Olin treffeillä ja mies otti lehtipihvin ja
vittu sen pepsin, repesin sisälläni niin pahasti ettei mitään rajaa. Kuulemma aina ottaa saman satsin. Joo ei tule toisia treffejä, mikä pösilö.
Kommentit (43)
Tein juhannuksena lapsille lehtipihvejä, grillimaustetuttejen voinappien ja uusien perunoiden kanssa. ;))))
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]
No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap
[/quote]
Olen lukenut miten eteviä kiinlaiskokit ovat. Osaavat kuulemma maustaa rotanlihan maistumaan aivan kanalta.
[/quote]Kaikkihan tuommoinen omituinen maistuu luonnostaan kuulemma kanalta, niin marsut kuin oravatkin.
[/quote]
Sitäpaitsi ei kanassakaan ole muuta syötäväksi kelpaavaa kuin munat.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:47"]
Muakin vituttaa kun mennään syömään,itse otan aina viiniä ja mies maitoa,on kuulemma parasta ruuan kanssa mutta mua hävettää!
[/quote]Minäkin juon kotona aina maitoa, mutta kokemukseni on osoittanut ettei se ruokapaikoissa aina maistu kovin hyvälle/ole tarpeeksi kylmää minun makuuni, joten kokis on toinen mitä voin ruoan kanssa ottaa.