Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit postaavat juhannukselta kuvia itsestään muka hienosti jossain poseeraten

Vierailija
27.06.2021 |

Narsistille on tärkeää että hän on hienon näköinen, hienossa paikassa, hänellä on jotain menoa, kavereita, ja kaikki paljon erikoisempaa ja parempaa kuin muilla.

Narsisti ei pysty koskaan iloitsemaan toisen ihmisen onnistumisista tai tärkeistä hetkistä. Narsisti ei pysty myötäelämään toisen merkkipäivää, juhlahetkeä, riemua ensimmäisen lapsen tai lasten kanssa, raskautta, uutta autoa, hyvää parisuhdetta, iloista tekemistä, toisen uutta kotia tai mökkiä.

Narsisti kahdehtii kaikkea tätä, ja korostaa vain itseään, puhuu itsestään, lapsistaan, omista tekemisistään. Kuvaa itseään Instaan, ja ei koskaan tykkää muiden päivityksistä. Tutkii ne kuitenkin hyvin tarkkaan, ja syvällä sielussaan kahdehtii.

Oletteko huomanneet tuttavapiirissänne tämmöisiä? Juhlapyhät korostavat tälläistä tunnekylmää käytöstä.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli taas todettua mitä sekopäitä täällä av:lla pyörii. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisten juhannuskuvia? Mitä se haittaa vaikka joka toinen julkaisee itsestään selfien laiturin nokassa skumppalasi kädessä ja toivottaa yhteisesti kaikille hyvää juhannusta?

Mitä se odottaa? Tykkäyksiä?

Vierailija
42/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narskun kuvissa esitellään omaisuutta. Kuvia uudesta autosta. Uudesta moottoripyörästä, lentolipuista, ravintola-annoksista ja toki omasta naamasta. Harvoin kuvia ystävien kanssa, koska niitä ei ole.

Minä en anna koskaan lupaa kuvata minua toisten ihmisten someen. Jos näyn jossain kuvassa, se pitää poistaa. Näinkin voi olla niiden ystävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä tässä vaan mietin, että kuinka teillä joillakin on aikaa ja mielenkiintoa seurata tykkääkö tai kommentoiko joku muiden päivityksiä? Kyllä minä sen ymmärrän, että siihen kiinnittää huomiota, jos joku ei koskaan reagoi niihin omiin päivityksiin, varsinkin, jos seuraaja määrä on maltillinen, sen helposti huomaa. Mutta vaatii jo harrastuneisuutta huomata ettei se joku tykkäile muitakaan. 😄

Vierailija
44/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista narsissia tällä kertaa.

Onko taas ollut joku juttu narsisteista jossain naisten lehdessä?

Vierailija
45/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä tässä vaan mietin, että kuinka teillä joillakin on aikaa ja mielenkiintoa seurata tykkääkö tai kommentoiko joku muiden päivityksiä? Kyllä minä sen ymmärrän, että siihen kiinnittää huomiota, jos joku ei koskaan reagoi niihin omiin päivityksiin, varsinkin, jos seuraaja määrä on maltillinen, sen helposti huomaa. Mutta vaatii jo harrastuneisuutta huomata ettei se joku tykkäile muitakaan. 😄

Mä aioin pian poistaa nämä pari narsistia jotka ei koskaan tykkäile☺️

Mitä ne siellä mun kavereissa tekee, kun eivät koskaan voi painaa tykkää? Kuitenkin kyttäävät stoorit🙊

Vierailija
46/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi paljon seurata, kun on vain muutamia kymmeniä kavereina. Kyllä nämä kateelliset sieltä erottuu helposti! 😂

Vierailija
47/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siellä mun kavereissa tekee, kun eivät koskaan voi painaa tykkää? Kuitenkin kyttäävät stoorit🙊

Enemmän ihmettelen, mitä ne siellä kavereissa tekee, jos et heitä edes tunne? Miksi tykkäilisivät ventovieraan päivityksistä? Tosin sekin ihmetyttää, miksi ovat hyväksyneet sinun kaveripyyntösi.

Vierailija
48/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan OT, mutta näkeekö jostakin, kuka on katsonut stoorin? Ei ole tullut koskaan moisia julkaistua niin en tiedä.

Vierailija
49/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi paljon seurata, kun on vain muutamia kymmeniä kavereina. Kyllä nämä kateelliset sieltä erottuu helposti! 😂

Miksi ajattelet, että he kadehtivat sinua? Millaisia päivityksiä oikein teet, jos tällainen ajatus herää?

Vierailija
50/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että he kadehtivat sinua? Millaisia päivityksiä oikein teet, jos tällainen ajatus herää?

Tein savesta sellaisen kupposen. Se oli aavistuksen verran vino ja lasitus epätasainen. Mutta varmasti ovat siitä kateellisia kun itse eivät ole savitöitä osanneet tehdä ollenkaan.

Vierailija
51/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson paljon mieluummin kuvia ihmisistä itsestään ja heidän kodeistaan/mökeistään/harrastuksistaan jne kuin kuvia kukkivasta juhannusruusupuskasta (ooh, todellako juhannusruusu kukkii, enpä tajunnutkaan katsoa omalle pihalle) tai joistain kopioiduista ”ylevistä” mietelauseista.

Minä taas katson mielelläni kuvia kukkivista juhannusruusupuskista (vaikka ne kukkii omalla pihallakin), puutarhoista ja kasveista yleisesti, luonnosta, luonnonilmiöistä, eläimistä ja maisemista. Muiden ihmisten kodit, mökit, mökkivieraat, ruoka-annokset, vaatteet ja harrastusvälineiden esittely ei kiinnosta. 😄 Toki kohteliaana tykkään niistä työkavereiden ym viikottain näkemieni tuttujen naamaselfieistä ja juhannusmekkokuvista vaikka sitä samaa naamaa näkee ihan muutenkin (oooh, todellako naamasi näyttää tänään tuolta, enpä huomaa eroa eiliseen). Kuvissa olevat vieraat ihmiset eivät taas kiinnosta senkään vertaa (ooooh, todellako teillä on ihmisiä mökillä vieraina, enpä tajunnutkaan katsoa että niin on meilläkin). 😄

Eli ihan kiva varmaan, että toinen poistaa niitä kukkakuvia ja toinen naamaansa, on jokaiselle jotain kiinnostavaa.

Vierailija
52/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa tuttavapiiriä jos se koostuu pelkistä narsisteista.

Ihan oikeasti, jos narsistia ei aina pysty diagnosoimaan edes lääkärit niin miten ap siinä onnistuu? Vai onko ap lääkäri?

Vierailija
53/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen epäonnistuja täyttää kaverilistansa narsisteilla?

Vierailija
54/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli taas todettua mitä sekopäitä täällä av:lla pyörii. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisten juhannuskuvia? Mitä se haittaa vaikka joka toinen julkaisee itsestään selfien laiturin nokassa skumppalasi kädessä ja toivottaa yhteisesti kaikille hyvää juhannusta?

Jos instassa ei saa tykkäyksiä niin ei ole elossa. Surkeaa sakkia nykypäivän akat.

Vierailija
55/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa tuttavapiiriä jos se koostuu pelkistä narsisteista.

Ihan oikeasti, jos narsistia ei aina pysty diagnosoimaan edes lääkärit niin miten ap siinä onnistuu? Vai onko ap lääkäri?

Kyllä pystyy ja nopeasti. Ne ei vaan useinmiten päädy psykiatrin vastaanotolle vaan uhrit. Yhden diagnosoidun narsistin olen tavannut eikä se ollut edes hirveimmästä päästä niihin verrattuna mitkä on tavannut diagnosoimattomina. Hänkin oli tullut hakemaan diagnoosia vain päästäkseen tk eläkkeelle. Kertoi käyttäytyvänsä kuin hullu, jotta päätös pitää. Oli kai vielä kuntoutustuella silloin.

Vierailija
56/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no kyllä tuokin vaatii vaivaa, että selailet niiden muutaman kymmenen kaverin päivityksiä, että kuka on kommentoinut ja kuka tykännyt. En kyllä itse viitsi tehdä etes tuota.

Vierailija
57/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos instassa ei saa tykkäyksiä niin ei ole elossa. Surkeaa sakkia nykypäivän akat.

Tinderissä ollaan tyrkyllä, jos onnistuis saamaan jonkun mieheksi tunnistettavan.

Vierailija
58/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tätä palstaa ja wa:a lasketa (puhtaasti asiaviestittelyyn käytössä), niin elän sometonta elämää. Kuinka vapauttavaa se onkaan!

Vierailija
59/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ollaan tyrkyllä, jos onnistuis saamaan jonkun mieheksi tunnistettavan.

Niinkö? Olin luullut, että siellä on naisista huutava pula. Mutta ilmeisesti miehet haluaisivat siellä ihan keskenään pyyhiskellä oikealle?

Vierailija
60/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista narsissia tällä kertaa.

Onko taas ollut joku juttu narsisteista jossain naisten lehdessä?

Tämä tekee näitä päivittäin ihan omin avuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä