Jos elämästäsi poistettaisiin seksi, miten se muuttuisi?
Oma elämäni ei muuttuisi mitenkään. Olen ollut selibaatissa 15 vuotta.
Kommentit (34)
Selvästi sinulla joku trauma on kun pitää seksin puutteesta tänne kirjoitella.
Paljon. Mieheni kanssa ollaan ihan täydelliset seksuaaliset mätsit ja ollaan puhuttu että mitenhän sitä selviäisi jos toisen menettäisi kun ei enää osaisi tyytyä vähempään ja toista vastaavaa voisko tulla kohdalle?
Haluan paljon meillä on intohimoa, elämänlaatu laskisi aivan valtavasti jos seksi loppuisi.
Ei mitenkään kun ei sitä seksiä ole nytkään. Ei ole ollut noin 14 vuoteen. Entistä miestä ei entisen liiton kahdeksaan viime vuoteen seksi kiinnostanut. Tai kiinnosti mut ei mun kanssa. Olen jo 53 v enkä jaksa ja viitsi enää seksiä jahdata, kun kaikilta miehiltä kuulee vaan että olen mummoiässä ja liian vanha ja sori mut etsin nuorempaa seuraa.
EI mitenkään! seksi kuuluu Vain Avioliittoon!eli eläisin normaalia elämää kuten tähänkin asti 46 vuotta itsenäisenä naisena.
Ei mitenkään. Alemman tason miehenä en saa seksiä vaikka haluaisin.
Muuttuisi paremmaksi, kun ei tarvitsisi sietää jatkuvaa vonkaamista, ja sitten murjotusta jos itseäni ei haluta.
Täällä vielä yksi lisää, joka sanoo eläneensä kauan ilman seksikumppania. Sanoisin, että usein olen ajatellut, että parhaat orgasmit saa ihan itse tekemällä... en tiedä jaksaisinko jotain kumppania...
On niin paljon miehiä, joille seksi ei ole mitään muuta kuin sisään-ulos-sisään-ulos ja sellaista en halua ja sellaiseen en alennu. En jaksa myöskään alkaa kouluttamaan ketään miestä... Kerran sain jopa kouluttaa neljän lapsen eronnutta isään suutelemaan eli ei osannut edes suudella... Ikävää, että suutelemista on niin vaikea harrastaa ypöyksin... Koskahan jotkut keksivät alkaa etsiä pelkkiä suutelukavereita jollakin palstalla?
Entäs jos kaikki aiemmatkin sekstailut peruttaisiin?
Tai saakos ne vaihtaa vaikka jäätelöksi?
Se muuttuisi puutteiseksi.
Ehkä hivenen murheiseksi.
Minä tulisin ärtyiseksi.
Alkaisin kyylääväiseksi.
Olisi vain perunaa päivälliseksi.
En tulisi kunnolla uniseksi.
Siis elämä menisi valvomiseksi
ja sängyssä yksin piehtaroimiseksi.
Lopulta tulisin epätoivoiseksi.
Se olisi ihanaa. Ei enää velvollisuusseksiä.
En tiedä kuinka kauan jaksaisin avioliittoa mieheni kanssa. Seksi on se, missä olemme parhaita yhdessä. Jos kiukuttelun ja negatiivisuuden vastapainona ei olisi hyvää seksiä, olisi raskasta.
Ei mitenkään. Olen harrastanut seksiä viimeksi 20v sitten.
Ei ihme että täällä on kaikki akat niin kireitä ja kiukkuisia ja haukkuvat muita. Seksin puutteesta se näköjään johtuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka kauan jaksaisin avioliittoa mieheni kanssa. Seksi on se, missä olemme parhaita yhdessä. Jos kiukuttelun ja negatiivisuuden vastapainona ei olisi hyvää seksiä, olisi raskasta.
Minulla kiukuttelu tappaa seksihalut.
Tässä on parin viikon kuluttua 4v päivä ilman seksiä, koska mieheni ei halua minua eli ei muuttuisi.
Ei mitenkään muuttuisi. Olemme hieman yli 50v pariskunta, eikä meillä mitään seksiä ole ollut yli 10 vuoteen.
Olemme onnellinen pariskunta ja yhteinen aikamme on jotain muuta kuin seksiä.
Ja seksi kuuluu nuorille, ei enää yli 40-50 vuotiaille.
Se olisi oikeaa ja hyvää elämää. Ja onkin.
Pienempi sähkölasku kun en latailisi seksikumppania enää.