Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin parvekkeelta kun joku mummeli

Vierailija
22.08.2022 |

Huusi ja raivosi tossa kadulla jollekki. Ainut vaa että siinä ei ollu muita. Käveli sitten vähän matkaa ja käänty takaisin ja taas karju ja käsillä vielä heilu painottaakseen asiansa. En saanu selvää mitä huusi kun autot metelöi, mutta kiroili ja karjui. Skitsofreenikko? Lähti sitten muina miehinä jatkamaan matkaansa. Hieman homssuisen näköinenki oli, tukka takkuinen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parvekkeelta kun joku mummeli osasi tehdä otsikon josta selviää aloituksen aihe.

Vierailija
2/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli riehui muina miehinä. On aika ottaa mummosta vaarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko auto tai pyöräilijä säikäyttänyt ajamalla lähes päälle. Kyllä niitä hyviä raivoamisen aiheita löytyy vaikka sinä et niitä huomaisi.

Itse kävelin viime viikolla suojatiellä oikeassa reunassa kevyen liikenteen väylällä jossa ei ole erillistä pyörätietä ja naispyöräilijä ohitti takaa oikealta kiilaten kovaa vauhtia juuri kun olin palaamassa suojatieltä väylälle niin että jouduin pysähtymään etten jäänyt alle. En ryhtynyt huutamaan sillä kertaa vaikka olisi ollut aihetta. Siinä kohtaa pyöräilijän kuuluu ohittaa vasemmalta, koska ei ole koko kadulla erillistä pyörätietä mutta väylä on nelisen metriä leveä joten tyhjää tilaa kyllä olisi ollut.

Vierailija
4/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..

Ap

Vierailija
5/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikka alkava muistisairaus tms.  Miksi kyselet?

Vierailija
6/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko auto tai pyöräilijä säikäyttänyt ajamalla lähes päälle. Kyllä niitä hyviä raivoamisen aiheita löytyy vaikka sinä et niitä huomaisi.

Itse kävelin viime viikolla suojatiellä oikeassa reunassa kevyen liikenteen väylällä jossa ei ole erillistä pyörätietä ja naispyöräilijä ohitti takaa oikealta kiilaten kovaa vauhtia juuri kun olin palaamassa suojatieltä väylälle niin että jouduin pysähtymään etten jäänyt alle. En ryhtynyt huutamaan sillä kertaa vaikka olisi ollut aihetta. Siinä kohtaa pyöräilijän kuuluu ohittaa vasemmalta, koska ei ole koko kadulla erillistä pyörätietä mutta väylä on nelisen metriä leveä joten tyhjää tilaa kyllä olisi ollut.

Hyvä pointti, mutta seisoin siinä 2 minsaa jo ennen ku edes tää mummeli siihen ilmestyi. Näin kun tuli ulos eräästä kirpparista joka on tässä kadulla. Käveli sieltä iha normaalisti muutaman metrin, ja sit alko yhtäkkiä räyhäämään. Siitä ei muita menny sillo hetkeen. (Tää on pieni rauhallinen kaupunki).

Ap

Vierailija
7/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei se puhunut kännykkään ja nappikuuloke korvassa? Kiinnitin saman tapaiseen ihmiseen huomiota yks päivä, kun olin koiran kanssa ulkona. Kun kävelin kohdalle, huomasin hänen puhuvan puhelimeen. 

Vierailija
8/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma, ettei se puhunut kännykkään ja nappikuuloke korvassa? Kiinnitin saman tapaiseen ihmiseen huomiota yks päivä, kun olin koiran kanssa ulkona. Kun kävelin kohdalle, huomasin hänen puhuvan puhelimeen. 

Jos näin olisi, miksi kääntyi ympäri kohteeseen päin ja räyhäsi, ja heilui molemmilla käsillä kun painotti asiaansa. Tämän jälkeen kääntyi takaisin toiseen suuntaan ja lähti kävelee.

Ap

Vierailija
9/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä huokuu ulostettu sisäistetty naisviha.

Vierailija
10/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, miksi kääntyi ympäri kohteeseen päin ja räyhäsi, ja heilui molemmilla käsillä kun painotti asiaansa. Tämän jälkeen kääntyi takaisin toiseen suuntaan ja lähti kävelee.

Ap

Ainiin ja vielä vilkaisi olan yli 10-15m kauempana kun käveli. Ikäänkuin katsoakseen tätä mielikuvitus tyyppiä.

Ap

Vierailija
11/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstistä huokuu ulostettu sisäistetty naisviha.

No ihan itekki olen nainen, joten tuskin.

Ap

Vierailija
12/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksessa näkyy selvästi Madonna-Huo_a myytti. Pullantuoksuinen jeesus-mummo kamppailee sisäisen porttonsa kanssa,

Vierailija
13/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ja tyhmää jorinaa ap, hanki elämä.

Vierailija
14/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa ja tyhmää jorinaa ap, hanki elämä.

Niin hankinkin. Pyykit valmiit nyt. Niitä hakemaan pyykkituvasta->

Ap

Vierailija
15/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vilpittömästi kyselin voisiko olla skitso. Tarkkailen yhtä toista ihmistä jolla epäilen olevan, niin siksi kiinnitän huomiota vastaaviin tapauksiin.

Eipä mulla muuta. Nyt pyykkitupaan->

Ap