikuisten lastensa parisuhteita.

Keksikää eläkeläiset omaa tekemistä ja tavatkaa muita eläkeläisiä, antakaa aikuisten lastenne elää omaa elämää. Eikä työttömien kuulu tulla teidän asuntoanne ilmaiseksi siivoamaan, lopettakaa tyhmät ehdotukset, jokainen on ansainnut palkan työstä.

Te eläkeläiset voitte vaikka leipoa ja kutsua muita eläkeläisiä kylään. Voitte suunnitella ja tehdä yhdessä käsitöitä.

Antakaa aikuisten lastenne elää omaa elämää, älkää puuttuko heidän parisuhteisiin ja asioihin. Suomessa on yksinäisiä miehiä jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
7310/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että ennen 70-lukua ihmisen piti elättää itse itsensä, kukaan muu kuten kunta tai valtio ei sitä tehnyt. Ei ollut opintorahaa, ei asumistukea. Ei edes valtion takaamaa opintolainaa, vaan ihmisen piti kouluttaa itsensä normilainarahalla jos oli köyhästä kodista.

Nyt nuori voi huoletta jäädä kotiin pelailemaan, jos on sattunut addiktoitumaan pelaamiseen liikaa ja koulu on mennyt perseelleen. Näitä syrjäytymään meneviä kulkee minunkin käsieni läpi useita vuodessa, olen yläkoulun ope. Vanhoina aikoina olisi ollut mahdoton ajatus, että ihminen vain heittäytyy muiden elätettäväksi tuolla tavalla.

Kuinka kauan veronmaksajien maksukyky kestää tätä, kun kuntien ja kaupunkien terveyskulutkin koko ajan nousevat, kun elintasosairaudet lisääntyvät huonojen elintapojen takia, esim. kakkostyypin diabetes.

Näinhän suuret ikäluokatkin lopulta tekivät, heittäytyivät vuosikymmeniksi toisten elätettäviksi.

Vierailija
7311/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te eläkeläiset voitte vaikka leipoa ja kutsua muita eläkeläisiä kylään. Voitte suunnitella ja tehdä yhdessä käsitöitä.

Antakaa aikuisten lastenne elää omaa elämää, älkää puuttuko heidän parisuhteisiin ja asioihin. Suomessa on yksinäisiä miehiä jo ihan tarpeeksi.

Ruoka ja leivonnaiset kelpaa aina, kutsukaa muita yksinäisiä eläkeläisiä kylään.

Vierailija
7312/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeet kustantaa 33miljardia vuodessa kirjoitti:

Ahkera Liisa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hese kirjoitti:

Voin taata ettei meillä pula-ajan ihmisilläkään ollut helppoa. Sodassa hulluiksi tulleet isät ensin ryyppäsi tienestinsä ja sitten hakkasi niin kauan ja kovaa että seuraavalla kerralla ymmärsi lähteä metsään piiloon. Mailla mitään kaveripaikkojakaan ollut kun lähin savu oli kilometrien päässä. Ja siitä kauppaamaan itseään kymmenien tuhansien kanssa työnantajille. Joissa työpaikoissa oli jo suhteilla jaettu parhaat paikat. Joten ilman ammattitaitoa oli vain hanttihommia luvassa. Niitä onneksi oli kaikille. Sillä pienessä kylässä oli lähes lainsuojaton ellei mitään työtä ollut. Laskien hakija tosin joutui puolustamaan työtään sanomalla ettei raha haise. Vai oliko se paperitehtaalainen. Joka tapauksessa ei edes tunnettu sanaa ansiosidonnainen korvaus.

"Sillä pienessä kylässä oli lähes lainsuojaton ellei mitään työtä ollut."

Muutaman vuoden sisään minut pahoinpideltiin...elikä 2 eri keissiä. Kumpikin oli provosoimattomia pahoinpitelyjä. Ensimmäisestä tein ilmoituksen heti kun pääsin kotiin ja kyseessä oli vielä paikka jossa oli turvakameroita ja ilmoitin täsmälliset ajat tapahtumista. Tuli esitutkintapäätös että mitään eivät tee. Toinen keissi oli, että poliisit tulivat paikalle. En hirveän tarkasti halua kertoa, mutta poliisi oli minua, UHRIA, kohtaan erittäin epäasiallinen. Olin sen verran shokissa etten muista kirjasivatko edes rikosilmoitusta vai eivätkö. Joten tein n. viikkoa myöhemmin netissä vielä ilmoituksen. Tästä ei edes koskaan tullut minulle esitutkintapäätöstä, eli juttu on saletisti "haudattu" jonnekin, deletoitu bittiavaruuten tms. kun pahoinpitelijä on ollut varmaan jonkun "paremman ihmisen" sukulainen tms. Ja sekin on muuten laitonta, ettei esitutkintapäätöstä toimiteta rikosilmoituksen tehneelle, elikä tässä keississä on toimittu täysin laittomasti.

Niin ja minä olen tehnyt aina töitä enkä ole koskaan nostanut sossutukia, eli olen *työtä tekevä* JA *lainsuojaton*, elikä asiat on paljon huonommin kuin silloin ennen! En mennyt kummankaan pahoinpitelyn jälkeen saikulle, joskin kävin lääkärin tarkastuksessa luonnollisesti. Jos jollakulla yksittäisellä henkilöllä on pahoinpitelevä isä, ei siitä voi yleistää kaikkiin. Mutta jos poliisi ei ratko rikoksia ja toimii laittomasti itse, niin siitä voi yleistää, kuten myös siitä Kaivohuoneen ulkopuolella tapahtuneesta rikoksesta, jossa poliisin tullessa käski pahoinpidellyn (jonka ulkomaalaistaustainen pahoinpiteli) tehdä netissä rikosilmoitus (tämä on laitonta, pahoinpitelyssä poliisin pitää aina paikan päällä kirjata rikosilmoitus) ja neuvoi käymään lääkärintarkastuksessa. 24h sisällä pahoinpidelty nuori oli kuollut, eikä poliisi koskaan ratkonut sitäkään keissiä.

Eli mitä kuuluu eläkeläiselle, joka maksoi liian vähän eläkemaksuja ja joka on sen vuoksi itsekkyyksissään nostanut nuorten sukupolvien eläkemaksut pilviin, aiheuttanut poliisien resurssipulan ja korruption, kutsunut 90-luvun alussa ja 2015 syksyllä miespuolisia henkilöitä pahoinpitelemään ylisuuria eläkemaksuja maksavia nuoria ilkeys- ja psyk0paattisuuspäissään? Niin mitä kuuluu? Elikä kun osaa teistä hakattiin nuorena niin nyt te "korvaatte" tämän varastamalla nuorten työssäkäyvien rahat ja tilaamalla ulkomaalaisilta henkilöiltä vielä pahoinpitelyn/kuoleman nuorille! Kiitos tästä!

Eläkeläinen voi hyvin.

Se on itsestään selvää että voi hyvin. Joillekin se on epäselvää että miksi. Siinä tullaan eläkekusetukseen. Sen hyvinvoinnin maksaa työssäkäyvä. Sitä ette itse suoneet omille vanhemmillenne.

Minun vanhemmat eivät valittaneet, tukivat ja rakastivat meitä.

Ja te kiititte heitä pienillä eläkkeillä. Omia lapsia rankaisitte suurilla eläkemaksuilla. 🤷‍♂️

Ei siitäkään ole kuulunut valituksia muilta kuin sinulta. Normaalissa perheessä nuo eläkeasiat eivät liity lasten ja vanhempien väliseen suhteeseen. Siellä lapset ja vanhemmat tukevat ja rakastavat toisiaan eivätkä kinastele eläkkeistä.

Kuinkahan moni suurten ikäluokkien vanhempi oli tietoinen lopultakaan että heidän lapset tyhjensivät pajatson ja elävät sekä vanhempiensa että lastensa kustannuksella. Ei mitenkään rakastettava ikäluokka nuo suuret ikäluokat.

Miltä sinusta tässä valossa suurten ikäluokkien kova elämäntaistelu vaikuttaa? Minusta erittäin etuoikeutetut ja helpolta. Itsekin myönnät että on tullut vähän elettyä muiden piikkiin ja se on ok jos siitä kaikki ei tiedä valittaa. Historian helpoimmalla päässyt ikäluokka: suuret ikäluokat

Siksi jo peruskoulussa opettajien tulisi kertoa eläkekusetuksesta jo pikku lapsille että he tietäisivät millaisia heidän vanhempansa ovat.

Lapset kuitenkin rakastavat vanhempiaan, sille et mahda mitään. Kaikki vanhemmat eivät ole samanlaisia kuin sinun.

Yhteiskuntaopin tunnilla asiaa pitäisi kyllä sivuta. Olet ihan oikeassa. Historian myös on historiassa ennennäkemätön tilanne että yksi sukupolvi saa elää höllötellä niinblevwästi muiden maksaessa viulut.

Vierailija
7313/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää, jos miehen äiti puuttuu asioihin. Nuo miehet jäävät yksin.

Itse en menisi enää edes kenenkään miehen äidin luo kylään ja asun erikseen. Minä en enää haukuttavaksi ja arvosteltavaksi mene, mielummin teen vaikka käsitöitä kotona telkkaria katsellen.

Vierailija
7314/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en menisi enää edes kenenkään miehen äidin luo kylään ja asun erikseen. Minä en enää haukuttavaksi ja arvosteltavaksi mene, mielummin teen vaikka käsitöitä kotona telkkaria katsellen.

Voisin seurustella miehen kanssa, mutta asun erikseen ja miehen äitiä ja sukulaisia en halua tavata, en mene enää ikinä arvosteltavaksi ja haukuttavaksi. Alle 60-vuotiaissa miehiä on paljon enemmän kuin naisia eikä naista saa jos miehen äiti puuttuu aikuisen lapsensa asioihin.

Vierailija
7315/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella miehen kanssa, mutta asun erikseen ja miehen äitiä ja sukulaisia en halua tavata, en mene enää ikinä arvosteltavaksi ja haukuttavaksi. Alle 60-vuotiaissa miehiä on paljon enemmän kuin naisia eikä naista saa jos miehen äiti puuttuu aikuisen lapsensa asioihin.

Nuo äidit jotka puuttuvat aikuisen poikansa asioihin pilaavat poikansa seksi elämän. Ja seksi on miehille tärkeää. Jos ollaan parisuhteessa niin silloin miehen äiti ei ole se joka asioista päättää.

Vierailija
7316/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea määrä porukkaa jotka vihaavat ja halveksivat vanhempiaan ja olisivat onnesta soikeana, jos nämä mieluiten heti huomenna poistuisivat maan päältä.

On teillä ollut karmea lapsuus.

Toivoa sopii, että teidän lapsillanne on parempi. Katkeruuden ja vihan huomioiden epäilen.

Vierailija
7317/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo äidit jotka puuttuvat aikuisen poikansa asioihin pilaavat poikansa seksi elämän. Ja seksi on miehille tärkeää. Jos ollaan parisuhteessa niin silloin miehen äiti ei ole se joka asioista päättää.

Kun käy anopin luona haukuttavana niin ei yllättävästi seksi miehen kanssa kiinnosta ja mies kärsii. Välillä nämä anopit ei oikein ymmärrä kuinka paljon pilaavat aikuisen poikansa elämää.

Vierailija
7318/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea määrä porukkaa jotka vihaavat ja halveksivat vanhempiaan ja olisivat onnesta soikeana, jos nämä mieluiten heti huomenna poistuisivat maan päältä.

Toivoa sopii, että teidän lapsillanne on parempi. Katkeruuden ja vihan huomioiden epäilen.

Ei me käydä noiden eläkeläisten luona enää, saavat pärjätä yksin.

Vierailija
7319/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miesten isät pilaavat aikuisten poikiensa seksielämää, mutta kun sitä miniää on niin kiva arvostella.

7320/19905 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret vihaavat kaikkea mikä liikkuu sekä liikuntakyvyttömiä vanhuksia. Varokaa nuoria ovat vaarallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan