Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan jo nyt tulevaa kesää

Vierailija
13.04.2025 |

Hellehulluja, hellettä, kuumaa asuntoa, kesäpukeutumista, Iltalehtien "seurataan vuosisadan lämpimintä päivää" tarinoita jne jne. En osaa pukeutua, inhoan muutenkin paljastavia vaatteita. 

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei minua ainakaan ilmastoidussa talossani haittaa yhtään 🤭

Vierailija
2/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin. En meinaa pärjätä talvella. En kestä pimeää ja kylmää, iho voi huonosti ja astmayskä vaivaa. Rakastan valoa ja lämpöä. Olenkin syntynyt ihan väärään maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kevät- enkä kesäihmisiä. Liikaa valoa ja helteet on ihan he*vetistä.

Kevään voisi jättää kokonaan pois, koska se on pahinta migreeniaikaa ja kesä voisi kestää pari viikkoa. Elokuuhun tultaessa alkaa jo helpottaa, kun illat pimenee. Syksyn ruska-aika vois taas puolestani kestää vaikka kuukausia :D 

Vierailija
4/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kevät- ja kesävihaaja. Syksy ja talvi best!

Vierailija
5/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkyys se vasta syvältä onkin 

Vierailija
6/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole kevät- enkä kesäihmisiä. Liikaa valoa ja helteet on ihan he*vetistä.

Kevään voisi jättää kokonaan pois, koska se on pahinta migreeniaikaa ja kesä voisi kestää pari viikkoa. Elokuuhun tultaessa alkaa jo helpottaa, kun illat pimenee. Syksyn ruska-aika vois taas puolestani kestää vaikka kuukausia :D 

Oletko minä? 😊 Oltaisiin parhaita kavareita, jos joskus tavattaisiin, jokainen lause oli kuin minun kirjoittamani. Itse RAKASTAN syksyä. Ap

Vierailija
7/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas päinvastoin. En meinaa pärjätä talvella. En kestä pimeää ja kylmää, iho voi huonosti ja astmayskä vaivaa. Rakastan valoa ja lämpöä. Olenkin syntynyt ihan väärään maahan.

Pakkaa tavarasi ja osta matkalippu. EI täällä pakko ole olla!

Vierailija
8/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin juuri uuteen asuntoon ja jännitän millainen tämä on kesällä, edellinen oli nimittäin sairaan kuuma. Nyt paistaa ilta-aurinko omalle seinälle, edellisessä keskipäivän aurinko.

Vierailija
9/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et pakkaa kesäksi?

Vierailija
10/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesäkuun sää sijainnissa Suomi 2025

Suomen lämpötilat vaihtelevat kesäkuussa 12C ja 16C välillä".

Kiitos🙏

11/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä tulevaa syksyä ja talvea 🥶🌑

Vierailija
12/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi paljastella?

Vierailija
13/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valo ja lämpö aiheuttavat negatiivisia tunteita, niin sinulla on pahanlaatuisia mielenterveysongelmia ja tarvitset kipeästi ammattilaisten apua, hoitoa, kuntoutusohjelman ja lääkityksen.

Ei ole normaalia.

Vierailija
14/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin turha kommentti. Kun asuu Suomessa niin niitä ilmoja on monenlaisia. Onneksi ei kuitenkaan yleensä ole kuuma.

Vierailija
15/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ylipainoinen ja kesä on minulle rankkaa aikaa. Minäkään en osaa pukeutua millään tavalla. Mekoissa näytän kahta kauheammalta ja shortseja tai caprihousuja en edes suostu ajattelemaan.

Vierailija
16/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyä jo odotan minäkin , se on ihanin vuodenaika, etenkin ruska-aika. Kesässä on pahinta valoisat illat, etenkin jos aurinko paahtaa kuumasti.

Vierailija
17/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma asunto on yleisesti hirveän tuskallista, mutta eniten kaipaan kesähelteillä peittoa <3 

Vierailija
18/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Ei ne halua meitä Kanarialle.

Vierailija
19/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset oireilevat aina keväällä. Kun valo ja lämpö lisääntyy, ja pitää vähentää vaatteita ja kaikki paljastuu.

Vierailija
20/84 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valo ja lämpö aiheuttavat negatiivisia tunteita, niin sinulla on pahanlaatuisia mielenterveysongelmia ja tarvitset kipeästi ammattilaisten apua, hoitoa, kuntoutusohjelman ja lääkityksen.

Ei ole normaalia.

Voi hyvän tähden. Meidän kaikkien kehot ei ole samasta puusta veistetty, jotkut kestää lämpöä huonommin kuin toiset. Tottakai jos kokoajan on epämiellyttävä olo ja nukkuu huonosti niin sitä ei jaksa ja ahdistaa. Se ei tee mielisairasta. Vaikka toki niitäkin löytyy joilla vaikuttaa mielenterveyteen. Mutta sinä niin kuin hyppäsit johonkin syvään päätyyn tuon koko kommentin kanssa, haloo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi