Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä ja mies otti lehtipihvin ja

Vierailija
24.06.2014 |

vittu sen pepsin, repesin sisälläni niin pahasti ettei mitään rajaa. Kuulemma aina ottaa saman satsin. Joo ei tule toisia treffejä, mikä pösilö.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt tekee mieli lehtipihviä. Onneksi ei ole treffejä.

Vierailija
22/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalle lehtipihvi ja ranskalaiset on turvallinen valinta, kun on vatsaoireita ja noista ei ainakaan tule mitään. Filepihvi on kuitenkin paljon kalliimpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:59"]Sä et miestä tuu saamaan...jos et himmaa...

[/quote]

Ainakin joltain komealta av-mammoihin kallellaan olevalta hipinrentulta varmasti saa, jos noin hanakasti on pihvejä vastaan.

-Mies 33 ja kasvisruokahaaste, siksi on vähän puutteessa oleva olo ;)

Vierailija
24/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, täällä aukesi :D

Vierailija
25/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avatkaa nyt tämä vitsi. Lapsellista hihittää keskenään.

Vierailija
26/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:18"]Pepsi on sokeriotua epäterveellistä paskaa. Miten helvetissä te voitte juoda liharuoan kanssa jotain imelää? Hyi saatana.

[/quote]

Mun mies juo koko ajan Pepsiä, ja on sille jotenkin yliherkkä ja pieree kuin norsu. :/

Vierailija
27/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä juttu tää nyt sit oli? Haha, onpa hauskaa. Kun kaikki ei nyt tiedä tätä juttua. 

Vierailija
28/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:18"]Pepsi on sokeriotua epäterveellistä paskaa. Miten helvetissä te voitte juoda liharuoan kanssa jotain imelää? Hyi saatana.

[/quote]

Pepsi Maxissa ei ole sokeria.

Vierailija
29/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]

Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...

[/quote]

Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?

Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.

[/quote]

Laumasieluisuutta on myös väittää tykkäävänsä viineistä ylipäätään. Kaikki maistuu aivan helvetin pahalta ruoan kanssa. Miten helvetissä joku voi sitä nauttia? Suomalaisten viiniharrastus on koomisinta, mitä tässä maailmassa voi olla. Ei helvetti teidän kanssa...

[/quote]

Viinistä saa kunnon kännin, niin eukon tekemän ruuan paha maku unohtuu. (Joo tiedän että vikaa on myös minussa...)

Vierailija
30/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]

Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...

[/quote]

Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?

Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.

[/quote]

Laumasieluisuutta on myös väittää tykkäävänsä viineistä ylipäätään. Kaikki maistuu aivan helvetin pahalta ruoan kanssa. Miten helvetissä joku voi sitä nauttia? Suomalaisten viiniharrastus on koomisinta, mitä tässä maailmassa voi olla. Ei helvetti teidän kanssa...

[/quote]

Viini oli esimerkki, itse en voi sietää ollenkaan, enkä juo missään olosuhteissa, joten voit ihan hyvin lopettaa kiroilun.... 

Vierailija
31/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se oliki joku bb-Jani, joka sen lehtipihvin pepsi maxilla otti... Noh ihan sama, äijällä oli hyvä maku, jos ei oteta pepsi maxia lukuun!

T.20

Vierailija
32/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:30"]No mikä juttu tää nyt sit oli? Haha, onpa hauskaa. Kun kaikki ei nyt tiedä tätä juttua. 

[/quote]

Sitä varten on haku toiminto, jonka kautta löydät monta ketjua, joissa on sisäpiiri viitteitä aiheesta lehtipihvi. Hyvällä tuurilla onnistut löytämään alkuperäisen lähteen.

T: majava ketjua turhaan etsinyt teinimamma

Vierailija
33/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:35"]Eiku se oliki joku bb-Jani, joka sen lehtipihvin pepsi maxilla otti... Noh ihan sama, äijällä oli hyvä maku, jos ei oteta pepsi maxia lukuun!

T.20

[/quote]

Oliko se joku tärkeäkin jonkun av-mamman exkumppani, vai miksi sen perversioita ruokaan liittyen riepotellaan täällä? Tekikö se lehtipihville niin sanotusti käpykakut if you know what I mean?

Vierailija
34/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:35"]Eiku se oliki joku bb-Jani, joka sen lehtipihvin pepsi maxilla otti... Noh ihan sama, äijällä oli hyvä maku, jos ei oteta pepsi maxia lukuun!

T.20

[/quote]

Oliko se joku tärkeäkin jonkun av-mamman exkumppani, vai miksi sen perversioita ruokaan liittyen riepotellaan täällä? Tekikö se lehtipihville niin sanotusti käpykakut if you know what I mean?

Vierailija
35/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB 2006? Jani ja lehtipihvi?

Vierailija
36/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]

No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap

[/quote]

Olen lukenut miten eteviä kiinlaiskokit ovat. Osaavat kuulemma maustaa rotanlihan maistumaan aivan kanalta.

Vierailija
37/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:39"]

T.20

[/quote]

[/quote]Av-mammaa vaan ärsytti niin paljon, kun Jani olisi saanut mitä tahansa eikä parempaa keksinyt, ilmeisesti? Ja sitä ärsytystä av-mamma onkin sitten useaan otteeseen täällä purkanut. Haulla löytää aika monta aloitusta tosiaan.

Vierailija
38/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni saa syödä mitä haluaa, eikä se ole mikään turn-off. Toki terveellisyysaspektit otan joskus esille, mutta senkus syö mitä tykkää ja mihin meillä on varaa. Itsekin syön joka päivä feta-tonnikala-tomaatti-kurkku-kananmuna-paprika-meloni-salaatti -salaatin. Joka päivä.

Oletko ajatellut, että ehkä vauva-palstalla muista paskaa puhuva mamma on miehelle totaalinen turn-off.

Vierailija
39/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]

No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap

[/quote]

Olen lukenut miten eteviä kiinlaiskokit ovat. Osaavat kuulemma maustaa rotanlihan maistumaan aivan kanalta.

[/quote]Kaikkihan tuommoinen omituinen maistuu luonnostaan kuulemma kanalta, niin marsut kuin oravatkin.

Vierailija
40/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa kun mennään syömään,itse otan aina viiniä ja mies maitoa,on kuulemma parasta ruuan kanssa mutta mua hävettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä