Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurista kuuluu väkivallan ääniä. Mies sanoo ettei pidä sekaantua.

Vierailija
26.06.2021 |

Mitä tehdä.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen oli minun mieheni kun joku oli yrittämässä itsemurhaa jättäytymällä auton alle, sanoi minulle että asia ei minulle kuulu eikä siihen pidä puuttua. Ajettiin vaan ohi ja niin ajoivat seuraavatkin autot. Parin minuutin päästä tullut rekka hoiti sitten homman ja verilammikko jäi siihen kohtaan ihmeteltäväksi.  Sanoin miehelle että olisi voinut kyllä pysähtyä, kun nähtiin tilanne.  Kun ei sitten muutkaan pysähtyneet. Olisi pitänyt edes soittaa hätäkeskukseen.  En tiedä olisinko mitenkään estää tätä.  Mutta miten moni sen miehen aikeet näki.

Vierailija
22/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet naapurissa olevan väkivaltaa, etkä soita 112 niin hyväksyt sen. Ootko sä sellanen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on tyhmiä? Soitat poliisille tietysti. Se on niiden asia tarkistaa ei yksityishenkilön. Miehesi taas on tyypillinen miesraukkis. Ne ei puutu kun naista tapetaan. Miestä voisi auttaakin.

Nehän sanoo tälläkin palstalla, että itsepähän on nainen miehensä valinnut. Tuollaisen miehen joka käskee olemaan puuttumatta minä jättäisin heti.

Vierailija
24/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla varma että ”naapurista” kuuluvat äänet ovat ”väkivallan ääniä”.

Oletteko kuulleet sellaisesta asiasta kuin kotiteatterit? Videopelit?

Olette hysteerisiä akkoja.

Vierailija
25/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi voi lipsauttaa naapurillesi kuka soitti ja putkasta päästyään naapuri voi tehdä sinulle jotain.

Vierailija
26/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen oli minun mieheni kun joku oli yrittämässä itsemurhaa jättäytymällä auton alle, sanoi minulle että asia ei minulle kuulu eikä siihen pidä puuttua. Ajettiin vaan ohi ja niin ajoivat seuraavatkin autot. Parin minuutin päästä tullut rekka hoiti sitten homman ja verilammikko jäi siihen kohtaan ihmeteltäväksi.  Sanoin miehelle että olisi voinut kyllä pysähtyä, kun nähtiin tilanne.  Kun ei sitten muutkaan pysähtyneet. Olisi pitänyt edes soittaa hätäkeskukseen.  En tiedä olisinko mitenkään estää tätä.  Mutta miten moni sen miehen aikeet näki.

Ajelitte siinä siis ees taas.

Vierailija
27/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumeroon soittaminen turhan takia on tuomittavaa, jopa rikos.

Vierailija
28/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita paranoidi.

Vierailija
29/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuluu ekan kerran ääniä niin kannattaa soittaa. Jos kymmeniä kertoja on soitettu ja mitään ei tapahdu niin onhan se melko turhauttavaa. 

Vierailija
30/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä kolahduksia ja huutoa ja ihan kuin joku osuisi kovasti seinään moneen kertaan. Kuului selkeä ”ei”. Nyt täysi hiljaisuus. En uskalla soittaa itse, miehen mukaan normimeininki. Laitoin viestin kaverille että soittaa 112.

Ap

MIKSI i h m e e s s ä. et soita???????

Eihän tuo liity sinuun mitenkään.

Ei tule esiin naapureille että just sinä soitit!

Nyt ryhdistäydy ja soita HETI!!!!!

Vierailija
31/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni menehtyi, kun hänen aviomiehensä sai yllättäen jonkun psykoosikohtauksen. Naapurit kuulivat, kuinka aviomies t a p p o i siskoani hitaasti tunnin ajan. Kukaan ei soittanut häkeen. Jälkeenpäin päivittelivät asiaa medialle.

SOITA HÄKEEN!

Psykoosissa oleva ei tapa ketään tunnin aikana. Joko se tapahtuu nopeasti tai ei ollenkaan, mutta tuo mies ei ollut psykoosissa.

Vierailija
32/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee mitä hysteerisiä naapurikyttääjä te palstan naiset olette. 🤦🏻‍♂️

Jos sinä olet joskus hädässä eikä kukaan soita apua, niin kannattaa silloin muistaa nämä sanasi.

Vaikka tuskin muistaisit.

Vierailija
33/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkien äänien takia ei voi soittaa. Pitää nähdä jotain.

eli jos kuulee laukauksen, mutta ei näe luotia niin ei voi soittaa poliisia?

Vierailija
34/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätänumeroon soitetaan kun todistetaan varmasti jotain hätää, ei minkään betoniseinän takaa kuuluvan kolahduksen takia.

Vierailija
35/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pidä paikkaansa, olet sinäkin urpo!

Itse soitin kun naapurit tappeli( tiesin että naisella oli myös lapsi)

Poliisit tuli katsomaan.

Eikä naapurit tienny kuka soitti jos sitä pelätään.

Vierailija
36/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on pyydetty paikalle. Mieheni ei halua että sekaannutaan asiaan koska kyseessä huumekämppä. Meillä pieniä lapsia. Hän haluaa heitä turvata. Minusta kuulosti niin pahalta että halusin sinne apua.

Ap

Vierailija
37/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten törkeä provo jos on. Sinun kaltaisten takia joutuu opettelemaan miten mies tapetaan, koska poliisit ei tule hädässä keskeyttämään tilannetta. Kun kukaan ei auta on otettava hommat omiin käsiin.

Poliisilla menee joka tapauksessa kauemmin kuin keskimääräinen pahoinpitely tai henkirikos kestää.

Vierailija
38/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli jos kuulee laukauksen, mutta ei näe luotia niin ei voi soittaa poliisia?

Oletko kuullut seuraavista asioista:

Nallipyssyt

Painekattilat

Elokuvat

Sarjat

Videopelit????

Vierailija
39/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätänumeroon soitetaan kun todistetaan varmasti jotain hätää, ei minkään betoniseinän takaa kuuluvan kolahduksen takia.

Oletpa sairas, painu pois trollaamasta!!!!

Vierailija
40/130 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni menehtyi, kun hänen aviomiehensä sai yllättäen jonkun psykoosikohtauksen. Naapurit kuulivat, kuinka aviomies t a p p o i siskoani hitaasti tunnin ajan. Kukaan ei soittanut häkeen. Jälkeenpäin päivittelivät asiaa medialle.

SOITA HÄKEEN!

Keksi täti parempia juttuja.

Niin, koska miehethän eivät ole koskaan naisia t*ppaneet? Oikeasti saisit hävetä kun pilkkaat läheisensä henkirikoksessa menettänyttä ihmistä, hyi helvetti sentään. Vaikka itse pitäisit juttua epäuskottavana, niin ET VOI TIETÄÄ kun kyse on anonyymistä nettikirjoittajasta. Häpeä.