Jos elämästäsi poistettaisiin seksi, miten se muuttuisi?
Oma elämäni ei muuttuisi mitenkään. Olen ollut selibaatissa 15 vuotta.
Kommentit (34)
Itselle seksi on todella tärkeää, jote elämä muuttuisi todella paljon huonompaan suuntaan. Tullu huomattua et jo viiko ilman saa mut nii pahalle päälle ja alakuloseksi.
Plus kylläpä parisuhdekki tuntuis enemä siltä et oltais vaa käppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että täällä on kaikki akat niin kireitä ja kiukkuisia ja haukkuvat muita. Seksin puutteesta se näköjään johtuu.
Ei vaan siitä huonosta sisään-ulos velvollisuusseksistä.
Satunnaisesti tekee mieli mutta se hoituu itse, en kaipaa toista ihmistä lähelleni. Kun hormonitoiminta hiipui, elämä rauhoittui seksin suhteen. Ja elämässä ON muutakin kuin seksi.
N 56
Korkeintaan muilla mutta ei ikimaailmassa omalla kohdalla.
Huumorin Kukkia kirjoitti:
Entäs jos kaikki aiemmatkin sekstailut peruttaisiin?
Tai saakos ne vaihtaa vaikka jäätelöksi?
Kauhistelisin niitä kiloja mitä on kerääntynyt.
Minun elämänlaatuni kyllä heikkenisi. Olen ollut 25 naimisissa saman miehen kanssa ja kun on tottunut saamaan säännöllisesti useamman kerran viikossa, tuntuisi oudolta ja luonnottomalta jos se yhtäkkiä loppuisi.
Jos elämästäni poistettaisiin seksi, jäisin kaipaamaan sitä. Olisin todella surullinen, vielä ollaan niin nuoria. Kymmenessä vuodessa keskinkertaisesta seksistä on kehittynyt kaikilla tasoilla tyydyttävää ja mieltä kutkuttavaa hauskanpitoa.
Puolisoni on paras ystäväni ja ilman seksiäkin se ystävyys pitää meidät yhdessä, mutta haluaisin vielä kymmeniä seksintäyteisiä aviovuosia lisää.
Pari tuntia enemmän Nintendoa viikossa.
Jos jäisi muistiin se, millaista seksi on ja jos jäisi himot kuten normaalisti, eikä voisi edes yksin niistä päästä eroon, niin minusta tulisi alkuun äkäinen, kunnes lopulta himo hyytyisi kokonaan ja sen jälkeen pärjäisin eikä äkäisyyttäkään olisi. Pärjäisin ihan hyvin siis.
Parin vuoden ajan oli vakavaa sairastelua parisuhteen toisella osapuolella ja hyvin vähäinen seksi sen tiimoilta. Vaikka alkuun *itutti huolimatta siitä että ymmärsin miksei toinen tietenkään halua entiseen malliin enää seksiä (minä odotin hänen aloitettaan, en siis painostanut mitenkään!), huomasin olevani äkäinen (ja himoissani), mutta kun aikaa kului, himoni hyytyivät ja siinä tilanteessa elämä alkoi helpottamaan ja uskalsin taas halata toista ilman, että "viisari värähtää" ja olen taas "himokierteessä".
Lopulta himojani sitten toisen parannuttua heräteltiin hetki, kun olivat totaalisesti hävinneet, mutta kyllä sitä seksiä kaipasi totta puhuen, vaikkei mitään panopupuja ollakaan, kun lopulta päästiin useampaan kertaan kuin kerta kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Mieheni kanssa ollaan ihan täydelliset seksuaaliset mätsit ja ollaan puhuttu että mitenhän sitä selviäisi jos toisen menettäisi kun ei enää osaisi tyytyä vähempään ja toista vastaavaa voisko tulla kohdalle?
Haluan paljon meillä on intohimoa, elämänlaatu laskisi aivan valtavasti jos seksi loppuisi.
Sinä olet väärällä palstalla. Tällä palstalla on vain katkeria akkoja jotka vihaa miehiään ja miehiä jotka eivät ole koskaan naista saaneetkaan.
Seksitön elämä on ihanaa. Ei tarvitse olla kenenkään jyystettävänä! Mikään ei ole parempaa.
Kaipa joutuisin myymään seksinukkeni pois, jos en enää syystä tai toisesta pystyisi harrastamaan seksiä sen kanssa.
Olisi aika todella kamalaa. Saan seksistä niin valtavasti. En kokisi olevani kokonaisvaltaisesti minä, jos elämässäni ei olisi seksiä. Toki varmaan jossain vaiheessa tulisi jotain muuta tilalle... Mutta olisi se surullista. Olen koko elämäni osannut nauttia seksuaalisuudestani ja sen moninaisista muodoista, mutta vasta nyt koen oikeasti pääseväni sinne syvyyksiin josta aikaisemmin vain osasin haaveilla. Olen kaiken lisäksi juuri löytänyt sen täydellisen kumppanin, jonka kanssa natsaa tällä elämän osa-alueella uskomattoman hienosti (muillakin osa-alueilla kivasti).
Jos seksi häviäisi... tulisi minusta ärtyisä ja surullinen, vajaa ihminen.
N46
Harmittaisi, mutta on sitä ennenkin eletty kausia ilmankin.