Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä ja mies otti lehtipihvin ja

Vierailija
24.06.2014 |

vittu sen pepsin, repesin sisälläni niin pahasti ettei mitään rajaa. Kuulemma aina ottaa saman satsin. Joo ei tule toisia treffejä, mikä pösilö.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et miestä tuu saamaan...jos et himmaa...

Vierailija
2/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse otit? Missä junttilassa on nykyään lehtipihvejä? ABC:lla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janiko?

Vierailija
4/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus ei taida aueta ihan kaikille.... :)

Vierailija
5/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vissiin joku av-legenda.. ? ;)

Mutta oispa kiva saada piiiitkästä aikaa HYVÄ lehtipihvi, maustevoinappi siihen päälle. Enpä muista milloin viimeksi oisin syönyt sellaisen.. :D

Vierailija
6/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lounaspaikka, kiinalaista, pastaa ja leikkeleitä yms. oli tarjolla. Kuulemma syö joka päivä!! ton saman satsin siis 5x/vko. No, onneksi en käyttänyt aikaani lounasta enempää :) Mitä itse otin? Pastaa ja kesäkurpitsaa ja parmesania.- ap

Vierailija
7/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö mikä pösilö, siis sinä.

Jos tämä jollakin lailla liittyi johonkin julkkisjuttuun, tiedätkö että on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä koskaan kuulleetkaan. Minäkin oln aina pitänyt lehtipihvistä, kunhan se on hyvää.

Vierailija
8/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:59"]

Mitä itse otit? Missä junttilassa on nykyään lehtipihvejä? ABC:lla?

[/quote]Kaipa niitä on, koska julkkiskokki  Stefan Richter käy aina välillä abc:llä syömässä lehtipihvin&ranskalaiset.

Vierailija
9/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...

Vierailija
10/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]

Pösilö mikä pösilö, siis sinä.

Jos tämä jollakin lailla liittyi johonkin julkkisjuttuun, tiedätkö että on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät ole siitä koskaan kuulleetkaan. Minäkin oln aina pitänyt lehtipihvistä, kunhan se on hyvää.

[/quote]Tiedätkö että on ihmisiä jotka eivät ole myöskään syöneet/nähneet lehtipihviä, kuten minäkin, mutta silti vanhana av-mammana tiedän tän jutun :)

Vierailija
11/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, en ole vuosiin syönyt lehtipihviä. Silloin join Coca Colaa. Nyt ottaisin Pepsi Maxin.

Vierailija
13/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap raukka! voiko ihminen enää pinnallisemmaksi sortua... kasva jo aikuiseksi!

Vierailija
14/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo valinta nyt automaattisesti ollut turn offi mutta se hehkutus kuinka hän joka päivä syö tämän annoksen oli mulle liikaa :) Mut juu, hauskaa oli tai koomista kuten ehkä jotkut tietääkin mihin viittaan. -ap ps. ei tän pitänyt olla mikään pahanmielen-avaus! ;)

Vierailija
15/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi on sokeriotua epäterveellistä paskaa. Miten helvetissä te voitte juoda liharuoan kanssa jotain imelää? Hyi saatana.

Vierailija
16/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä edes myydään lehtipihvejä? Treffit ABC:llä?

Vierailija
17/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]

Kyllä munkin mielestä on pösilöä ottaa joku pepsi liharuoan kanssa!!! Tai ylipäätään minkään ruoan kanssa...

[/quote]

Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?

Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.

Vierailija
18/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:18"]

Missä edes myydään lehtipihvejä? Treffit ABC:llä?

[/quote]

Ainakin Sellon ravintola Retrossa. Hyvää on :)

Vierailija
19/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nam! Olen jo viimeiset 18 vuotta syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti lehtipihviä ja aina olen ottanut siihen cokiksen viereen! Lehtipihvihimo on harvoista himoista, joista en pääse eroon pelkällä ajan kulumisella, sellainen on saatava, kun himo iskee!

Eli en minä 7-vuotiaana ole ihan niin tyhmä ollut, kun kerran julkkiksetkin tuota yhdistelmää kehuu ;) Ja edelleen otan sen cokiksella. Jos tarjolla pepsiä (onneksi vakipaikassani näin ei ole, eikä se paikka ole mikään rupuinen abc), niin sitten kivennäisvesi.

Itsekkin söisin joka päivä, jos perse ja lompsa kestäisi.

Vierailija
20/43 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:05"]

[/quote]

Voisiko olla, että joku tykkää itse, omasta halustaan, tehdä näin?

Ei ole kauaakaan siitä, kun juntiksi leimattiin se, joka punaviiniä kala-aterialla nautti, mutta mites nyt? Kun enhän mä voi, kun ei muutkaan, vai? Tuo se vasta junttimaista laumasieluisuutta on.

[/quote]

Laumasieluisuutta on myös väittää tykkäävänsä viineistä ylipäätään. Kaikki maistuu aivan helvetin pahalta ruoan kanssa. Miten helvetissä joku voi sitä nauttia? Suomalaisten viiniharrastus on koomisinta, mitä tässä maailmassa voi olla. Ei helvetti teidän kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän