Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit postaavat juhannukselta kuvia itsestään muka hienosti jossain poseeraten

Vierailija
27.06.2021 |

Narsistille on tärkeää että hän on hienon näköinen, hienossa paikassa, hänellä on jotain menoa, kavereita, ja kaikki paljon erikoisempaa ja parempaa kuin muilla.

Narsisti ei pysty koskaan iloitsemaan toisen ihmisen onnistumisista tai tärkeistä hetkistä. Narsisti ei pysty myötäelämään toisen merkkipäivää, juhlahetkeä, riemua ensimmäisen lapsen tai lasten kanssa, raskautta, uutta autoa, hyvää parisuhdetta, iloista tekemistä, toisen uutta kotia tai mökkiä.

Narsisti kahdehtii kaikkea tätä, ja korostaa vain itseään, puhuu itsestään, lapsistaan, omista tekemisistään. Kuvaa itseään Instaan, ja ei koskaan tykkää muiden päivityksistä. Tutkii ne kuitenkin hyvin tarkkaan, ja syvällä sielussaan kahdehtii.

Oletteko huomanneet tuttavapiirissänne tämmöisiä? Juhlapyhät korostavat tälläistä tunnekylmää käytöstä.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harvoin reagoin toisten päivityksiin, luen niitä kyllä. Ajattelin jakaa kuvia omalta juhannusreissultani upeista tunturimaisemista kunhan kotiudutaan. Tekeekö se minusta narsistin? Minä olen kuvitellut, että persoonallisuushäiriön diagnoosiin tarvitaan vähän muutakin kuin jotkut somekuvat ja tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset.

Miksi et reagoi muiden päivityksii?

Odotatko muiden reagoivan omiisi? Jos kukaan ei reagoisi, pitäisitkö sitä outona, tai merkkinä jostain?

Miksi minun pitäisi reagoida? Miksi minun pitäisi analysoida ja käyttää aikaani sen vatvomiseen kuka on tykännyt päivityksestäni vai ei? Mitä väliä sillä on? Ei minulla ole tarvetta laskea kavereitani, uskon että niitä päivityksiä käyvät katsomassa ne, joita asia kiinnostaa ja tykkää jos tykkää. Läheisimpiin olen yhteydessä muuta kautta ja tottakai reagoin heidän kuulumisiinsa silloin, en jossain julkisessa somekanavassa.

Ahaa. Et vastannut kysymykseen.

Pitäisikö muiden reagoida päivityksiisi? Jos yksikään ei reagoisi, pitäisitkö sitä outona, tai merkkinä jostain?

Vierailija
22/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas todettua mitä sekopäitä täällä av:lla pyörii. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisten juhannuskuvia? Mitä se haittaa vaikka joka toinen julkaisee itsestään selfien laiturin nokassa skumppalasi kädessä ja toivottaa yhteisesti kaikille hyvää juhannusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset kuvaa itseään, kuuluu ikään. 30-40 vuotiaat kun kuvaa itseään (usein) näyttää naurettavalta. tuttavani ikäneito postannut eilen kuvia juhannuksenvietosta. lasten kanssa pomppii hamekorvissa, hävettävää, kuin millään tavalla hienoa. 

Joo parikymppisille jatkuvat omakuvat on ymmärrettäviä, mutta ei yli 30v saati 40😁

Tulee pakostakin narsistiset tai itseään rakastavat fibat🙊

Vierailija
24/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskun kuvissa esitellään omaisuutta. Kuvia uudesta autosta. Uudesta moottoripyörästä, lentolipuista, ravintola-annoksista ja toki omasta naamasta. Harvoin kuvia ystävien kanssa, koska niitä ei ole.

Vierailija
25/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harvoin reagoin toisten päivityksiin, luen niitä kyllä. Ajattelin jakaa kuvia omalta juhannusreissultani upeista tunturimaisemista kunhan kotiudutaan. Tekeekö se minusta narsistin? Minä olen kuvitellut, että persoonallisuushäiriön diagnoosiin tarvitaan vähän muutakin kuin jotkut somekuvat ja tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset.

Odotatko muiden reagoivan omiisi? Jos kukaan ei reagoisi, pitäisitkö sitä outona, tai merkkinä jostain?

Miksi minun pitäisi reagoida? Miksi minun pitäisi analysoida ja käyttää aikaani sen vatvomiseen kuka on tykännyt päivityksestäni vai ei? Mitä väliä sillä on? Ei minulla ole tarvetta laskea kavereitani, uskon että niitä päivityksiä käyvät katsomassa ne, joita asia kiinnostaa ja tykkää jos tykkää. Läheisimpiin olen yhteydessä muuta kautta ja tottakai reagoin heidän kuulumisiinsa silloin, en jossain julkisessa somekanavassa.

Pitäisikö muiden reagoida päivityksiisi? Jos yksikään ei reagoisi, pitäisitkö sitä outona, tai merkkinä jostain?

"Päivityksiä käyvät katsomassa ne, joita asia kiinnostaa ja tykkää jos tykkää". Siinä vastaus. No, ehkä pitäisi outona jos yhtään kukaan ei tykkäisi, tai sitten en huomaisi koko asiaa.

Vierailija
26/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli taas todettua mitä sekopäitä täällä av:lla pyörii. Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin arvostella toisten juhannuskuvia? Mitä se haittaa vaikka joka toinen julkaisee itsestään selfien laiturin nokassa skumppalasi kädessä ja toivottaa yhteisesti kaikille hyvää juhannusta?

Vähän eri asia yksi postaus. Tässä ketjussa puhutaan jatkuvista oman naamaan kuvaajista, jotka eivät koskaan iloitse kenenkään muun puolesta.

Luetun ymmärtäminen sulla... 🙈

Vierailija
27/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päivityksiä käyvät katsomassa ne, joita asia kiinnostaa ja tykkää jos tykkää". Siinä vastaus. No, ehkä pitäisi outona jos yhtään kukaan ei tykkäisi, tai sitten en huomaisi koko asiaa.

Ehkä pitäisit outona toimintaa, jota itse harjoitat. Miksi siis toimit oudosti?

Vierailija
28/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ikävä (tai no) puoli tässä kaikessa somehullutuksessa on, että tulevat sukupolvet eivät tule tietämään siitä mitään. Tulevaisuuden arkeologit ja historioitsijat pähkäilevät, että mitä ne ihmiset digiaikakaudella tekivät oikein? Kai ne töissä kävi, mutta ei tekniikan kehittyessä ihmisten ruokkimiseen ja vaatettamiseen tarvittu paljoa työvoimaa, eikä rakennusten rakentamiseen. Osa myi toisille ilmaa ja toiset ostivat sitä, jotkut taas keinottelivat rahamarkkinoilla.

Lopputuloksena päätyvät siihen, että suurin osa ihmisistä oli filosofeja ja poliitikkoja, jotka keskustelivat rakentavasti ja kehittivät yhteiskuntaa aina vain paremmaksi. Kunnes jotain outoa tapahtui. Mysteeri ei koskaan selviä.

Vierailija
29/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kehittyneet somesovellukset, että voin lopettaa sellaisten seuraamisen, joiden päivitykset ärsyttävät. Ihan jopa heidän tietämättään. Se on aika kätevää ja elämä pysyy ns. iloisempana.

Tykkäämisiäni ropisee niille, joiden julkaisuja aktiivisesti seuraan tai joita esim. fb on valikoinut nähtäväkseni. En ala erikseen klikkailemaan jokaisen kaverini tiliä auki siltä varalta, että siellä olisi jotain mitä pitäisi seurata.

Viime juhannuksen paikkeilla taisin laittaa kuvan itsestäni kukkien keskellä, vaikka olen jo 50v ( herrajjumala!!! ), tänä vuonna olen tainnut kuvata vain juhannusruusuja ja saunavihdan.

Vierailija
30/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ikävä (tai no) puoli tässä kaikessa somehullutuksessa on, että tulevat sukupolvet eivät tule tietämään siitä mitään. Tulevaisuuden arkeologit ja historioitsijat pähkäilevät, että mitä ne ihmiset digiaikakaudella tekivät oikein? Kai ne töissä kävi, mutta ei tekniikan kehittyessä ihmisten ruokkimiseen ja vaatettamiseen tarvittu paljoa työvoimaa, eikä rakennusten rakentamiseen. Osa myi toisille ilmaa ja toiset ostivat sitä, jotkut taas keinottelivat rahamarkkinoilla.

Lopputuloksena päätyvät siihen, että suurin osa ihmisistä oli filosofeja ja poliitikkoja, jotka keskustelivat rakentavasti ja kehittivät yhteiskuntaa aina vain paremmaksi. Kunnes jotain outoa tapahtui. Mysteeri ei koskaan selviä.

Ei jää meidän jälkeemme arkeologeja tai historioitsijoita. Jää vain kasa tomua. Ehkä joku vihreää valoa hohtava avaruusolio käy täällä ihmettelemässä kuinka joku laji onnistui tukehtumaan omaan tyhmyyteensä. 

Vierailija
31/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kehittyneet somesovellukset, että voin lopettaa sellaisten seuraamisen, joiden päivitykset ärsyttävät. Ihan jopa heidän tietämättään. Se on aika kätevää ja elämä pysyy ns. iloisempana.

Tykkäämisiäni ropisee niille, joiden julkaisuja aktiivisesti seuraan tai joita esim. fb on valikoinut nähtäväkseni. En ala erikseen klikkailemaan jokaisen kaverini tiliä auki siltä varalta, että siellä olisi jotain mitä pitäisi seurata.

Viime juhannuksen paikkeilla taisin laittaa kuvan itsestäni kukkien keskellä, vaikka olen jo 50v ( herrajjumala!!! ), tänä vuonna olen tainnut kuvata vain juhannusruusuja ja saunavihdan.

Nolo

Vierailija
32/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia yksi postaus. Tässä ketjussa puhutaan jatkuvista oman naamaan kuvaajista, jotka eivät koskaan iloitse kenenkään muun puolesta.

Luetun ymmärtäminen sulla... 🙈

Miksi seuraat ihmisiä, joiden päivitykset ärsyttävät sinua? Saatko siitä jotakin sairasta nautintoa?

Vierailija
33/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo

Sinäkin olet vielä joskus viisikymppinen. ☺️

Vierailija
34/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.. Aika heppoisesti nykyään käytetään tuota narsismidiagnoosia.

Kannattaisiko ap:n miettiä millaista tuttavapiiriä hänellä on?

Mun kavereiden kuvat ei ole yhtään häirinnyt tai ärsyttänyt minua.

Kivoja ja kauniita luontokuvia lähinnä.

N53

Eivät minunkaan ystävieni. 😍❤️

Tässä on kyse vain parista tuttavasta, jotka olen vahingossa hyväksynyt somessa heitä enempää tuntematta.

”Jotka olen ”vahingossa” hyväksynyt somessa heitä enempää tuntematta”?

Ellet tunne noita tyyppejä, miksi ihmeessä kyttäät heidän päivityksiään ja odotat, että he tykkäilisivät sinun omistasi? Taidat olla niitä, jotka haalaavat kaverilistalleen mahdollisimman paljon porukkaa, jotta näyttäsi kuin olisi paljon kavereita. Säälittävää.

Mutta tuohon esittämääsi elämää suurempaan ongelmaan: Poista kavereista/seurattavista. Problem solved.

Vierailija
35/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaan nyt yleensä kuvataan itseä. En tiedä ketään, jonka intassa olisi vain hänen kavereidensa kuvia.

Vierailija
36/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen!

- Korkeasti koulutettu

- Nainen

- Kuvaa itseään

- Ei tykkää muiden jutuista

- Kateellinen kaikesta🙊

- Mies nössykkä

- Höpöttää vain itsestään minäminäminä

Vierailija
37/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muoks. ikäneidolla ei omia lapsia, jotain sukulaisia vain.

nro  20

Hmm. Jos lapseton ”ikäneito” postaa kuvan jossa viettää juhannusta sukulaislasten kanssa, sen on merkki narsismista tai ainakin äärettömän naurettavaa?

Et vaikuta ihan terveeltä sinäkään.

Vierailija
38/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kaikki ole narsisteja jotka someen kivoja kuvia postaa. 

Olette vain kateellisia.

Vierailija
39/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti-hullu ei tykkää, kun sitä sanotaan narsisti-hulluksi.

Vierailija
40/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson paljon mieluummin kuvia ihmisistä itsestään ja heidän kodeistaan/mökeistään/harrastuksistaan jne kuin kuvia kukkivasta juhannusruusupuskasta (ooh, todellako juhannusruusu kukkii, enpä tajunnutkaan katsoa omalle pihalle) tai joistain kopioiduista ”ylevistä” mietelauseista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi