Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä ja mies otti lehtipihvin ja

Vierailija
24.06.2014 |

vittu sen pepsin, repesin sisälläni niin pahasti ettei mitään rajaa. Kuulemma aina ottaa saman satsin. Joo ei tule toisia treffejä, mikä pösilö.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:47"]

Muakin vituttaa kun mennään syömään,itse otan aina viiniä ja mies maitoa,on kuulemma parasta ruuan kanssa mutta mua hävettää!

[/quote]Minäkin juon kotona aina maitoa, mutta kokemukseni on osoittanut ettei se ruokapaikoissa aina maistu kovin hyvälle/ole tarpeeksi kylmää minun makuuni, joten kokis on toinen mitä voin ruoan kanssa ottaa.

Vierailija
42/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juhannuksena lapsille lehtipihvejä, grillimaustetuttejen voinappien ja uusien perunoiden kanssa. ;))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]

No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap

[/quote]

Olen lukenut miten eteviä kiinlaiskokit ovat. Osaavat kuulemma maustaa rotanlihan maistumaan aivan kanalta.

[/quote]Kaikkihan tuommoinen omituinen maistuu luonnostaan kuulemma kanalta, niin marsut kuin oravatkin.

[/quote]

Sitäpaitsi ei kanassakaan ole muuta syötäväksi kelpaavaa kuin munat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan