Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit postaavat juhannukselta kuvia itsestään muka hienosti jossain poseeraten

Vierailija
27.06.2021 |

Narsistille on tärkeää että hän on hienon näköinen, hienossa paikassa, hänellä on jotain menoa, kavereita, ja kaikki paljon erikoisempaa ja parempaa kuin muilla.

Narsisti ei pysty koskaan iloitsemaan toisen ihmisen onnistumisista tai tärkeistä hetkistä. Narsisti ei pysty myötäelämään toisen merkkipäivää, juhlahetkeä, riemua ensimmäisen lapsen tai lasten kanssa, raskautta, uutta autoa, hyvää parisuhdetta, iloista tekemistä, toisen uutta kotia tai mökkiä.

Narsisti kahdehtii kaikkea tätä, ja korostaa vain itseään, puhuu itsestään, lapsistaan, omista tekemisistään. Kuvaa itseään Instaan, ja ei koskaan tykkää muiden päivityksistä. Tutkii ne kuitenkin hyvin tarkkaan, ja syvällä sielussaan kahdehtii.

Oletteko huomanneet tuttavapiirissänne tämmöisiä? Juhlapyhät korostavat tälläistä tunnekylmää käytöstä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä tässä vaan mietin, että kuinka teillä joillakin on aikaa ja mielenkiintoa seurata tykkääkö tai kommentoiko joku muiden päivityksiä? Kyllä minä sen ymmärrän, että siihen kiinnittää huomiota, jos joku ei koskaan reagoi niihin omiin päivityksiin, varsinkin, jos seuraaja määrä on maltillinen, sen helposti huomaa. Mutta vaatii jo harrastuneisuutta huomata ettei se joku tykkäile muitakaan. 😄

Ei tarvi paljon seurata, kun on vain muutamia kymmeniä kavereina. Kyllä nämä kateelliset sieltä erottuu helposti! 😂

Miksi ajattelet, että he kadehtivat sinua? Millaisia päivityksiä oikein teet, jos tällainen ajatus herää?

Aloituksessahan se oli kuvailtu, mistä nämä omia kuviaan postaavat narskut ovat kateellisia:

Lapsista

Raskaudesta

Uudesta kodista

Uudesta mökistä

Uudesta työstä

Hyvästä puolisosta

Toisen onnistumisista ja merkkipäivistä

Luetun ymmärtäminen sulla🙊

Vierailija
82/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset kuvaa itseään, kuuluu ikään. 30-40 vuotiaat kun kuvaa itseään (usein) näyttää naurettavalta. tuttavani ikäneito postannut eilen kuvia juhannuksenvietosta. lasten kanssa pomppii hamekorvissa, hävettävää, kuin millään tavalla hienoa. 

Joo parikymppisille jatkuvat omakuvat on ymmärrettäviä, mutta ei yli 30v saati 40😁

Tulee pakostakin narsistiset tai itseään rakastavat fibat🙊

Niin, tai sitten he vaan yksinkertaisesti nauttivat elämästään! Vai onko sekin kiellettyä yli 30 tai 40 vuotiailta? LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa itse olla narsisti, jota ärsyttää kun ne hänen ventovieraat ”kaverinsa” eivät tykkäile hänen päivityksistään. Ihan selvästi ovat kateellisia, eikö? (Tämähän on narsistin lempiajatus, että kaikki ovat hänelle kateellisia.)

Olen itse sitä mieltä, että narsisti on lähinnä sellainen, joka kadehtii muiden ILOA. Sillä narsisti ei osaa nauttia elämästään, ellei KOKO ajan saa huomiota muilta. Eli tämäkin aloitus, jossa haukutaan muiden iloisia juhannuskuvia, on aika turha. Onko se sitten niin, että narsisti ärsyyntyy siitä, että muilla on kivaa. Narsistilla ei ole kivaa, ainakaan yksin, koska hänen sisimpänsä on TYHJÄ. Ja itse aiheeseen; se nyt on aivan sama mitä kukin laittaa someensa. Normaali aikuinen ihminen ei hauku muita, tai ärsyynny siitä mitä muut päivittää. Ellei just ole kateellinen?

Vierailija
84/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Kaksi tälläistä tuttavaa, korkeasti koulutettua naista, jotka ovat koko juhannuksen kuvanneet itseään Instaan ja julkaisseet omakuviaan. Teettäneet ihan kukkakaupassa kukkaseppeleet tms.

Narsistin ”ystäväksi” pääsee olemalla kaikesta samaa mieltä, ja mm tykkäämällä heidän typeristä postauksistaan, (mutta jättämällä ne oikeasti sisimmässä omaan alhaiseen arvoonsa).

Sinun tähtihetkeäsi ihanan lapsesi, uuden talosi, kivan puolisosi kanssa narsisti ei pysty poistamaan, ja on periaatteessa ihan sama tykkääkö hän ns normaalien ihmisten päivityksistä. Hän laskee vain omia ”ystäviään”

Voimia! Ajatellaan että nämä itsestään selfieitä yms kuvia postaavat (aikuiset?) tuovat meille muille huvitusta 😅🙈

Kuvailit juuri äitini. Hänen päivityksistään kun tykkää niin kaikki on ok. Jos niistä ei tykkää alkaa syynätä: miksi tuo ei tykännyt ja plaa plaa, mikä hänellä on minua vastaan. Minulla on äitini kanssa tällainen taktiikka, että annan hänelle huomiota somessa, niin välit pysyy

Vierailija
85/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilistellään valkkarilla järvi- tai merinäköala taustalla mahdollisimman pienissä vaatteissa. Jalka pitää olla poseerausasennossa. Vieressä on pöytä, jossa juustoja ja kirsikoita.

Kukkaseppele, laituri tai kallio ja auringonlasku

Minä, minä, minä

😂😂😂💁🏽‍♂️

Kenestä sinä itse laitat kuvia someen? Naapuristasi?

Taidan kuitenkin olla sellainen, joka ei itse postaa koskaan itsestään mitään. Mutta stalkkaa muita sitäkin enemmän.

Vierailija
86/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen!

- Korkeasti koulutettu

- Nainen

- Kuvaa itseään

- Ei tykkää muiden jutuista

- Kateellinen kaikesta🙊

- Mies nössykkä

- Höpöttää vain itsestään minäminäminä

Joo, tuntuu olevan näiden kaikkien miehet nössyköitä! Sitten ne alitajuisesti vihaavat vaimojaan, mutta eivät uskalla lähteä ja purkavat pahan olonsa esim lapseen

Vierailija
87/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on jollain ollut tylsä juhannus, kun pitää stalkata muiden kuvia.

Vierailija
88/88 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit postaa sairaudestaan juhannuksenakin vauvalle, jotta heistä puhuttaisiin silloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan