Mies menee omille lapsilleen lastenlikaksi..
Kun lasten äiti ja hänen mies lähtevät lomalle. Mielestäni tilanteesta tekee ikävän se että jostain syystä lapset eivät voi tulla meille, vaan heitä pitää ehdottomasti katsoa viikko kotona. Vaikka lapsilla tosiaan on omat huoneet täällä meilläkin.
Voin siis ihan fyysisesti pahoin että tähän on "pakko" suostua että mies saa viettää edes yhden lomaviikon lastensa kanssa. Minä luonnollisesti en saa heidän asuntoonsa mennä, mutta autoa saan kyllä ajaa (omalla miehellä ei ole ajokorttia). Eli kuskiksi kelpaan. Vaan en kyllä ole menossa, jos tuo mies aikoo suostua tuollaiseen pompottamiseen niin se ei tarkoita että minä suostuisin.
Niin ja tosiaan, lapset eivät saa olla minkään muun kuin heidän superturvallisen millenium-MAZDANSA kyydissä. Itselläni on vm. 2010 BMW, johon lapset eivät saa tulla kyytiin.
Hohhhhoijjaaa.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:36"]Voit ihan fyysisesti pahoin eli oksentelet ja ruikit ympärinsä? Vai sattuuko selästä?
Hyvänen aika: mies on viikon lastensa kanssa ja sinä voit sen vuoksi pahoin. KUule, elämässäsi tulee vielä eteen monia tilanteita, joissa sinulla on oikeasti kamalaa, joten jos tuosta menet tolaltasi, niin et ole sopiva henkilö olemaan lasten elämässä. Eiköhän se äiti pyri suojelemaan lapsiaan sinun mielenterveysongelmiltasi.
[/quote]
Ap:lla on varmaan kiintymyssuhde kyseisiin lapsiin. Kyllähän sinäkin olisit pahoilla mielin, jos et saisikan viettää jotain ajanjaksoa sinulle tärkeiden lasten kanssa. Vai oletko lastenvihaaja psyko?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:41"]No mikä tuossa on ongelma?. Ukkos lähtee kaitseman lapsiaan exänsä kotiin. Exä ei ole edes paikalla. Mene sinä ap vaikka lomalle jonnekin siksi aikaa ja nauti elämästä. Taidat olla itse mustasukkainen miehesi lapsista. Sua harmittaa kun miehes haluaa mennä hoitamaan omia lapsia, eikä valitse sua ykkössijalle.
kasva aikuiseksi, kai tiesit kuviot jo ennekuin päätit lyödä hynttyyt yhteen.
En mäkään haluaisi ex-miehen nyxää penkomaan mun kodin paikkoja ja leikkimään kotia mun kämpässä.
Lasten etu on tärkein, kait sen tajuut. lapsilla on oikeus viettää isänsä kanssa aikaa ilman nyxiä.
Ja sitäpaitsi ero tekee hyvää, teille kummallekin, onpahan taas kaksin hauskempaa kun taas vietätte aikaa yhdessä.
Ehä ensikesänä miehesi ex antaa lasten tullakin teidän tykö viettämään kesälomaa.
[/quote]
Olipa vastenmielinen kirjoitus. Apn mies on lasten isä, ja lapsilla on oikeus viettää aikaansa myös isänsä kodissa!!!!
[/quote]
Lisäksi lasten äidilläkin on uusi. Olen jotenkin saanut kuvan, että hän jopa asuisi lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:41"]No mikä tuossa on ongelma?. Ukkos lähtee kaitseman lapsiaan exänsä kotiin. Exä ei ole edes paikalla. Mene sinä ap vaikka lomalle jonnekin siksi aikaa ja nauti elämästä. Taidat olla itse mustasukkainen miehesi lapsista. Sua harmittaa kun miehes haluaa mennä hoitamaan omia lapsia, eikä valitse sua ykkössijalle.
En mäkään haluaisi ex-miehen nyxää penkomaan mun kodin paikkoja ja leikkimään kotia mun kämpässä.
Lasten etu on tärkein, kait sen tajuut. lapsilla on oikeus viettää isänsä kanssa aikaa ilman nyxiä.
Ja sitäpaitsi ero tekee hyvää, teille kummallekin, onpahan taas kaksin hauskempaa kun taas vietätte aikaa yhdessä.
Ehä ensikesänä miehesi ex antaa lasten tullakin teidän tykö viettämään kesälomaa.
[/quote]
Olipa vastenmielinen kirjoitus. Apn mies on lasten isä, ja lapsilla on oikeus viettää aikaansa myös isänsä kodissa!!!!
[/quote]
Lisäksi lasten äidilläkin on uusi. Olen jotenkin saanut kuvan, että hän jopa asuisi lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:41"]No mikä tuossa on ongelma?. Ukkos lähtee kaitseman lapsiaan exänsä kotiin. Exä ei ole edes paikalla. Mene sinä ap vaikka lomalle jonnekin siksi aikaa ja nauti elämästä. Taidat olla itse mustasukkainen miehesi lapsista. Sua harmittaa kun miehes haluaa mennä hoitamaan omia lapsia, eikä valitse sua ykkössijalle.
[/quote]
Onhan täällä joku järkevä ihminen
Jos olisin lasten isä, veisin muksut kotiini. Jos on yhteishuoltajuus, ei naisella ole tähän mitään sanottavaa. Ja jos lasten äiti uhkailisi tämän jälkeen, ettei saa tavata lapsia, niin ei muuta kun oikeuteen.
lapsenlikaksi (flicka=tyttö),
onko hän vaihtanut sukupuoltaan?
Nyt kapuloita rattaisiin ja taisteluasemiin. Lastenvalvojalle aika ja asiat rullamaan, lähtisin ihan oikeuteen asti. Lapsilla on oikeus tulla isänsä kotiin ja piste. Miksi miehesi suostuu tuollaiseen, äiti voi laittaa hanttiin aluksi ja tulee ehkä taukoa näkemisiin, mutta häviää loppujen lopuksi.
Perutte ennen matkaan kotiin tulemisen ja sanotte että lasten tultava teille. Saavat sitten valita antavatko lapset teille vai peruvatko lomansa!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:55"]
Nyt kapuloita rattaisiin ja taisteluasemiin. Lastenvalvojalle aika ja asiat rullamaan, lähtisin ihan oikeuteen asti. Lapsilla on oikeus tulla isänsä kotiin ja piste. Miksi miehesi suostuu tuollaiseen, äiti voi laittaa hanttiin aluksi ja tulee ehkä taukoa näkemisiin, mutta häviää loppujen lopuksi.
Perutte ennen matkaan kotiin tulemisen ja sanotte että lasten tultava teille. Saavat sitten valita antavatko lapset teille vai peruvatko lomansa!
[/quote]
Aivan samaa mieltä! Sitäpaitsi lapsetkin kärsivät siitä, että ensin ollaan viikonloppuna menossa isälle, mutta sitten äiti peruu..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:41"]No mikä tuossa on ongelma?. Ukkos lähtee kaitseman lapsiaan exänsä kotiin. Exä ei ole edes paikalla. Mene sinä ap vaikka lomalle jonnekin siksi aikaa ja nauti elämästä. Taidat olla itse mustasukkainen miehesi lapsista. Sua harmittaa kun miehes haluaa mennä hoitamaan omia lapsia, eikä valitse sua ykkössijalle.
[/quote]
Miksi se antaisi mitään lupia ensikesänä kun ei ole antanut viiteen vuoteen?
Oih, minä lähtisin ko. viikolla jonnekin yksin tai ystäväni kanssa jos se olisi mahdollista. :) oih, kun se kuulostaisikin kivalle.
Mitäs tämä äidin uusi mies tykkää siitä että naisensa ex tulee viikoksi heidän kotiinsa?
[/quote]