Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta

Vierailija
27.06.2021 |

Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).

Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.

Kommentit (19904)

Vierailija
5601/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaan valitsee mihin haluaa mennä ja alkaa töihin. B-kortilla ajamaan paloautoa tai linja-autoa, nykyään on navigaattorit. Tai rekalla liikenteeseen, katselee vain vähän mihin peruuttaa yhdistelmällä.

Kyllä se varmaan B-kortilla sujuu, ei linja-auto niin kauheasti poikkea henkilöautosta.

Kaikille jännitystä elämään. Voisi sujua tuo ajo ihan hyvinkin, tarkkaan vaan katselee peileistä.

Mitä pirua, lähde lentäjäksi samantien.  Finnair palkkaa sut lennättämään kaikki koronalle pyllistävät ikätoverisi etelään.  Siitä vaan.

Tai voisit mennä armeijaan komentajaksi, maastoharjoituksiin, kyllä se sulta sujuu.  Voit tehdä myös aivoleikkauksen terveyskeskuksessa vaikka itsellesi.

Itse sä sanoit että töitä on pilvin pimein senkun menee. Tarvitseeko sun auto korjausta, tekee vaan ohjekirjan mukaan.

En o sanonu.

Olet sanonu. Jos joku menee vaikka aamulla kauppaan ja alkaa hyllyttämään tavaroita niin miksi siihen puututaan. Itse te täällä sanotte, että töitä on senkun menee.

Mä en kestä kun kaups hyllyttäjällä on tatskoi,se pitäs kyl irtisanoo. Menis vaikka marjoi poimiin, et kukaa ei nää.

Jos menet marjatilalle poimimaan marjoja niin omistaja tulee huutamaan. Jos sanoo, että eläkeläiset käski tulla töihin.

Jos sanoo, että vauvapalstalla eläkeläiset käski tulla poimimaan marjoja. Maatilan töihin myös on käsketty. Mulla on ajokortti, kyllä mä voin traktoria ja puimuria ajaa, mut kummasti nuo omistajat tulee huutamaan ettei saa ajaa heidän traktoreita ja puimureita. Ensin käsketään mennä ja sitten tullaan huutamaan ja voi saada vaikka syytteet.

Vierailija
5602/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaan valitsee mihin haluaa mennä ja alkaa töihin. B-kortilla ajamaan paloautoa tai linja-autoa, nykyään on navigaattorit. Tai rekalla liikenteeseen, katselee vain vähän mihin peruuttaa yhdistelmällä.

Kyllä se varmaan B-kortilla sujuu, ei linja-auto niin kauheasti poikkea henkilöautosta.

Kaikille jännitystä elämään. Voisi sujua tuo ajo ihan hyvinkin, tarkkaan vaan katselee peileistä.

Mitä pirua, lähde lentäjäksi samantien.  Finnair palkkaa sut lennättämään kaikki koronalle pyllistävät ikätoverisi etelään.  Siitä vaan.

Tai voisit mennä armeijaan komentajaksi, maastoharjoituksiin, kyllä se sulta sujuu.  Voit tehdä myös aivoleikkauksen terveyskeskuksessa vaikka itsellesi.

Itse sä sanoit että töitä on pilvin pimein senkun menee. Tarvitseeko sun auto korjausta, tekee vaan ohjekirjan mukaan.

En o sanonu.

Olet sanonu. Jos joku menee vaikka aamulla kauppaan ja alkaa hyllyttämään tavaroita niin miksi siihen puututaan. Itse te täällä sanotte, että töitä on senkun menee.

Mä en kestä kun kaups hyllyttäjällä on tatskoi,se pitäs kyl irtisanoo. Menis vaikka marjoi poimiin, et kukaa ei nää.

Jos menet marjatilalle poimimaan marjoja niin omistaja tulee huutamaan. Jos sanoo, että eläkeläiset käski tulla töihin.

Jos sanoo, että vauvapalstalla eläkeläiset käski tulla poimimaan marjoja. Maatilan töihin myös on käsketty. Mulla on ajokortti, kyllä mä voin traktoria ja puimuria ajaa, mut kummasti nuo omistajat tulee huutamaan ettei saa ajaa heidän traktoreita ja puimureita. Ensin käsketään mennä ja sitten tullaan huutamaan ja voi saada vaikka syytteet.

Työnantajat tulee huutamaan ettei heidän työpaikoilla saa olla eikä saa tehdä ilman heidän lupaa heidän töitä ja eläkeläiset huutaa ettei työtön saa olla kotona ja pitää mennä sinne töihin missä taas työnantaja huutaa ettei tänne saa tulla eikä tehdä heidän töitä. Jos menet kouluihin ja haluat opiskella niin sielläkään ei saa olla. Pitää varmaan kysyä poliisilta missä saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o sanonu.

No eipähän ole sanonu. Älä vastaa väärille ihmisille. Minä en ole teidän hyllyttämisiin puuttunut. Ja töitä ei näytä olevan.

Vierailija
5604/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks sä tiä et työsoppari pitää olla, siit palkast tarttee maksaa aika paljo eläkeläisille, jotai 25 prossaa ainaskii. No paljo kandee mennä ku kätee ei jää sit paljo mitää.

Kandee jäädä mieluummi himaa, et tartte tehä mitää, ja fyrkkaa tulee sossusta.

Vierailija
5605/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eks sä tiä et työsoppari pitää olla, siit palkast tarttee maksaa aika paljo eläkeläisille, jotai 25 prossaa ainaskii. No paljo kandee mennä ku kätee ei jää sit paljo mitää.

Nii ja sit vois kans alkaa eläkeläiseks, ne tienaa hyvin, tääl sanottiin et neljä tonttuu kuussa, eikä kai tartte tehdä mitää. Se onki Suomen yleisin elinkeino, tääl sanottii.

Vierailija
5606/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii ja sit vois kans alkaa eläkeläiseks, ne tienaa hyvin, tääl sanottiin et neljä tonttuu kuussa, eikä kai tartte tehdä mitää. Se onki Suomen yleisin elinkeino, tääl sanottii.

Suuret ikäluokat esimerkillään kyllä kannustavat elätettäväksi alkamista.

Vierailija
5607/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o sanonu.

No eipähän ole sanonu. Älä vastaa väärille ihmisille. Minä en ole teidän hyllyttämisiin puuttunut. Ja töitä ei näytä olevan.

Täällä huudetaan että työttömien pitää mennä töihin. Siis pitääkö mennä johonkin työpaikkaan ja sanoa etten lähde mihinkään ennenkuin työsopimus on allekirjoitettu, istun täällä joka päivä niin kauan. Ja pitääkö lähettää sähköpostia joka päivä samalle johtajalle ja kysyä että kun eilen ei ollut töitä niin onko tänään? Ja taas seuraavana päivänä sama sähköposti. Jos lähettää samalle johtajalle 365 sähköpostia vuodessa ja kysyy onko nyt töitä niin pääseekö sitten töihin. Luovuttaako se johtaja ja kirjoittaa työsopimuksen. Entä jos 40 työtöntä kirjoittaa sähköpostia joka päivä samalle johtajalle, otetaanko kaikki töihin?

Vierailija
5608/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o sanonu.

Täällä huudetaan että työttömien pitää mennä töihin. Siis pitääkö mennä johonkin työpaikkaan ja sanoa etten lähde mihinkään ennenkuin työsopimus on allekirjoitettu, istun täällä joka päivä niin kauan. Ja pitääkö lähettää sähköpostia joka päivä samalle johtajalle ja kysyä että kun eilen ei ollut töitä niin onko tänään? Ja taas seuraavana päivänä sama sähköposti. Jos lähettää samalle johtajalle 365 sähköpostia vuodessa ja kysyy onko nyt töitä niin pääseekö sitten töihin. Luovuttaako se johtaja ja kirjoittaa työsopimuksen. Entä jos 40 työtöntä kirjoittaa sähköpostia joka päivä samalle johtajalle, otetaanko kaikki töihin?

Jos lähettää vielä muille työntekijöille sähköpostia samaan firmaan joka päivä niin kauan, että saa työpaikan.

Vierailija
5609/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o sanonu.

Täällä huudetaan että työttömien pitää mennä töihin. Siis pitääkö mennä johonkin työpaikkaan ja sanoa etten lähde mihinkään ennenkuin työsopimus on allekirjoitettu, istun täällä joka päivä niin kauan. Ja pitääkö lähettää sähköpostia joka päivä samalle johtajalle ja kysyä että kun eilen ei ollut töitä niin onko tänään? Ja taas seuraavana päivänä sama sähköposti. Jos lähettää samalle johtajalle 365 sähköpostia vuodessa ja kysyy onko nyt töitä niin pääseekö sitten töihin. Luovuttaako se johtaja ja kirjoittaa työsopimuksen. Entä jos 40 työtöntä

sähköpostia joka päivä samalle johtajalle, otetaanko kaikki töihin?

Jos lähettää vielä muille työntekijöille sähköpostia samaan firmaan joka päivä niin kauan, että saa työpaikan.

Onko työntekijöillä aikaa jutella 8 tuntia saman työttömän kanssa joka kysyy töitä joka päivä?

Vierailija
5610/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En o sanonu.

Täällä huudetaan että työttömien pitää mennä töihin. Siis pitääkö mennä johonkin työpaikkaan ja sanoa etten lähde mihinkään ennenkuin työsopimus on allekirjoitettu, istun täällä joka päivä niin kauan. Ja pitääkö lähettää sähköpostia joka päivä samalle johtajalle ja kysyä että kun eilen ei ollut töitä niin onko tänään? Ja taas seuraavana päivänä sama sähköposti. Jos lähettää samalle johtajalle 365 sähköpostia vuodessa ja kysyy onko nyt töitä niin pääseekö sitten töihin. Luovuttaako se johtaja ja kirjoittaa työsopimuksen. Entä jos 40 työtöntä

sähköpostia joka päivä samalle johtajalle, otetaanko kaikki töihin?

Onko työntekijöillä aikaa jutella 8 tuntia saman työttömän kanssa joka kysyy töitä joka päivä?

Työttömällä ei ole kiire, voi käydä juttelemassa niitä näitä samassa työpaikassa joka päivä. Jos käy niin kauan, että työsopimus allekirjoitetaan ja sen täytyy olla vakituinen työsopimus.

Vierailija
5611/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 000 työtöntä voi saada aikaan melkoisen sähköpostikaaoksen ja jos aletaan viettämään aikaa työpaikoilla ja vaatimaan vakituisia työpaikkoja. Pienet yritykset on hukassa kun viestiä tulee ja jos ei vastata niin mennään paikan päälle.

Vierailija
5612/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä haukutaan niin paljon että pitää varmaan alkaa vaatimalla vaatimaan vakituista työpaikkaa, painostamaan työnantajia, käynti joka päivä työpaikalla monta tuntia, sähköpostia ja puhelinsoittoa perään.

Vierailija
5613/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä haukutaan niin paljon että pitää varmaan alkaa vaatimalla vaatimaan vakituista työpaikkaa, painostamaan työnantajia, käynti joka päivä työpaikalla monta tuntia, sähköpostia ja puhelinsoittoa perään.

KYLLÄ TÖITÄ VARMAAN ON IHAN KAIKILLE.

Saadaan Suomeen 0 % työttömyys.

Vierailija
5614/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyystukia ollaan taas leikkaamassa, pitääkö mennä maanantaina soittamaan eläkkeellä olevan naapurin ovikelloa ja pyytämään sokeria lainaksi, tiistaina voisi mennä pyytämään kahvia lainaksi, keskiviikkona vessapaperia. Käy 365 päivää vuodessa pyytämässä samalta naapurin eläkeläiseltä jotain lainaksi niin ehkä se työttömien haukkuminen loppuu. Tuo työmarkkinatuki kun ei riitä mihinkään.

Vierailija
5615/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyystukia ollaan taas leikkaamassa, pitääkö mennä maanantaina soittamaan eläkkeellä olevan naapurin ovikelloa ja pyytämään sokeria lainaksi, tiistaina voisi mennä pyytämään kahvia lainaksi, keskiviikkona vessapaperia. Käy 365 päivää vuodessa pyytämässä samalta naapurin eläkeläiseltä jotain lainaksi niin ehkä se työttömien haukkuminen loppuu. Tuo työmarkkinatuki kun ei riitä mihinkään.

Eläkeläiset voi myydä asuntonsa ja muuttaa pois samasta rappukäytävästä, jos häiritsee.

Yksikin eläkeläinen vielä arvostelee työttömyyttäni niin käyn sen jälkeen joka päivä koputtamassa oveen ja pyydän jotain lainaksi.

Vierailija
5616/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset voi myydä asuntonsa ja muuttaa pois samasta rappukäytävästä, jos häiritsee.

Yksikin eläkeläinen vielä arvostelee työttömyyttäni niin käyn sen jälkeen joka päivä koputtamassa oveen ja pyydän jotain lainaksi.

Ja menen puutarhakeinuun eläkeläisten kanssa joka päivä istumaan ja puhun työttömyydestä koko kesän. Ja pyydän samalla lainaksi sitä sun tätä.

Vierailija
5617/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa sairaalan ajanvaraukseen joka päivä ja kysyy työpaikkaa.

Vierailija
5618/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos soittaa sairaalan ajanvaraukseen joka päivä ja kysyy työpaikkaa.

Painostuksella voi saada vakituisen työpaikan.

Vierailija
5619/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko nyt siis 1945-50 syntyneistä? Onpas teillä vanhat vanhemmat.

Entäs nää korona boomerit? Mitä niistäkin tulee?

Vierailija
5620/19904 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaboomerit suoraan kortistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän