Olin treffeillä ja mies otti lehtipihvin ja
vittu sen pepsin, repesin sisälläni niin pahasti ettei mitään rajaa. Kuulemma aina ottaa saman satsin. Joo ei tule toisia treffejä, mikä pösilö.
Kommentit (43)
Mitä itse otit? Missä junttilassa on nykyään lehtipihvejä? ABC:lla?
Tää avaus ei taida aueta ihan kaikille.... :)
Tää on vissiin joku av-legenda.. ? ;)
Mutta oispa kiva saada piiiitkästä aikaa HYVÄ lehtipihvi, maustevoinappi siihen päälle. Enpä muista milloin viimeksi oisin syönyt sellaisen.. :D
No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap
Pösilö mikä pösilö, siis sinä.
Jos tämä jollakin lailla liittyi johonkin julkkisjuttuun, tiedätkö että on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä koskaan kuulleetkaan. Minäkin oln aina pitänyt lehtipihvistä, kunhan se on hyvää.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:59"]
Mitä itse otit? Missä junttilassa on nykyään lehtipihvejä? ABC:lla?
[/quote]Kaipa niitä on, koska julkkiskokki Stefan Richter käy aina välillä abc:llä syömässä lehtipihvin&ranskalaiset.
Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]
Pösilö mikä pösilö, siis sinä.
Jos tämä jollakin lailla liittyi johonkin julkkisjuttuun, tiedätkö että on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä koskaan kuulleetkaan. Minäkin oln aina pitänyt lehtipihvistä, kunhan se on hyvää.
[/quote]Tiedätkö että on ihmisiä jotka eivät ole myöskään syöneet/nähneet lehtipihviä, kuten minäkin, mutta silti vanhana av-mammana tiedän tän jutun :)
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/stefan_richter_nyt_olisi_aika_loytaa_nainen
siinäpä vielä linkki stefanin herkkuihin
Kuulostaa hyvältä, en ole vuosiin syönyt lehtipihviä. Silloin join Coca Colaa. Nyt ottaisin Pepsi Maxin.
ap raukka! voiko ihminen enää pinnallisemmaksi sortua... kasva jo aikuiseksi!
No eihän tuo valinta nyt automaattisesti ollut turn offi mutta se hehkutus kuinka hän joka päivä syö tämän annoksen oli mulle liikaa :) Mut juu, hauskaa oli tai koomista kuten ehkä jotkut tietääkin mihin viittaan. -ap ps. ei tän pitänyt olla mikään pahanmielen-avaus! ;)
Pepsi on sokeriotua epäterveellistä paskaa. Miten helvetissä te voitte juoda liharuoan kanssa jotain imelää? Hyi saatana.
Missä edes myydään lehtipihvejä? Treffit ABC:llä?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]
Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...
[/quote]
Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?
Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:18"]
Missä edes myydään lehtipihvejä? Treffit ABC:llä?
[/quote]
Ainakin Sellon ravintola Retrossa. Hyvää on :)
Oi nam! Olen jo viimeiset 18 vuotta syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti lehtipihviä ja aina olen ottanut siihen cokiksen viereen! Lehtipihvihimo on harvoista himoista, joista en pääse eroon pelkällä ajan kulumisella, sellainen on saatava, kun himo iskee!
Eli en minä 7-vuotiaana ole ihan niin tyhmä ollut, kun kerran julkkiksetkin tuota yhdistelmää kehuu ;) Ja edelleen otan sen cokiksella. Jos tarjolla pepsiä (onneksi vakipaikassani näin ei ole, eikä se paikka ole mikään rupuinen abc), niin sitten kivennäisvesi.
Itsekkin söisin joka päivä, jos perse ja lompsa kestäisi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]
[/quote]
Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?
Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.
[/quote]
Laumasieluisuutta on myös väittää tykkäävänsä viineistä ylipäätään. Kaikki maistuu aivan helvetin pahalta ruoan kanssa. Miten helvetissä joku voi sitä nauttia? Suomalaisten viiniharrastus on koomisinta, mitä tässä maailmassa voi olla. Ei helvetti teidän kanssa...
Sä et miestä tuu saamaan...jos et himmaa...