Naapurista kuuluu väkivallan ääniä. Mies sanoo ettei pidä sekaantua.
Kommentit (130)
Soita 112 , poliisit tulee tarkistamaan.
Miehesi on id i oo tti, muuten.
Soitat heti 112
Olen itsekin soittanut vastaavassa tilanteessa.
Sun mies on ääliö. Soita poliisille.
Soita 112 Poliisi , sano että Välität ja eipähän ole Kellään jälkikäteen valittamista, No ei kukaan puuttunut.
Soita tuntemattomasta numerosta hätänumeroon. Kait ne sieltä neuvovat eteenpäin. Puhui ne mitä hyvänsä, sano, että haluat vain saada tämän heille tietoon. Et ole itse asiantuntija, vain välittävä lähimmäinen.
Onko siellä naapurissa lapsia? Kyllä voi puuttua. Voisiko kysyä neuvoa jostain miten toimia. Esimerkiksi hätäkeskuksesta. Ei ole mukava jos jotain hakataan ja pieksetään oikeasti ja kukaan ei mene väliin eikä välttämättä uhri pysty itse apua hakemaan jostain syystä. Minä en pystyisi kuuntelemaan pitkään ja olemaan sydän kurkussa.
Siskoni menehtyi, kun hänen aviomiehensä sai yllättäen jonkun psykoosikohtauksen. Naapurit kuulivat, kuinka aviomies t a p p o i siskoani hitaasti tunnin ajan. Kukaan ei soittanut häkeen. Jälkeenpäin päivittelivät asiaa medialle.
SOITA HÄKEEN!
Ihmeellisiä kolahduksia ja huutoa ja ihan kuin joku osuisi kovasti seinään moneen kertaan. Kuului selkeä ”ei”. Nyt täysi hiljaisuus. En uskalla soittaa itse, miehen mukaan normimeininki. Laitoin viestin kaverille että soittaa 112.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kolahduksia ja huutoa ja ihan kuin joku osuisi kovasti seinään moneen kertaan. Kuului selkeä ”ei”. Nyt täysi hiljaisuus. En uskalla soittaa itse, miehen mukaan normimeininki. Laitoin viestin kaverille että soittaa 112.
Ap
Miten niin et uskalla soittaa?No soita kuule kytät sitten itsellesikin kun olet noin pahoinpidelty hiljaiseksi.
Tämä on muuten törkeä provo jos on. Sinun kaltaisten takia joutuu opettelemaan miten mies tapetaan, koska poliisit ei tule hädässä keskeyttämään tilannetta. Kun kukaan ei auta on otettava hommat omiin käsiin.
Tuo on juurikin hyvä syy soittaa häkeen. Haloo? Mikä hemmetti ihmisiä vaivaa? Sinuna pistäisin tuon "miehen" vaihtoon. Ilmeisesti hänelle on ihan ok, että perheenjäsentä hakataan. Ootapa vaan, kun hän suuttuu sinulle jostain mitättömästä asiasta.
Miksi et uskalla soittaa, pelkäätkö naapureita vai miestäsi? Jos kyse on jälkimmäisestä, niin olethan tietoinen, että voit hakeutua turvakotiin siksi ajaksi, että saat eron hoidettua ja itsellesi uuden asunnon. Ja jos miehesi pahoinpitelee sinua, niin se on rikos josta kannattaa ilmoittaa poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et uskalla soittaa? Ketä sinä nyt sitten pelkäät? Sitä omaa miestäsi?
Ei mitään