Mielipiteitä? Pojallemme nimeksi Ilpojonne Kenneth
Mitä mieltä olette nimivalinnastamme Ilpojonne Kenneth?? Sukunimi on tavallinen ja yleinen -nen päätteinen. Kenneth on ehkä vähän vierasperäinen nimi monien mielestä, mutta haluttaan laittaa se koska se on suvussa (se on tätini enlantilaisen miehen nimi). Ristiäisiin pari viikkoa!!:)
Kommentit (51)
Repesin. En tajua mitä ihmiset saa näistä porvoon nimivalinnoista mutta tää kyllä kietämättä sai nauramaan ääneen.
Ei jeesus tää on ihan selkee trolli... Koittakaapas sananmuunnoksella.
Kaikella ystävyydellä ap, jos olet todellinen niin mitä en kyllä usko, mutta jos nyt näin olisi, niin olet tekemässä itsestäsi maailmanluokan pelleä. Unohda ja anna lapselles asiallinen nimi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:46"]Naurettava!
[/quote]
EIKÄ OLE!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:03"]
Kaikella ystävyydellä ap, jos olet todellinen niin mitä en kyllä usko, mutta jos nyt näin olisi, niin olet tekemässä itsestäsi maailmanluokan pelleä. Unohda ja anna lapselles asiallinen nimi.
[/quote]????
Ilpo nimen on saanut 5718 poikaa ja Jonnen 3800 poikaa. Kenneth nimi on yli 3000 pojalla. Mikään näistä nimistä ei ole mitenkään super harvinainen tai omituinen... Ilpo juontuu kalevalasta ja Jonne vanhasta raamatullisesta nimestä Johannes. Mitä epäasiallista noissa on?
Ilmeisesti ihmisillä on jotain yhdysnimiä vastaan? Minulla ja siskollani on molemmilla tuollaiset samanlaiset nimet, eikä niiden kanssa ole ikinä ollut mitään ongelmia tai mitään haukkuja en ole kuullut. En nyt viitsi koko nimiä paljastaa, mutta omani on "-mari" loppuinen, ja tunnen muitakin joilla on sama nimen loppuosa. Sori vaan, mutta kaikki ei halua antaa lapsensa nimeksi jotain Lucaa tai Eemiliä.
Siis voiko ap olla todellinen? Oikeesti? Aika sitkeästi kyllä potkii provoaan eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:23"]
Siis voiko ap olla todellinen? Oikeesti? Aika sitkeästi kyllä potkii provoaan eteenpäin.
[/quote]
No jos joku ei usko että olen todellinen niin tuskin siinä mitkään mun sanomiset auttaa. Jos vakuutan että olen todellinen niin tuskin uskot siltikään.. - ap
No jos olet ap niin onnea, aiot laittaa lapselles yhden Suomen pelleimmistä nimistä joka tulee aiheuttamaan repeämisiä kaikkialla missä se luetaan tai äänen lausutaan. Oikeesti nainen, nyt ryhdistäydy ja muista että se on vaan ne hormoonit jotka tekee tollasta. Kun nyt laitat sille lapselles nimeksi vaikka Ilpo Jonne Kenneth, niin parin vuoden päästä häpeät silmät päästäsi että koskaan edes harkitsit tota nimihirvitystä joka on niin kauhea etten raaski sitä edes kirjoittaa. Yks ihan hirveimpiä täällä ehdotettuja ikinä, ohi menee vain Mies-Aarre joka sekin varmaan oli provo.
Ehdottaisin Ilpokenneth Jonne tai Jonnekenneth Ilpo tai Kennethjonne Ilpo tai Kennethilpo Jonne