Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska tilanne, mitä kannattaisi yrittää, vai kannattaako mitään?

Vierailija
24.06.2014 |

Olen ollut mieheni kanssa vuosikymmenen yhdessä ja lapsiakin on kaksi. Meillä on ollut tosi myrskyisä ja riitaisa suhde ja tunteet ovat olleet useasti koetuksella. Seksielämä on tosi kuihtunutta, tyyliin pari kertaa kuussa ja silloinkin olen pitkin hampain menossa mukana ja suoraan sanottuna melkoinen jääkaappi, kuten miehenikin sanoo. Erosta on keskusteltu moneen kertaan, mutta kun on lapset ja kaikki....

Miehellä on ollut vuosien varrella tapana sormeilla minua öisin kun nukun (omaa tyydytystä hakien). Minulla on menneisyydessäni traumaattisia kokemuksia, joiden vuoksi olen pyytänyt miestäni olemaan tekemättä minulle niin. Ensimmäisellä kerralla kun heräsin ja sain hänet kiinni itse teosta, minä menin niin sekaisin, että en edes itse muista tapauksesta mitään, mutta olin ollut siis todella huonossa kunnossa. Toipuminen kesti kauan ja koin, että mielenterveyteni oli todella vaarassa. Tästä on vuosia ja kuluneena aikana uusista tapauksista selviäminen on muuttunut helpommaksi, mutta kärsin jatkuvasti univaikeuksista ja siitä, että heräilen öisin paniikkikohtauksiin. Minusta tuntuu, että se johtuu osittain siitä, etten koe oloani turvalliseksi omassa sängyssäni. Osittain siihen on tietty muitakin syitä.

Nyt tuli taas uusi tapaus ja sanoin taas miehelleni, kuinka raskaalta hänen käytöksensä minusta tuntuu, ja että se vaikuttaa parisuhteeseemme. Mies sanoi syyksi sen, että kun ei saa riittävästi pillua kotona ja koska ei ole mennyt vieraisiinkaan. Sanoin (ihan vilpittömästi) että vieraissa käyminen loukkaisi minua vähemmän kuin hänen tekonsa. Mies kysyi lupaa käydä sitten vieraissa ja minä sanoin, että käyköön, kunhan vaan saan nukkua yöni rauhassa. Jonkin ajan kuluttua mies pyysi lupaustani kirjallisena. Kummeksuin käytöstä, mutta kirjoitin luvan. Mies pyysi mua repimään kirjallisen lupauksen ja sanoi sen osoittavan vain, etten välitä hänestä. What?????

Voiko tolle järjellä selittää, että MINÄ EN HALUA HÄNEN NÄPPEJÄÄN KEHOLLENI KUN NUKUN ja jos niin miten???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:33"]

Eroa hyvä ihminen. Mitä sä saat tuosta suhteesta?

[/quote]

:)

Vierailija
22/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että kysyn, mutta mikä pitää sinut vuosia tuollaisessa suhteessa? Miehes on ällöttävä, mutta miksi sä et hoida itseäsi kuntoon?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"]

Anteeksi että kysyn, mutta mikä pitää sinut vuosia tuollaisessa suhteessa? Miehes on ällöttävä, mutta miksi sä et hoida itseäsi kuntoon?????

[/quote]

ensimmäisellä kerralla mies ei varmaan ole voinut tietää tykkääkö nainen sormeilusta yöllä vai ei.  

minulla on ollut monta seksuaalista tyttöystävää jotka ovat rakastaneet herätä siihen että mies hyväilee ja saa seksiä keskellä yötä. 

toki sitten kun sanoo ettei saa niin pitäis ymmärtää.  

tärkeintä olisi ap:n miettiä omaa henkistä terapiaa, miksi päässä vippaa  

Vierailija
24/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?

Todella törkeää käytöstä mieheltäsi, kun olet kerran KIELTÄNYT.

Kuvottavaa toimintaa, siis aivan hirveää.

Runkkais itseään, jos kerran panettaa.

En ymmärrä miksi olla yhdessä, kuvailemastasi tarinasta on kunnioitus kaukana.

Vierailija
25/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa, että eroa on tosiaan mietitty, mutta lasten vuoksi on jääty yhteen. Miehellä on tapana kääntää asiat usein minun syykseni; sormeilu tapahtuu, koska en anna jne. Ja vaikka lupaan, että hän voi mennä vieraisiin ennemmin kuin koskea minuun, on sekin merkki etten välitä hänestä tai suhteestamme. Totta kai minua satuttaisi sekin, jos hän ns. pettäisi minua. Yritän vain ratkaista asian siten, että voisin olla tässä suhteessa ja lapset eivät joutuisi kovin kärsimään. Tuntuu, että kaikki mahdolliset vaihtoehdot tekevät minulle kipeää. Joko enemmän tai vähemmän. Terapiassa on tosiaan oltu menneiden kokemusten vuoksi ja vaikka siellä tulee ehjemmäksi, ei kuitenkaan "uuden veroiseksi", l. vähän heikommalla tulen olemaan aina näiden asioiden suhteen :(

Vierailija
26/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko miestäsi?

Vierailija
27/27 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan miestäni, meillä on pitkä suhde. On ollut ylämäkeä ja toisinaan jyrkkää alamäkeä. Kaikesta niistä on selvitty, MUTTA tuonkaltainen vastentahtoa sormeilu olisi ehdottoman suuri loukkaus minua kohtaan, jos se kiellosta huolimatta jatkuisi, niin voin sanoa, että suhde ei voisi jatkua. Minun kehoni sopukoita ei kukaan käytä ilman minun hyväksyntääni ja lupaani. Siihen ei löydy oikeutusta edes pihtaamisesta. Jos se ei mene kaaliin ja tilanne ei ole tyydyttävä kummallekkaan, niin ero on ainoa järkevä ratkaisu.

Hyvä luoja, kunnioittakaa ensin itseänne ja sitten vasta muita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi